Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem piti!De ezek az emberek is messze vannak a normálistól,az biztos!
Cápa megvan a fogaskerék?
macho trike
Hali!Nem szokásom kamuzni!Ugyanolyan mint Kapucnyié,és nincs más színben!Illetve már ilyen is csak Pesten a központban,de pl. L-es méret az már ott sincs.De az enyém már itthon lóg a vállfán!
ugyanolyan mint kapucnyié? Vagy csak kamukázol?
Van más színben?
Ami biztos, az az, hogy a kilencesen vastagabb volt, pont olyan mint a Fazeren. Majd este próbálok képet csinálni, van még egy láncom is...
Tegnap újra megbolondultam, vettem egy 110R-t megint.
2001-ig 530.2002től 525.z750 520.A szakító szilárdság nem mindegy tehát ratyi az elszakad mint a sz.r.Nem azért olcsóbb egy lánc mert kisebb a haszon rajta,hanem mert jobb
520 520... most hirtelen nincs elottem a meret. A 750-en ugyanolyan lanc volt, mint a krosszmotorokon. konkretan CZ lancot vettem ra, emlekszem. a ZX-nek vastagabb lanca van, a szemtavolsaga is nagyobb. szerintem a Z1000-nek ugyanolyan van, mint a ZX-nek.

mindenesetre akkor holna elokeresem a lanckereket, utanajarok a szabvanyoknak es a lanc dobozat is eloveszem. holnap megvitatjuk ujra.
Cápa a kilencesen 520-as lánc volt, ezen szemre sokkal vékonyabb van. Biztos hogy variáltak a 750-1000 között?
Hali!Ugyan nen Coyot vagyok,de benéztem.Nadon szép .Haver is megőrült a zx-ért mostanra,nézegetem neki a lehetőségeket.
Coyot,nézz be az apróba,van egy zőccség 1.05-ért 2001-es!
Jó kis Ninjás géprongy!
Köszönöm a fáradozásodat a ződ sajna semmiképp nem passzol, 57 ropi meg meg tényleg sok, mert egyébként vettem volna annyiért tavaly azt hogy kilencháromhathárom tizennyócé mit vett lehet csak géprongyot?
Ja?
Indexed már van?
Bocs, de a szivem nagyobb volt az eszemnel. Most jutott eszembe, hogy a Z750-en vekonyabb lanc van mint a Z1000-en ill. a ZX-9R-en. Az en lacnkerekem nem is jo Neked! De ha megis kell, akkor megnezem. Bocs, suger voltam.
Én most értem haza egy zölddel,18000-ért sikerült megszerezni!
Helló!

Sajna nincsenek jó híreim.
Azt mondja a srác, hogy nincs más színben és nem is volt ebben a típusban. Az újabb fajtából van narancssárga, de az 57 ezer.
Gondolom az nem jó.
köszi!
A szőröst,de csak vékonyan!
sziasztok!a levegőszürő melyik felét kell beolajozni?a szőröst ugye?már nem emlékszem,pedig csináltam már!vagy a szivacsos felét?
A szupermoto más tészta,nekik lételemük a driftelés,én csak a 9-esről tudok nyilatkozni...
Azért ezt egy supermotós nem biztos hogy megerősítené...
Köszi a tanácsot,de én szeretem,ha megmarad a tapadás,úgy gyorsabban lehet a kanyarban karistolni
Ok, egyszer haza jutok, mint E.T. es akkor megnezem a lanckereket.

Vagott slickre gondoltam, a Z-rol visszamaradt elso fagumi nekem is megvan. BT-012. Hulladek. Annyira van jo a hejjdeszar is. Amugy annak nem is jo a merete! Keskenyebb felnihez kellene - nem fuzott supermoto kerekem van, hanem alukerek. Suzuki GS 500 polymobil mozgasszervei vannak A mociban.

Egyebkent keresek egy masik Suzuki GS 500 kereket eladot, mert az enyem hibas. Hiaba probaltam megjavittatni, hiaba esztergaltunk, a torka veres igy is. 8-as van benne... Kel vennem egy masikat, mert ebbol igy csak perec lesz.
Mert a 2000 előttieknek keskenyebb a hátsó felnijük,azon pedig a 190-es nem terül szét rendesen,s ezért döntésnél "hirtelen billen".
Valami kavar van a rendszerben, 2x ment el.
Cápa nézd már meg légy szíves, érdekelne!
Szerintem arra is jó lenne a vágott slick.
Ha kell egy jó mintájú első gumi (gyári Z) cserélhetünk.
Nem kell nyelezni sem, elég a fél gáz 2.-ban és megy a drift még a 190-es gumival is. Nem is értem miért akarnak a jónépek 180-ast?!
Március közepén lesz élménybeszámoló a slickekről.