Ne is mond.Én is mentem egy fél órácskát.Bár én december közepén mentem utoljára de a mai nap megváltás volt ebben az évben,alig vártam hogy ráülhessek.Isteni volt
Végre én is tudtam motorozni az én drágaiságaimmal :) Kedvesemmel és a téli álmát alvó ZX9-el .
Egy kis tavasz szökött Borsodba ma . Kedvesem teljesen bezsongott, annyi motort hallott elmenni a házunknál, mire végre hazaértem . Amint beléptem a házba, már kikészítve várt a ruházat .
CSodálatos volt , megfiatalodtam újra van értelme az életnek . Várni a legközelebbi tavaszi időt .
az még mind semmi de az összes zxr400L-ben is bennevan csak nem pályahasználatra beállítva,de alapfelszereltsége az újlámpás 400asoknak is.csak tulajdonképp senki nemtudja.kawasaki back torque limiter
K-BATL
Na még egyszer! '94-'97 ZX-9R ben volt
'93-'95 ZXR 750-ben volt
'96- az összes ZX-7R ben volt!
Ezeknek ugyan az a blokkjuk! Kissebb nagyobb módosítással!
Az 5.-ik sebességben volt ma egy evo (talán 8-as). Állítólag 100,000 fontba került (M6 80,000). Azt mesélték hogy 840 lóerős (2000ccm) és 8 másodperc alatt van 240-en.
A másik részben az olcsóbb 350Z-vel aláztak egy sportosabb (240le) TT-t.
Nem tud valaki eladó Nissan 260Z-t? Sajna csak 280ZX-et találtam de az is kuka volt.
Hy.Én most december elején (szezon végén) rakattam bele ipone olajat (cimbié a suzuki pécsen és ez a favorizált olajuk) és szintén ipone láncsprét vettem.Mondjuk azóta nem sokat mentem vele (pár100 km-t) de jónak tűnik.Könnyű a váltás,halk a moci stb.A láncspré meg nem fröcsköli tele a vasat mint a Motip pld).De majd itt biztos van valaki akinek van vele tapasztalata.Én is kiváncsi vagyok a véleményekre milyen hosszabb távon,és javasolják e vagy sem.
hi! ha rálépsz a grandemotó oldalára és belépsz a használt alkatrészekbe ott találsz egy zx9 váltót 1 kemény ezresért, na azt viszont garantálom hogyha felhívod adriánt és rákérdezel a tipusára és hogy mi a nyűgje a váltónak tutis hogy telefonon keresztül is hallani fogod ahhogy meghuzza a vállát és mondja:mivan.......? a cimbora az adriántól vett vfr800-asra fokozatkijelzőt szerelt fel, amikor levették az idomokat látták ám hogy valami kijelzőféleség volt a motoron előzőleg de a vezetékkötegről lecibálták a rákötött vezetékeket és ugyhagyták szigeteletlenül.cimbora szeme kikerekedett és nemsajnálta az időt és felhívta adriánt egy pár kedves szóra. nam mindegy a lényeg hogy óccsó a váltó és lehet hogy a neked kellő 3-as fokozat jó benne.
Köszi a választ. Akkor nem fogok bele. Az oldalon nem is lehetne észt osztani, arra itt a fórum. Alapvetően ZX9 szerelési okosságokra gondoltam, egybegyűjtve, esetleg képekkel, mint egy manual. Javasolt olajok, meg akármi, ilyen tapasztalati leírások, amik a fórumon is vannak, csak csokorba gyűjtve.
Az ajánlat áll, aztán ahogy látjátok, van-e értelme.
Az oldal ötlete nagyon jó, én is elkezdtem egyszer csinálni (tamáslap) de abbamaradt. Úgy kellene csinálni, mint az iwiw-et, csak meghívóval lehetne az észt osztani.
Ha nem állítottál még lapkás hézagot (és nincs plusz lapkád) szerintem ne kezdj bele. kb. 25,000km alatt egyszer kell megcsinálni, de akkor jól! A szelephézag ui. nem csak csökkenhet (lapka köszörülés) hanem nőhet is!
Köszi a tippet, de egy picit drága! Ennyiért nagykerben kapnék új kontikat illetve haver ígérte hogy bármilyen új gumit szerez féláron. Eddig ez tűnik (a féláras) a legjobbnak. Ha a kezemben lesz, akkor reklámozom felétek is.
Hurrá Hurrá Hurrá!
Végre én is tudtam motorozni az én drágaiságaimmal :) Kedvesemmel és a téli álmát alvó ZX9-el .
Egy kis tavasz szökött Borsodba ma . Kedvesem teljesen bezsongott, annyi motort hallott elmenni a házunknál, mire végre hazaértem . Amint beléptem a házba, már kikészítve várt a ruházat .
CSodálatos volt , megfiatalodtam újra van értelme az életnek . Várni a legközelebbi tavaszi időt .
K-BATL
'93-'95 ZXR 750-ben volt
'96- az összes ZX-7R ben volt!
Ezeknek ugyan az a blokkjuk! Kissebb nagyobb módosítással!
A másik részben az olcsóbb 350Z-vel aláztak egy sportosabb (240le) TT-t.
Nem tud valaki eladó Nissan 260Z-t? Sajna csak 280ZX-et találtam de az is kuka volt.
Az ajánlat áll, aztán ahogy látjátok, van-e értelme.
Ha nem állítottál még lapkás hézagot (és nincs plusz lapkád) szerintem ne kezdj bele. kb. 25,000km alatt egyszer kell megcsinálni, de akkor jól! A szelephézag ui. nem csak csökkenhet (lapka köszörülés) hanem nőhet is!