Kösz!De végleges formáját majd a hétvégén nyeri el,akkor rákerül a hátsó belső sárvédő is,az nagyot dob rajta.Meg kicsit módosítom az első sárvédő festését,mert egy apróság bántotta a szememet.És ezzel kész!
Ha ezt nekem írtad,akkor mondom,hogy én nem vettem beszólásnak.De tényleg nem minden sz@r,ami olcsó.Én kimondottan örülök,hogy ehhez a motorhoz ennyiért sikerült hozzájutnom úgy,hogy 750 eft extra van rajta!
Hello!
Bocs a tegnapi "beszolásért",csak hirtelen az jutott az eszembe az olcsó motorra.Valo igaz,lehet attol jo,csak biztos nagyon kell a lóvé.
A túrára én is vevő vagyok,persze ha összejön a lila 9-es.
Volt egy zőőőőd is Tolna megyébe,azt elvitték.
Kifúrtam a lengővillára a harmadik lyukat,felpróbáltam,a bal oldalát a jobbos mintájára kicsinosítottam,és most ott van a fényezőnél.Tegnap alapozta,hétvégén rakom fel!Kérdésedre válaszolva:jó lett!Csak nekem az előzőn sem tetszett,hogy a bal oldala nem elég "kecses"!Meg a láncvédő részét feketére festetem,hogy ne legyen balról aránytalanul sok a zöld/lásd az adatlapomon az előző kilencesemet/!
Igaz, van benne racio! Pl. kevesebb kilometert bir, mint az otto-motor, node a felujitasa is olcsobb es egyszerubb. Igaz az elettartalmi szempontokat manapsag kipipalhatjuk. Ez nem lehet vita targya, mert ilyen szempont ma mar nincs.
Amikor engem vittek RX7-tel nem volt tényleg semmi extra. Kicsit csendesebb volt, picit nagyobb fordulaton ment. Ha el lenne terjedve a wankel már olcsóbb lenne. Egy RX8 árából inkább vennék egy IS 200-as Lexus-t, vagy egy használt 911-est!
Furti2 koszi! Igazabol tisztaban voltam a Wankel muszaki nehezsegeivel. Bevallom kicsit azt vartam, hogy ezekert cserebe az ember nagyszeru elmenyt kap. Ehez kepest Te azt irod "semmi extra". Lehet, hogy emiatt nem elterjedtek, mert nem nyujtanak eleg pluszt a tagadhatatlan negativumok melle.
Az RX8-rol en is azt olvastam, hogy az arversenyben es a piacgazdasag sodrasaban nem kepes helytallani, annak ellenere sem, hogy a vezetesi elmenye verhetetlen.
En rajongok a muszaki kuriozumokert, foleg azokert, amelyek "nagy otletek". Na, a wankelmotor eppen ilyen. A ketutemu direktbefecskendezes is ilyen (elljen a Bimota) es van meg sok elfeledett es meg ma is eletkepes aprosag.
Vki nemtud nekem szerezni az indexemhez azt a kis műanyag vmit amivel mozgatod jobbra balra és befelé kikapcsolásnál?
Kurva anyát vki lelopta az enyémről
Nagyon sok példa van az új szar japán autóra (pl.: Mazda 6 DPF-es, Toyota auris, vagy Yaris MMT váltó, lexus 2.2-es diesel motor stb) de még mindig jobb, mint a többi. A mi Mazdánk is eszik olajat: 1dl/1000 km (szerviz szerint fél literig normális), ez csak azért kellemetlen, mert sokat megyünk vele és így hetente kell tölteni bele az olajat, 2 csere között már nem menne el (legalább a felét megenné). A Nissan elment rátöltés nélkül a franszoá motorral, de annak meg sorolhatnám estig a gondjait. Mondjál légy szíves egy olyan új középkategóriás autót, amivel tényleg nincs semmi baj!
igazad van abban hogy többet eszik. és az is igaz hogy kevesebbet bír. az is igaz hogy van neki előirt olajfogysztása. csak nemkell elhinni azokat a sarkos dolgokat eamiket sokan beszélnek.
ez olyan mintha új autót veszel azt mondják japánt ne mert drága meg mostmászar olaszt ne mert ezért szar na német meg azért szar....ha igy lenne nem venne az ember semmit mert minden szar . kifoghatsz mindegyikből szartis meg jótis...
a lényeg hogy a kawa fasza
Természetesen elhiszem neked a megbízhatóságot. A turbóval kapcsolatban is vannak tévhitek! Azonos teljesítményű -benzines- turbós nem eszik többet a szívónál.
De ha tényleg jó akkor miért nincs belőle több? Szerintem a 12l-es fogyasztás sok, bár ennyit alapból megevett az 525-ös BMW-m is, viszont abban volt gáz.
Kell az index kutyű
Tiéd amugy a legszebb 9-es amit láttam eddig
Többiek ne sértődjenek meg!
Bocs a tegnapi "beszolásért",csak hirtelen az jutott az eszembe az olcsó motorra.Valo igaz,lehet attol jo,csak biztos nagyon kell a lóvé.
A túrára én is vevő vagyok,persze ha összejön a lila 9-es.
Volt egy zőőőőd is Tolna megyébe,azt elvitték.
Az RX8-rol en is azt olvastam, hogy az arversenyben es a piacgazdasag sodrasaban nem kepes helytallani, annak ellenere sem, hogy a vezetesi elmenye verhetetlen.
En rajongok a muszaki kuriozumokert, foleg azokert, amelyek "nagy otletek". Na, a wankelmotor eppen ilyen. A ketutemu direktbefecskendezes is ilyen (elljen a Bimota) es van meg sok elfeledett es meg ma is eletkepes aprosag.
Kurva anyát vki lelopta az enyémről
ez olyan mintha új autót veszel azt mondják japánt ne mert drága meg mostmászar olaszt ne mert ezért szar na német meg azért szar....ha igy lenne nem venne az ember semmit mert minden szar . kifoghatsz mindegyikből szartis meg jótis...
a lényeg hogy a kawa fasza
De ha tényleg jó akkor miért nincs belőle több? Szerintem a 12l-es fogyasztás sok, bár ennyit alapból megevett az 525-ös BMW-m is, viszont abban volt gáz.