Megnéztem,nincs hegesztve,szerintem odaszorulhatott valami.Erről a vázrepedéses dologról tudtam.A telót megrángattam,nem vettem észre semmit,igaz a kormánycsapágyhoz 2 ember kell.Nem füstöl,nem szorja az olajat a kipuf.Az első fékbetétjei vannak elkopva,az cserés.A hátsó szinte uj.Tárcsái is rendbe,semmi kopás.Veszi a fordulatot rendesen,meg ejti is ahogy kell
Van nekem is hozzá köszi! Angol van neked is?
Az aksi nem ronthatott el vmit? mert szerintem az lett zárlatos, nem vesz fel semi töltést, nem csak a motoron hanem a töltöről sem
A képen látható részen a tank és a váz között nyúljatok be és nézzétek meg nincs e hegesztve a váz belül! Pluszban rá szoktak hegeszteni egy lemezt merevítésnek mert el szokott repedni! Magától vagy javítás miatt ezt nem tudni! Két haveromnak is javítva van ilyen módon a váza! Mind a két haveromnak a jobb oldalán van javítva! Igaz hogy mind a kettő Amerikából jött! Tiszaföldváron vették és állítólag Csömörön javították !
Indítsátok el! Járó motornál mérjétek az akksi kapocsfeszültségét!
Alapjárat felett valamivel Kb 1500-1800 ford/perc nél már 14,4 V- ot kell mérni ha nem ennyi akkor gáz van a generátorral vagy a feszszabályzóval!
A service manual alapján ki tudod mérni mi a szar!
Igen angol van nekem is!
Az aksi nem ronthatott el vmit? mert szerintem az lett zárlatos, nem vesz fel semi töltést, nem csak a motoron hanem a töltöről sem
Megnézzük majd de szerintem semmi nem fog lenni, mert nulla a töltése :(
Vki találkozott már ilyen gondal?
Mindig tanul az ember
Alapjárat felett valamivel Kb 1500-1800 ford/perc nél már 14,4 V- ot kell mérni ha nem ennyi akkor gáz van a generátorral vagy a feszszabályzóval!