Aszongyak a 180-assal jobban fordul. Tudom, ezt Te kutyacsonttal oldottad meg. En meg mindig ugy, hogy kiultem es lehuztam a sarga foldig. Egyszer mondjuk nem sikerult, akkor elkoszonhettem volna, ha jonnek szembe. Nem jottek. Vanegy lanckerekem a Z750-rol, nem emlekszem hanyas, de megnezem.
Supermotora elso gumit nem tud valaki? (A Heidenau hejj de szar! )
Nem kell nyelezni sem, elég a fél gáz 2.-ban és megy a drift még a 190-es gumival is. Nem is értem miért akarnak a jónépek 180-ast?!
Március közepén lesz élménybeszámoló a slickekről.
Nincs valakinek a Z-re egyel kisebb (ha jól gondolom 14-es) fogaskereke? Gondolom a kilencesé is jó lenne.
Azt nem tudom, hogy hogy motorozol, de hogy a Ninjanak jar a pics..ja, az biztos! Tessek 1-2-ben nyelezni a kanyarokat, ugy az igazi! Mondjuk fekezeskor nekem nem szokot elmenni, arra vigyazok. En is amondo vagyok, hogy marpedig megcsuszik az az M1-es, csak huzni kell a gazt, meg donteni kell a motort. Cserebe jo nagyot lehet esni.
Gyerekek most én motorozok rosszul? Nekem 2-es 3-as fokozatban kanyarban szinte mindig elforgott a hátsó gumi, felezővonalon mindig csúszkálok, esőben nem is tudom használni csúszás nélkül a hátsó féket, por-kavics mindig megdob.
Én is M1-est koptatok,szerintem is nagyon jó gumi,mindenütt megállja a helyét (túra,Mátra,H.ring)!Nem csúszott meg egyszersem! És még tartós is!Nálam a hátsó 11e.km-t bírt ki,az első még most is fent van,abba 16e.van,lassan csereérett az is.Nekem sikerült a 180-ast 30e.-ért elhozni a miskolci havertól.
A gyár 10W-40 SG jelölésűt ír elő,vagy attól jobbat!A jobb azt jelenti,hogy a második betű az ABC szerint a G után következzen.Pl.:SH,SJ,stb.Minél később következik az ABC-ben,annál magasabb elvárásoknak felel meg az olaj.Én Agip 10W-60 Racing-et használok/3000 FT/L./ már a 3. motoromnál,és valószínűleg ennél maradok továbbra is,mert ez tényleg megfelel minden körülmények között!Az olajnál ne spórolj,az a motor lelke.
A tavasz közeledtével eljő a motorolaj cseréje. Bár tudom ,hogy a fórumon már bőven kielemeztétek a kérdést, de sajna a kereső szolgáltatás most nem működik ... és nincs most időm sem 270 valahány oldalt végig olvasni ... Ezért szeretném, ha valaki segítene, hogy 1999-es évjáratba ásványi vagy fél szintetikus avagy szintetikus olajat tegyek. 32.000 km van benne. Esetleg segítenétek márkát is ajánlani?
Tudom, hogy uncsi téma és elnézést akit ez zavar, de most lenne időm lecseréltetni és ajánlottak Valvoline 10W-40 szintetikusat occsón. Ám az olcsóság nem biztos, hogy szempont a motornak is.
Mikor megvettem a motort 2007-ben valamilyen túragumi volt rajta. Ősszel vettem a motort és igencsak meglepődtem a Bükkben, hogy mennyire csúszkál. Gondoltam ilyennek kell lennie hűvös időben a guminak. Mikor lecseréltem elől-hátul 2008 tavasszal a Metzeler M1-re teljesen pozitívan csalódtam a motor képességeiben. Dönthetővé vált, még 7 fok körül sem pörgött ki a gumi kigyorsításkor. Tegnap este még kutattam a netet és találtam cikket, amiből kiderült számomra, hogy bizony az egyforma tipusú gumi kiválasztása sok előnnyel jár!
http://209.85.129.132/search?q=cache:mKjRdzfAUcEJ
:www.motorrevu.hu/motorteszt/Metzeler_Sportec_M3_szuper_
sport_gumi_teszt+metzeler+m3+teszt&hl=hu&ct=clnk&cd=3&gl
=hu
Sajnos eléggé zsebbenyúló áron, 33.000 Ft kapnék egy M1-et, de lehet mégis kipengetem érte amit kérnek . Elvégre egy életem egy halálom... nehogy egy rossz gumiválasztáson múljon az easy rider feeling a ZX9 nyergében...
Utána biztosan kipróbálom a Pirelli Diablo Corsa III-at.
Nagyon jókat olvasni róla.
Szia basi
Tőled kérnék egy kis segítséget, mert Te alkatrészben nagy ott vagy
zxr 400-hoz fesszabályzó kéne? Tudsz esetleg vhonnan szerezni? Ha szépen megkérlek?
Felrakhatod a különböző márkájú gumikat, de jobb az egyforma. Ha régen fenn van már az első már valószínű hogy fel van keményedve. Nekem is kb. 70%-os az első gumim, nincs kockára kopva, mégis le fogom cserélni.
Autónál is meg lehet érezni ha mind a 4 gumi egyforma, motornál jobban. Én még eddig csak olyan motorral taknyoltam, ahol E-H egyforma tip. és évj. gumi volt.
Szerintem előre nagyon jót rakjál fel, a hátső meg temperamentum függő!
Na! Tetszene az ötlet, de utánvét postázni kellene, ha mód van rá.
Mert ha nekem kell érte menni az fél nap és hétezer forint.
A szín, ha van hát nézd meg a bringámat az adatlapon bordó, szürke némi fekete./a basi-én jobban látszik/ Tehát ehhez a ződ nem megy, ha lenne narancs vagy piros fekete az már passzolna.
A méretek: 170 cm 75 kg. Ehhez több adatot nem tudok fűzni, mert nem vagyok szabó. Egyébként harmadikán már van fizu.
Akkor légyszi kérdezd már meg, vagy add meg a tel számot mailba. Veg75@freemail.hu. Köszke.
Igaz nincs rajta kapucnyi, de majd varrok rá!
Szerintem annyira nem kapkodnak érte az emberek, válság van, bár most, hogy ide beírtam biztos többen tudják mint eddig.
Én is meglepődtem mikor bementem és érdeklődtem, igaz én az újat akartam megvenni (57 ezer), de azon nincs fénycsík. Meg annak az árából 2 régit vehetek és még tankolni is tudok.
Ha gondolod holnap felhívhatom az ismerősömet a kawánál, hogy tegyenek el egyet neked, ha megadod a méretet és a színt.
Nekem elől hátul különböző márka-típusú gumi van. Többen is azt mondták, hogy nem okos dolog, ha kemény terhelést adok a gépnek.
Elől Pirelli Dragon Supercorsa, hátul Dunlop sportmax D259 van. Én közúti használat, túrázások közepette nem éreztem, hogy gond lenne. Kis szerpentinezés Lillafüred-Eger közt se okoz gondot, igaz, nem karcol a lábtartó, de semmi gond nincs vele. Azt mondták, hogy durva kigyorsításokkor jön ki a probléma, hogy a túrás hátsó gumi nem tapad be, hanem elforog és kellemetlen meglepetést tud okozni. Mondjuk én se nem pályázok, se nem versenyzek, közúton meg annyira azért nem merek döntve kigyorsítani, mert hát.. azért a magyar utakon sok mindent láttam már, szétszóródott kukoricától a csavaranyákig minden van...
Supermotora elso gumit nem tud valaki? (A Heidenau hejj de szar! )