Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

200 000-ért meg nem adom el! Szerintem 300 000 sem sok érte, hiszen max. 200 000-ből egy működőképes, gyönyörű motrod lesz, olyan idommal amilyet te szeretnél. Összesen megvan 500 000-ből, s csak le kell műszakiztatni. Papírjai rendben vannak.
De tényleg nem sértegetni akartalak De az én szemembe anyit érne
Ez nem sértegetés de max. 200-at ha ér sztem
Igen, lejjebb ment. Sürgősen kell a pénz, mert összetört az autónk, s kell a javíttatására :(
Volt már, úgy látszik lejjebb ment az ára. Ha talál valaki egy jó blokkot 100-ért és úgyis modernebb idomot akar rátenni akkor lehet benne fantázia.
Akkor tudom ki az nem IMI- a keresztneve
Kerekarcú, szőke, kb. 10-12 éve volt. Olan 90-nel elcsúsztam, mert nem akartám átmenni egy 11 éves gyereken a hülye anyja miatt. 30-cal lehetett volna elkerülni a balesetet a szakvélemény szerint.
Nem egy szőke hajú srác volt véletlen
300-as /1-es Mz-je volt a srácnak rendőrségi idomokkal, rezóval. Az egész srác alig volt 50 kiló, páros lábbal ugrott rá az Mz berugójára. Mondtam nek, hogy vigyázzon a CBX-el mert nyomatékosabb, mint a német csodája, erre az első kanyarban majdnem kiment alóla. Régen volt, de nem felejtem el... A város végén már -fater szerint- 150-nel húzták neki, mint aki lopta a motort.
Valami rémlik hogy a kertben volt valakinek CBX csak most nem ugrik be mikor adtad el
550-es (85 körüli) bordó. 250-ért vettem 165-ért ment el egy sebring dob volt rajta.
Hányas CBX-volt
Nem a tank volt a legnagyobb baja a hangvillának. Mielőtt elvittem volna előtte megmozgattam az első telót, és mondtam, hogy akad, nem jó. Erre ő nem látja, szerinte hibátlan, nem is volt javítva.
Volt még egy motorom, amit nem direktbe tőle vettem egy CBX. Valami gáz volt a motorjával, eladtam 2 hét motorozás után (taknyoltam vele). Állítólag azóta is szidnak a sámsonkertiek...
Az africa nagyon régóta ott pihent, a 3-4 chopper összesen ért 1 millát (mégha 30% haszon akkor se sok egy egész évre). A ZX11 a szerelme, dupla áron örökké vele is fog maradni, a 900-as monster műszerfala nagyon zsivány, csak a madzagok szét vannak tépve a szépen lefestett váz alatt. Szerintem lefőtt a kávé neki. Amúgy se nagy biznisz a motor, ha meg olyan vevőkkel is bunkózik aki 3 motor vett meg tőle alku nélkül (egyiken se csinált egy kapavágást sem) akkor nem tudok rá mit mondani. Amikor kérdem tőle a gumit akkor 5-6,000Ft, amikor venném meg már 10-12,000 (első használt). Mondom mire ez a nagy drágulás? 290 az EU (260-ról).
Kisújon majdnem bedobtam a medencébe, csak sajnáltam volna a gyereke előtt megalázni.
igen,ezeken is látszódnak még a számok,illetve belőlük valamennyi,mert a szelep vége ledörzsölte már a többit!teljesem simák,nem köszörültek!akkor ugy gondolom,hogy gyáriak még!
hűűűűűűű vazze azt te vetted meg!kikalapált tankkal.én is megnéztem,és egy havert is ráküldtem,de nem eggyezett imrénkkel ígyhát megvette máthé akkori tesztmotorját.most nemrég voltunk nála, nem panaszkodott,eladta a kb 4 éve nála lévő afrika twint 3-4 csoppert,vagy talán többet is.régi bútordarab nála a zx-11 -ese,nameg egy kétszelepes monster király műszerfallal.csak a vázát nyujtották,kloffolták meg kissé!
Nagyszerű várom akkor
Gondolom láttad nála az ezüst FZ6S-t? Hozzám került nagyjából kiegyengetett telókkal, sok tákolással 1.1-ért! Elég fasz voltam, bár csak 313 km volt benne. Aki látta törötten nem hitte el hogy azt valaki megvette. Persze ezt csak később tudtam meg. nem is megy neki a bót.
A hasidommal kapcsolatban tudsz valamit mondani?
éber iminél csak párszor jártam. sokmindent láttam! ennyi.
megkérdeztem a müszakit, a diószegi úton 8400-8600 és egy motoros srác a vizsgáztató. telószám ma lessz mert ami volt neki megváltozott.kérdezem a másik emberem ő krisztoferes.
Tényleg nem néz ki törött motornak a kép alapján. Régebben mindig "olcsó" sérült motorokat vettem, mert csak arra volt pénzem. Akkor szívtam meg a legjobban amikor olyat vettem amit nem láttam lezúzva.
Ha egyszer eladom a Z-t csak olyat fogok venni ami sérülésmentes (ez is az volt)!
alkalmazottat én nem láttam,egy alacsony szőkehajú volt a társa, de tavaly ősz körül megpattant írországba.vass misi haver most fog hazajönni, állítólag ott is befellegzett az autós vas biznisznek. a földesi koppányosok a 07-es találkozójukon mind jobbkormányos vauxhallal és a többi lepukkant modellel karistoltak. kb egy hete gumipóknál láttam a földesieket, mind hazajött.
náluk hol vannak, hol eltünnek motorok! a dukit csak azért tettem fel hogy ilyen lett egy eleje nélküli motor.az idomokat müszerfalat szerintem magyar csabi hozta nekik,ő jár minden héten olaszószágban. a metró mellet egy igazi patkoló kovács mühely volt nekik,minden szarból szegeltek valami eladhatót.