Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a cikket Susugaga-nak köszönhetjük,én csak előre hoztam a 173. oldalról!De íme,tessék a többi része is!Van még egy jó cikk a 174. oldalon Kilencfannak köszönhetően,annak Kawalkád a címe.Ott a 6-os,7-es,9-es és a 12-es van górcső alatt,ha még nem olvastad!
Hali!

A cikkben amit feladtál, írják,hogy a 2000-2001 -es modellt külön megvizsgálják.Ha esetleg megvan ez is, és nem nagy nyüg felraknád azt is ha szépen megkérlek?
Köszönöm a válaszokat a fejidomra!

Nos, ha a szezon végéig a jelen gazdasági helyzet mellett még együtt maradunk a 99-es szépségemmel, akkor ősszel lehet kap egy ráncfelrvarrást és így nem kell újra cserélni 3 év elteltével .
Lásd Kelemen Anna
vaj mit tolhattak az amcsik a zxr-be hogy fainul kibirta azt a gyilkos hosszu versenytávot? és russel még nyomta yzf 750r is.
Igen Scott Russel! Párszor nyert a Daytonai 200 mérföldes versenyen! Még a ZXR-el!Kétszer vagy háromszor!
azlesz az a pali, mindig elfelejtem a nevét, scott russel nevét megjegyeztem, ő is állatul nyomta. de gobbert az betyár volt, szinte extázisba hozta a tömegeket,csak többet szívott a pálya mellett mint a pályán versenykörülmények között, és a csapatoknak szponzoroknak tiszta arc kell minden körülmények között. a szuperbike superpolját megnézhetitek a wsbk TV oldalon.én megnéztem 1ó.13 perc és a bmw nameg az apriliák agresszíven ordítottak pedig ez az első idényük,az apriliának a v4 technológia is ujdonság és a bjorok sem idegenkedtek a spanolt tempótol, visz aki megnézi az látja az anyagi különbségeket. biaggi,haga,rea,corser verseny pihenőszék, profi reklámok, külön adatkijelző,nagy box,személyi manager. laconinak meg kicci box,müanyag kínai asztal teritővel,müanyag szék occó ventillátorral, és az érdeklődők adják a törölközöt a kézbe, alulszponzorált profi menő?
Ő valószínűleg az ausztrál Anthony Gobert lesz. 96 vagy 97-ben 3 győzelmet szerzett a mezőny egyetlen karbis gépével a ZX-7-el Szóval tényleg valami ultragáz dolog van mostanság a zöldek házatáján
ár 94-es 1250000ft ,hú de rég volt ,és jó lenne most biz, szivesen eladnám most annyiért a régi B-t. elmult!
Ok
Kösz hogy gondolsz rám,de sajna melozok
Amugy meg már kardoskúti vagyok,kiköltöztem anyához
Ha meglesz a motor ugyis szolok,aztán gurulhatunk
A piros,közben beleolvastam,és írja is!
A piros!
Vagy az,vagy a zöld,pontosan nem emlékszem már,de ez az ujság az!
Himi holnap délután mitcsinálsz? Ha jó idő lessz akkor lehet hogy átgurulok Orosházára.Majd megcsörgetlek
Tegnap fizettem be az első felét,13650 pénz.Ez a piros lenne az átépített?
Jól emlékszel
A jo édes anyjukat,a teljesitményadórol meg ne is beszéljünk.
Kis vigasz hogy azt csak jövőre kell fizetnem
nem volt szívem szétvágni, a saját gépre akartam ráfaragni,de inkább vettem egy rávalót, megadjam a számát akitől vettem....
Ha jól emlékszem: 899 x 24 a köbcenti,17 az eredet,12 a forg.+törzsk.
Meg lehet oldani,mert valamelyik régi superbike számban volt egy ZX-9R összehasonlitó teszt a pécsi steelhorse motornál,és ott a '99-esen 2000-es fejidom volt.Észre se lehetett venni hogy az nem 2001-es gép,csak ha jobban megnézte az ember.
jujj,ez fájt
50200,ha jól emlékszem, minden együtt!
és ram-air csere is szükséges, bontovicséknál 15 pénz.
Igazad van,az ráér szezon végén is,mert most ha beleugrok nem nagyon marad csuhé az ilyesmire.
Kurva átirás is 40-45000.
üdv basi! a sárvédőt egy kecskeméti srác vette meg, elkelt már.
a haver is ugyanezt akarja megoldani.99-esre akar 00-utánit. nos,a fejidom stimmel az oldalidomhoz, de a fejidomtartó konzolt nem lehet a 99-es müszerfaléval eggyütt rábiggyeszteni a 00 utáni fejidomra. a megoldás ha szert teszel egy olcsóbb árkategóriáju sérült 00-utáni fejidomtartóra és rászerkeszted a 99-es műszerfalat, ha a műszerfalat is cserélni akarod akkor a kábelköteget is cserélni kell,de a 00-nek más a kábelkötege. izmos de nem megoldhatatlan. jó szerelést!