Nem tudom mennyi lehet használtan egy olyan sárvédő,de szerintem vagy 10-15 -nél nem több.Egyébként szerintem nincs azzal semmi baj,csak azért néz ki most bután,mert a rendszámtábla túlságosan meg van döntve!Ha egy kicsit vissza állítaná az ember,pont jó lenne.Matricaszett?!Anélkül még megy a motor,az ráér!Csak az árát kell amiatt lealkudni,aztán jóccakát!
Mostmár én is igy gondolkodom,meg ha eladásra kerülne a dolog,akkor nagyot buknék biztos,bármilyen szép a motor.
Megvan még a lila,csak a hirdetés járt le.
Azt láttam,hallottam,1.05-öt ajánlok érte,aztán ha adják viszem,ha nem akkor jónapot,és rámegyek valamelyik zöld-feketére.
Szivem szerint megtartanám de ez a melótól függ.Ezért is nem adom el bagóért.Amúgy meg nagyon jó állapotban van.É n nem fogok kupeckedni ha kell valakinek akkor meg veszi ha nem akkor viszi a bank.Ez van.De jelen állás szerint 2-3 hónapig még meg lessz.Te is inkább asztalos melóba raknád a pénzed és nem motorra költenéd.Ja a melót azt elválalnám
Azért 2 dolgot megjegyeznék.
1.A Kawa kb. 1 hónapja ad rendes támogatást a WSBK-s csapatnak. Akkor vették el a PSG-től a "gyári" címet. Na most azt tudni kell, hogy a PSG semmit nem tudott kezdeni a motorral. Még év végén is olyan gondjaik voltak ami döbbenet. Váltóproblémák, meg krónikus lóerőhiány. Na most ha még blokkot sem tudnak tuningolni (ami állítólag a legkönnyebb része a dolognak) akkor mit várunk a többi részétől?
2. SSP-ben a ZX-6R második helyről fog indulni holnap. (Ami a Ten Kate házibajnokságban nagy szó).
Szóval nincs még minden veszve. Szerintem a legjobb döntésük volt, hogy kiléptek a GP-ből. (Jó tudom, most félig maradnak). Az egy pénznyelő. Eredmény nélkül nincs értelme kínlódni. Ha az ottani pénz 1/5-ét a WSBK-ra fordítják akkor annak már meg lesz az eredménye.
... hmmm egyetértek Veled, de azért annyi jó van benne, hogy még ebben az évben tudhatjuk, hogy szó lesz e márkáról a Moto Gp-ben... remélve nem csak negatív értelemben
Egy kérdésem is lenne, bár 99-es modell tulaj vagyok , de szó mi szó nagyon tetszik az ikerlámpás évjáratok arculata. Ezen 2000-től gyártott fejidom részt, nem lehet reprodukálni valahogy 99-re? Nem vagyok tisztában a két motor ezen paramétereivel. Ezt csak érdeklődő, kíváncsi kérdésként kezeljétek .
Szép-szép,de öreg!Ha nekem kellene hasonló helyzetben döntenem,én akkor inkább megtoldanám valahogy egy 50-100 ropival a lét,és vagy megvenném azt a 2002-es minimálisan sérültet ugyanennyiért vagy max.1 milláért ,vagy azt a lila F-est,bár annak már nem látom fent a hirdetését!Hidd el sokat számít az,hogy egyel,esetleg kettővel újabb modellről van szó!Azt viszont nem hiszem,hogy 1 - 2 hónap alatt lentebb fognak menni az árak!Nézz meg párat,úgy okosabb leszel,s könnyebb dönteni!Meg azt is számold össze,hogy vétel után melyikre mennyit kell,vagy akarsz/extrák/ költeni.Mert hiába veszel olcsón egy gépet,ha nincs rajta semmi azokból,amiket te úgyis megveszel majd rá.Mert úgy lehet,hogy az olcsóbb lesz a drágább!Nézd meg ezt,ne foglalkozz azzal a kis horzsolással,az semmi!A valóságban szerintem alig látszik!Jó gumik,új láncszett,új betétek,talán 26000 km.,meg még pár kisebb extra,Fejér megye.
Szerintem napjainkban a Kawasaki hanyatlasat lathatjuk. Nem ma kezdodott, hanem nagyjabol 4 eve.
Befejeztek a ZX-9R-t, ami mint tudjuk a vilag valaha keszitett legjobb utcai sportgepe. Jott a ZX-10R es a Z750/Z1000. Kozben mindent megkoronazott a ZX-12R. A Z paros iskolateremto lett, a ZX-10R pedig olyasmit produkalt, amivel a Kawasaki erosen odavagott mindenkinek. A ZX-10R Megvedte a MasterBike cimet, a Kawasaki beszallt a MotoGP-be, az SBK-ban is jol mentek a dolgok. Ugyan a ZX-10R volt az elso utcan hasznalhatatlan sportmotor, de legalabb palyan nem volt ellenfele. 2003-2005-ben jarunk.
Alig telt el nehany ev, lassuk mi valtozott (2007-2009):
Nem gyartjak a ZX-12R-t, helyette nincs semmi. A Z750/Z1000 paros visszafele fejlodik. Mindketto nehezebb es gyengebb az elozo verzional es ami eddig is rossz tulajdonsaga volt, az most meg rosszabb: pl. meg kenyelmetlenebb hatul. A ZX-10R mar nem a palyak ordoge, de nem is valt vissza jo utcai geppe es ma mar eladhatatlanul ronda. SBK eredmenyek sehol, a MotoGP szereples szappanopera.
Egyszer minden veget er, asszem a Kawasaki vegnapjait eli. Felek semmi nem lesz mar olyan jo, mint a ZX-9R 2001-ben....
Szia! Üléspúpot csak olyat találtam ami az ülésre húzható! Szerintem ez iszonyat csúnya!
Olyat ami az ülés helyett van csak a '02-'03 modellhez tudok! Az is csak gyáriba! Az meg ugye más mint a kapaszkodós!
A sárvédőt igen fényezni kell!
a kecskemét és környéke topicban olvashatjátok el a wsbk első superpol eredményeket,a kawasaki zx10r-rel indulók a futottak még kategória többségét teszik ki, ennyit az új fejlesztésekről és a "pálya urai" reklámszlogenről.a psg-1 és az ita versenyzői még a legjobb 20-ba sem verekedték be magukat 1 kivétellel. mostmár megkérdezném a kawa pr menedzsereit hogy a kawa fizet mellandrinak vs mellandri fizet a kawának hogy ráüljön a technikára! pedig phillip island az eggyik legszebb és tecnikás pálya , itt lett világbajnok colin edwards a vtr-sp2-vel,itt tolt a semmiből kb 10lovat a honda a vtr-be és egy fantasztikusat meccselt a dukatival a vb címért. de van kawa győzelem is ott,egy zöldfejű rájderre emlékszem aki a dobogórol dobta az ünnepelő tömegbe az előtte levetett bőrgúnyát, naná hogy győzelmi mámorában . füvezett -drogozott sztán az ama bajnokságban eltünt, sajna kopik a memória!
Sárvédőt gondolom szinre kell fujni, nekem zöld a moci.(esetleg ha van olyan szinben az kellene, de gondolom ez hiu ábránd.) Az üléspúp zárszerkezettel együtt van remélem, anélkül nem sokat ér.
Ha tudod az árat akkor ird meg légyszi és mehet az üzlet.
Köszi a segitseget.
Sziasztok
Régen jártam erre. Mi újság,műszaki vonalon még mindig megy a beszélgetés?Lassan itt van a tavasz.Egyenlőre úgy néz ki hogy még meg tudom tartani a mocit csak meló nélkül rohadt nehéz.Himi hogy állsz a vásárlással?
A sárvédő 10000+posta!
Ülés pupnak utánanézek mennyiért tudnék!
Csak az Ebay-ről tudok! Általában 40-80 euro között megy! Még a 7végén megnézem mennyi pontosan!
Köszi,tervbe van hogy megnézem.
Egy nap alatt próbálok megnézni majd 3 motort.
Kistelek,Tolnanémedi,Ócsa.
Aztán majdcsak meglesz valamelyik.
Ja,megmég a szegedi lila 2002-es.
amire eddig is elég volt a gyári csapat,siralmas eredményekre :(
Hol vannak már a régi szépídők a hetesek nyergében bármi versenyen is :(
De legalább tudunk kinek szurkolni!
Csak az a kurva sárvédő ne lenne levágva
Mennyit kostál egy olyan a piacon?
Megvan még a lila,csak a hirdetés járt le.
Azt láttam,hallottam,1.05-öt ajánlok érte,aztán ha adják viszem,ha nem akkor jónapot,és rámegyek valamelyik zöld-feketére.
1.A Kawa kb. 1 hónapja ad rendes támogatást a WSBK-s csapatnak. Akkor vették el a PSG-től a "gyári" címet. Na most azt tudni kell, hogy a PSG semmit nem tudott kezdeni a motorral. Még év végén is olyan gondjaik voltak ami döbbenet. Váltóproblémák, meg krónikus lóerőhiány. Na most ha még blokkot sem tudnak tuningolni (ami állítólag a legkönnyebb része a dolognak) akkor mit várunk a többi részétől?
2. SSP-ben a ZX-6R második helyről fog indulni holnap. (Ami a Ten Kate házibajnokságban nagy szó).
Szóval nincs még minden veszve. Szerintem a legjobb döntésük volt, hogy kiléptek a GP-ből. (Jó tudom, most félig maradnak). Az egy pénznyelő. Eredmény nélkül nincs értelme kínlódni. Ha az ottani pénz 1/5-ét a WSBK-ra fordítják akkor annak már meg lesz az eredménye.
Egy kérdésem is lenne, bár 99-es modell tulaj vagyok , de szó mi szó nagyon tetszik az ikerlámpás évjáratok arculata. Ezen 2000-től gyártott fejidom részt, nem lehet reprodukálni valahogy 99-re? Nem vagyok tisztában a két motor ezen paramétereivel. Ezt csak érdeklődő, kíváncsi kérdésként kezeljétek .
Üdv
Erről beszéltem a multkor,950-et szeretne érte a gazdija.
Befejeztek a ZX-9R-t, ami mint tudjuk a vilag valaha keszitett legjobb utcai sportgepe. Jott a ZX-10R es a Z750/Z1000. Kozben mindent megkoronazott a ZX-12R. A Z paros iskolateremto lett, a ZX-10R pedig olyasmit produkalt, amivel a Kawasaki erosen odavagott mindenkinek. A ZX-10R Megvedte a MasterBike cimet, a Kawasaki beszallt a MotoGP-be, az SBK-ban is jol mentek a dolgok. Ugyan a ZX-10R volt az elso utcan hasznalhatatlan sportmotor, de legalabb palyan nem volt ellenfele. 2003-2005-ben jarunk.
Alig telt el nehany ev, lassuk mi valtozott (2007-2009):
Nem gyartjak a ZX-12R-t, helyette nincs semmi. A Z750/Z1000 paros visszafele fejlodik. Mindketto nehezebb es gyengebb az elozo verzional es ami eddig is rossz tulajdonsaga volt, az most meg rosszabb: pl. meg kenyelmetlenebb hatul. A ZX-10R mar nem a palyak ordoge, de nem is valt vissza jo utcai geppe es ma mar eladhatatlanul ronda. SBK eredmenyek sehol, a MotoGP szereples szappanopera.
Egyszer minden veget er, asszem a Kawasaki vegnapjait eli. Felek semmi nem lesz mar olyan jo, mint a ZX-9R 2001-ben....
Olyat ami az ülés helyett van csak a '02-'03 modellhez tudok! Az is csak gyáriba! Az meg ugye más mint a kapaszkodós!
A sárvédőt igen fényezni kell!
Megvan még a CBR 900 hátsósárvédőd?
Kawasaki forever
Sárvédőt gondolom szinre kell fujni, nekem zöld a moci.(esetleg ha van olyan szinben az kellene, de gondolom ez hiu ábránd.) Az üléspúp zárszerkezettel együtt van remélem, anélkül nem sokat ér.
Ha tudod az árat akkor ird meg légyszi és mehet az üzlet.
Köszi a segitseget.
5755 HSZ!
Régen jártam erre. Mi újság,műszaki vonalon még mindig megy a beszélgetés?Lassan itt van a tavasz.Egyenlőre úgy néz ki hogy még meg tudom tartani a mocit csak meló nélkül rohadt nehéz.Himi hogy állsz a vásárlással?
Ülés pupnak utánanézek mennyiért tudnék!
Csak az Ebay-ről tudok! Általában 40-80 euro között megy! Még a 7végén megnézem mennyi pontosan!
Egy nap alatt próbálok megnézni majd 3 motort.
Kistelek,Tolnanémedi,Ócsa.
Aztán majdcsak meglesz valamelyik.
Ja,megmég a szegedi lila 2002-es.
Te árulsz az apróban hátsósárvédőt zx9-re?
a 2000-es évjáratú 9-esre kellene az üléspúppal együtt. Mennyiért adod a két idomot?
nem hánykolódik valakinek otthon egy pupos sötét plexije,2000 utáni 9-esre?
Hol vannak már a régi szépídők a hetesek nyergében bármi versenyen is :(
De legalább tudunk kinek szurkolni!