így igaz és csubaki,rk,ek,did az meg természetes,hogy 530 extra erősített lánc nevezük is bármi betükóddal.
40-44Kn szakítószilárdságú lánc kell ezekre a gépekre a tartós élethez meg természetesen 500km ként vagy sürübben olajjal kenni.
Kenés elött meg lemosni a port róla.
Jó de én elsősorban utcai motorokról beszéltem. 40-60 ló vs 140-200 ló az nem egészen ugyanaz. Például gumiban is a Hondámra simán fellövöm a KENDA-t mert tökéletesen megfelel off-roadra. De a ZX-re már biztosan nem raknék Kendácsot, (még ha gyártana is rá) mert annyira fainnak azért nem tartom. CZ láncot is simán raknék krosszra/enduróra. Főleg az ár/érték aránya lenne a döntő. A redvás körülmények között (sár, homok, por stb) nagyon láncot sem érdemes kenni, bírja ameddig bírja aztán jöhet az új
A legjobbat ugy ertem, hogy kibirt km/ar. A CZ lanc harmadannyiba kerul, mint a DID es tobb mint fele annyit bir ki. Ez azt jelenti, hogy csaknem ketszer olyan jo, mint a DID. Raadasul szemelyes tapasztalat az, hogy krosszmotorral minden lancot el lehet tepni. Eddig egyedul a CZ-t nem sikerult. Igaz, CZ motoron volt, ugyhogy lehet, hogy vigyazott a sajat lancara a kicsike...
Motorkeresők,a Használtautó.hu-n van egy 2001-es modell,zöld,de 2002/2.havi forg hely.,1.05-ért.Azt néztétek?Minimális sérülése van,de az ló..sz!Az jobb esetben amiatt vagy 950-ért vihető!
hmmm! hoppert az amerikai italgyártó tömte pénzzel, vagyis egyengette az útját. hogy a kawa elindul ez szuper. magára a motorblokkra és a futóműre visz ráfértvolna a fejlesztés,vagyis a mérnököknek és a tesztpilótáknak nekikellett volna feszülni a munkának és alkotni egy ütőképes csomagot.lerövidítették az időmérőt ami csak a presztizst rontja, és a reklámot! hisz minden szponzor azt méri hogy a reklámozott embere mennyi időt töllt élő adásban a képernyőn,és az edzések sem utolsó mutatványok. lásd pl az eu-sport a superpolról is csak néha ad összefoglalót éjfélkor, pedig sztán ott nyomják keménybe a köröket.lásd forma1, az időmérő egy ceremónia. amúgy meg a suzukiról is leugrott a rizzla felirat, és vele eggyütt a kess.
Hali!Bementem megkérdezni itt Nyíregyházán a Kawához,miután Tőled hallottam erről az akcióról.És ott pont volt egy telefonszám leadva,hogy egy ilyet árul egy srác,mert eladta a motorját.Azért lett meg 18-ért,mert már egy párszor volt a srácon.De kimosattam,és ZSÍR HIBÁTLAN!De van még ugyanígy egy XL-es is húszért,az még csak egyszer volt használva,de akkor is csak a tükör előtt!
Ha nagyon sok kidobni való pénzem lenne szerintem lenne otthon 3 olasz motorom is. Kellene egy Hypermotard, egy 1098-as pályagép, meg valami szép régi darab a nappaliba mutogatni. Ha az egyik elromlana még mindig felülhetnék a Kawára
Régen az F1-ben is indultak 1 pilótával, szerintem duplán rossz! Kevesebb pontot kaphat a csapat, kevesebb teszt-verseny eredmény, de azért jó lenne így is, csak maradjon meg a tavalyi festés-forma!
Hallod Kilencfan,Te olyan és annyi adattal rendelkezel ZX9 ügyben,hogy az elképesztő!Sokszor csak lesek,hogy mikről vannak pontos adataid!Úgy tűnik rászolgálsz a nevedre!
Ahová én járok/Nyíregyháza/,ott is kb. ilyen árak vannak.Két gumi le,fel,centírozás,4800.És itt is kétszer fordított pl. legutóbb a srác az első gumimon,hogy kevesebb súlyt kelljen rátenni.De ezt tényleg nem csinálják meg mindenhol!
40-44Kn szakítószilárdságú lánc kell ezekre a gépekre a tartós élethez meg természetesen 500km ként vagy sürübben olajjal kenni.
Kenés elött meg lemosni a port róla.