Lánctémához csak annyit, hogy azért az sem mindegy, hogy milyen az a lánc akár márkán belül is Mert DID-ből pl az 520-as O-gyűrűs szakítószilárdsága (V) 29,5kN az X-gyűrűs (VM) 35,8kN a premium X (ZVM) meg 38,0 kN. Szóval adódik egy kis különbség. Arról nem is beszélve, hogy aki CZ ,IRIS meg hasonló láncokat rak a gépére az ne is csodálkozzon, ha nyúlik. Csodák nincsenek nem véletlenül kerül egy DID vagy RK lánc annyiba amennyi. MADE IN JAPAN Egyébként meg az 530 a legerősebb (525ZVM: 40,0KN 530ZVM: 46,1kN) és legtartósabb a három versenyző közül, igaz ez nem véletlen, hisz a legtöbb "anyag" is ebben van. Értelemszerűen a súlya is a legnagyobb (100lánctagnál: 520: 1,66kg 525: 1,82kg 530: 2,20kg) de valamit valamiért.
én nem dícsérem robit, csak menj be az új mühelyébe.2200-3000 között van a szerelés,centír. de még egy helyen sem láttam hogy ha felrakják a gumát és valami miatt kell rá fél kiló ólom akkor addig forgatja a felnin a gumit mig elfogadható lesz a súly mértéke az adott ponton.ma már aki motorgumival is foglalkozik sztem tart megfelelő kelléket is a szereléshez.
Anya is azt mondja hogy miért nem várok legalább márc.végéig,hátha lejjebb mennek az árak.
A baj csak az hogy jön a jo idő/remélem/nemsoká,és nem birom ki!
De a 2001-est részesitem előnyben az biztos.
Rákérdeztem szegedi lilára is hogy mit szolnak 1.05-hez,és még csak válaszra sem méltatnak.
Nem semmi kereskedő mi?
Én is inkább a 2001-est választanám még akkor is,ha mondjuk egy kicsivel többet kérnek érte!Szerintem se menj nagyon vissza az időben!Hogy hülye vagy,hogy most akarsz motort venni?!Ahogy vesszük!Valakinek ez jelenti a boldogságot,valakinek az autó,a "kocsma",a játékgép,stb.!Egyszer élünk,majd csak lesz valahogy! Az alkudozásra pedig azt mondom neked,hogy ha magánszemélytől veszel motort,akkor ne legyél gátlásos,simán ajánlj be neki 200-al alatta!Vázold fel neki,hogy ha még egy szezont megmarad neki,mert nem erős a vásárlási láz manapság,akkor mennyiért fogja tudni eladni,addig mennyibe lesz,stb.Sokkal több lealkudására van így esélyed,mintha elkezdesz 20 ezrezni vele!Én legalábbis mindig így csináltam,ha vettem valamit,és többnyire bejött!Persze a kereskedés az más tészta!De most mindenképpen használd ki ezt a sz.r helyzetet!Nálad van pénz,neki viszont kell!
Ealdhatóság szempontjából évjárat és kinézett miatt is jobb az újabb. Szerintem -válsághoz és hóhoz képest- elég nagyok az árak!
Ennyi idős motornál nem hiszem hogy fogsz sérülésmenteset találni, legfeljebb ha nagyon törött volt, akkor vettek rá mindent.
Az újabb többet megy végre, szerintem jobban is fogyaszt, finomabban reagál a gázra, rakhatsz hátra 190-es gumit, stb.
Ráadásul a régebbi első lámpája tiszta BMW
Nem tudom mennyire hajtod a vasat, nekem max 2 szezont bírt a lánc (gyári áttétellel). Akkor szakaszosan megnyult, pedig nem egykerekezésre-gyorsulásra használtam. Durván 15K km volt benne.
Én is inkább arra hajlok,de ha a '99-es annyira egybe van akkor lehet hogy az lesz,nameg persze minden az alkun mulik,ki mennyit hajlando engedni ebbe a gazd.válságba.
/nekem is azt mondták hogy hülye vagyok hogy ilyenkor veszek motort/
Szerintem meg ha megvan a lé akkor most érdemes,mert sajna sok ember rá lesz szorulva hogy megváljon a motorjától,és álltalában nem a kocsit szokták eladni,hanem a motort.
Mostmár tényleg luxus lesz,a büdös kurva anyjukat a tisztelt uraknak ott fent
Vki. írta az 520-as láncot. Nekem 2 éve van a motoromon és semmi gáz nincs vele. A legerősebb amit gyártanak és 1000-es sportmotorokra ajánlott. És hátul az alumínium lánckerék is tartós..
Köszi szépen,már észrevettem,jövő héten megnézem egy '99-el együtt.Állitolag nagyon patent a '99-es,950 az irányára,minden gyári rajta.
Ezen a tank a feltünő,mert vagy cserélve volt,vagy javitva a fényezés./hiányzik a lila csik a tankról/
neem ott neked majd ingyen szarakodnak a kerékkel . de max 5 rongyba bele kellene hogyférjen a centir,a gáztöltés(jobb helyeken),le fel szerelés . ha nem gyere kecskemétre itt ennyi
Köszi srácok. Már van gumi, csak fel kellene rakatni. Ha ők veszik ki a kereket drágább?
Ne mondjátok, hogy bezárt a Ducati-Aprilia kereskedés?! Az elég nagy bolt volt pedig! Sajnálom, mert legalább vittek egy kis -piros- színt a sok japán közé.
én tegnap gumiztattam robinál, hegyekben állt a guma,csak megkéri az árát.gumiznak még a mikepércsin a bikeman kereskedés után a bezárt ducatti-aprilia kereskedéstől visszább takiék-neki 06-os 636-osa van- és fehérszínü. gumiznak még a sámsoni út és a martinkai út kereszteződésénél feketéék a salakmotorosok, és oláhgumi a monostorpályi úton.
Próbálkozz Robinál a Vámospércsi úton, a Létai kereszteződés lámpájánál át a Zsuzsi sínen, az F1-es mosótól visszább. Van nála új és használt gumi is és az árért, amit mond, fel is rakja.
Köszönöm, a hét végén én is méregetek, most egy kicsit Skodázni fogok. Még a tengelyek sincsenek benne a Z-be(de már legalább megvannak), a kipu rendszer sem jött még meg.
Lassan összeáll a vas.
Debrecenben hol érdemes motort gumiztatni?
hello, ismeretem a helyzetet.
Z750 lanc meretei (nyulott lancon merve):
gorgo atmero: 10 mm
osztastav: 15,5 mm
belso szelesseg: 6,46 mm
Ezt a szabvanyt 520-nak hivjak. 2 db ehez valo lanckerekem van, mindketto 15 fogu. az egyik 20%-os, a masik 70%-os.
szerintem a Z1000-nek 525-os lancca van, a ZX-9R-nek pedig 530-as. Ez a 520 picsa vekony, en nem mernem Z1000-be betenni. A Z750 is igen lancgyilkos gep, surunk kell cserelni, mert nyujta ezt a vekony lancot. mas gyarak 520-as lancot 60LE-ig szerelnek.
A baj csak az hogy jön a jo idő/remélem/nemsoká,és nem birom ki!
De a 2001-est részesitem előnyben az biztos.
Rákérdeztem szegedi lilára is hogy mit szolnak 1.05-hez,és még csak válaszra sem méltatnak.
Nem semmi kereskedő mi?
Ennyi idős motornál nem hiszem hogy fogsz sérülésmenteset találni, legfeljebb ha nagyon törött volt, akkor vettek rá mindent.
Az újabb többet megy végre, szerintem jobban is fogyaszt, finomabban reagál a gázra, rakhatsz hátra 190-es gumit, stb.
Ráadásul a régebbi első lámpája tiszta BMW
Akkor ezt javitották,vagy idomcserés volt?
/nekem is azt mondták hogy hülye vagyok hogy ilyenkor veszek motort/
Szerintem meg ha megvan a lé akkor most érdemes,mert sajna sok ember rá lesz szorulva hogy megváljon a motorjától,és álltalában nem a kocsit szokták eladni,hanem a motort.
Mostmár tényleg luxus lesz,a büdös kurva anyjukat a tisztelt uraknak ott fent
Ezen a tank a feltünő,mert vagy cserélve volt,vagy javitva a fényezés./hiányzik a lila csik a tankról/
Ne mondjátok, hogy bezárt a Ducati-Aprilia kereskedés?! Az elég nagy bolt volt pedig! Sajnálom, mert legalább vittek egy kis -piros- színt a sok japán közé.
Lassan összeáll a vas.
Debrecenben hol érdemes motort gumiztatni?
Z750 lanc meretei (nyulott lancon merve):
gorgo atmero: 10 mm
osztastav: 15,5 mm
belso szelesseg: 6,46 mm
Ezt a szabvanyt 520-nak hivjak. 2 db ehez valo lanckerekem van, mindketto 15 fogu. az egyik 20%-os, a masik 70%-os.
szerintem a Z1000-nek 525-os lancca van, a ZX-9R-nek pedig 530-as. Ez a 520 picsa vekony, en nem mernem Z1000-be betenni. A Z750 is igen lancgyilkos gep, surunk kell cserelni, mert nyujta ezt a vekony lancot. mas gyarak 520-as lancot 60LE-ig szerelnek.