Sziasztok .
Én is megnéztem a lilát,jó a hangja,egy két festéshibát kivéve jól néz ki.
Nekem az tünt fel elöl csak négydugattyus fék van rajta,miért?
Ezeken 6-os szokott lenni. Tárcsa is tök újnak nézett ki!
Szerintem egy százast engednek belőle.
Sziasztok.
szevasztok
Itt vannak nagy motor szakik, segítsetek egy kicsit!
Fater zxr 400-nak vmi generátor vagy hasonló gondja lehet! elndul a moci elsőre jár szépen megy is de addig megy a motor amig az aksiba van erő, ha lemerül abba a pillanatban megáll a moci!
Ami benne volt aksi azt hittük az szar mert nem vett fel semmi töltés, töltöröl sem! Ezért beleraktuk a 6-os aksiját probára és azt is lehuzta!
Biztosítékkat megnéztük azok jók!
Szerintetek mi lehet a baj?
Előre is köszi a segítséget
OK!
Értelek,csak a 2001-es mellett is vannak jo érvek,meg hátha lehetne abbol is lefaragni valamennyit.
Na majd meglátom,lesz öszehasonlitási alapom aztán a jobb mellett döntök.
Most ugyse kapkodják a motorokat/szerintem/,gazdasági válság,pénztelenség,hitelválság,megélhetési bajok.
Én is a 4 év alatt összekapargatott lóvém rakom bele.
Helló!Az akksi nem tétel,ha régen volt indítva akkor az sem olyan nagy probléma,ha nem indul be elsőre.1.1 -ért jó,ha tényleg csak annyi esztétikai hibája van amit írtál.Nem új motor,belefér!Különösebb néznivaló nincs ezen,csak a szokásos dolgok.Én nem tudok a típusnak olyan bajáról,amire külön figyelned kellene!Km.Ki tudja,még az is lehet,hogy valós,bár én nem igazán hiszek az ilyesmiben!De a múltkori után amit Debrecenben néztem,hát az Isten sem tudja!Annál hihetőnek tűnt teljesen a 15000.Ha szépen jár a motorja,jó a váltója és nincs leélve,akkor még mi baj lehet?!?Viheted haza!Én azt mondom,ha most szánod rá magad,hogy beleugrassz egy motorvásárlásba,ilyet vegyél,azaz F -es típust!Visszafelé nem fejleszt egy gyár általában,s mivel ez a legutolsó kilences típus,így azt hiszem kijelenthetjük,hogy ezáltal a legjobb is!Én tegnap figyelgettem az enyémet menet közben.Nagyon finom és puha a váltója,jól irányítható,és ha tökig odab@szom neki,kibaszottul megindul!Komolyan mondom,hogy ez a teljesítmény bőven sok utcán bármikor!Engem még néha meglep,hogy mit is tud ez a "szar őskövület"!Elvittem egy havert egy körre,még 160-nál jött fel az eleje,pedig két személlyel csak óvatosan lehet kigyorsítani.Szólt is a srác,hogy visszafelé menjünk már egy kicsit finomabban,mert ez hátul besz@ratós!Szóval én ajánlom neked ezt a típust!
Hy 9363!
Megnéztem Szegeden a 2002-es lilát!
Nagyon jol néz ki,bal oldalt van rajta kis sérülés,a csutkavégen meg a faridom legkülsőbb részén.Olyan mintha eldőlt volna,vagy lassu gurulásnál feküdt volna el.Nem szembetünő.Beinditattam,hát az aksija az gatya,bikázni kellett,akkor is kb 4.-ére indult el nagy nehezen.A "kawás" rezonancia megvan,jo motorhangja van.
A km-ert furcsállom benne nagyon,amugy egybe van a gép.
Németből hozta a gazdája,és 1.15-ről le tudtam alkudni 1.1-re.
Még megnézek kettőt,de ha ez mellett döntenék akkor mi a jellemző erre a szériára,mit nézzek még meg alaposan az álltalános átvizsgáláson,próbaúton kivül.Csak azért kérdezlek téged,mert neked több tapasztalatod van már ezzel a szériával.
Amugy mindenkitől szivesen veszem a tanácsot!
Kawasaki
Tegnap összeraktam egy simsont, és azzal bohóckodtam tank, ülés, burkolatok nélkül. Dolgoztam rajta 3 órát, és motoroztam 10 percet, de az is jó volt! Keresek SB51-re ülést és hátsó lámpát!
üdv! a jó öreg gpz sorozat,lehetett vele variálni.itt volt egy csókának egy full hibátlan,a haver kipróbálta és biz a fékeket nem dícsérte,de amint írod te elébementél a dolgoknak.én nem emlegetem fel a motorjaimat,mert a 9 mindent visz,de már a vfr750 kurvanagy visszalépés számomra.a kilencben egy aksit és generátorláncot cseréltem,slussz.és csak mentem vele.a vfr már matekosabb lett,de megszoktam.
Csongrádi a tulaj.