Milyen, mekkora slick? Használt/új mintás-e, le van gyilkolva az oldala? Az utóbbi 2 évben volt nálam 2 törött motor, mindkettőn elvérzett a gazdája, azokon conti sport at. volt.
Ha nem találok jó slicket, akkor marad a BT003/Metzeler.
Köszönöm a tanácsokat!
Sziasztok!Remélem gözerővel dolgoztok a gépeken. Hamarossan a nyakunkon az elsö tavaszi napsugarak.Már bizseregnek a végtagjaim.A gumik jó megválasztása nagyon fontos.És lehetöleg mind a kétkeréken egyforma minőségüek legyenek.Gyármány illetve tipusban egyaránt. Én Michlein párti vagyok.A zx-en 2db pilot feszül.Nekem beváltak. Nem túl kemény nem túl puha.
a bt014 van nekem is most elől le is szedem! ha meleg akkor már egész jó, de megállsz egy 5percre vagy elindulsz otthonról akor halál nem tudom rendessen felmelegíteni intenziv fékezésekkel sem és nem lehed vele addig dönteni mert megy az eleje nagyon rossz! Turázásra jó az a gumi másra nem!
bt003-at vegyél az nagyon jó! Én most előre dunlop qualifier-t rakok hátra is lehet ezt rakom de oda valószíná hogy d208rr-t
Még annó a hatszázasomat Avonnal vettem, újak voltak, na az igazi túra gumi, nem igazán tapad de sokat elmegy. Aztán vettem rá Conti Road Attackot . Nagyon meg voltam vele elégedve. Aztán az öcsém megvette a mocit és ö Sport Attackot tett rá . az még egy fokkal jobban tapad és jobban fogy. A Race-t nem mertük bevállalni hamar elfogyott volna, pedig tapadásba az a legjobb.
Új slicket szeretnék, használt lenne olcsóbban is, a dunlop207 180-as nekem nem vált be, mert lassan melegedett be és akkor is csúszott. Haver R6-osán tetszett a D208, de az már nagyon hamar elkopott, pedig az csak egy 600-as. Bridgestone-ból melyik, mert pl. a BT20 a világ legratyibb gumija, kb. mint egy 10 éves pneumat a simsonokon.
Úgy látom a gumi is hitvallás kérdése lesz, a 14-es nekem hosszú életű volt, amikor szépen bejáródott az új fékem (eladás előtt) 2 személlyel nagy fékezésnél (140körül) 50 centit emelt a motor hátulján, hamar bemelegedett, tetszett, de volt már jobb is. A K1 Racetek volt a kilencesen, amikor megvettem, igaz hogy nem volt sok ideje bemelegedni, de egyáltalán nem tapadt. A srác azt mondta hülye vagyok és lecseréltük 2 másikra, annyira megörült, hogy marad a kopott csodagumi, hogy ő fizette a gumist. A hátsóról levétel után derült ki, hogy olyan vékony és puha a fala, mint a tenyeremen a bőr.
Új vágott slick felé hajlok, de nincs sok tapasztalatom vele. Szerintem 40K 1db. Gumiért, ami max 8,000-10,000-et megy rablás.
Jó reggelt mindenkinek!Jó téma ez a gumizás.Nekem a 9-en hátul D209GP van,elől Michelin 2CT.Így vettem meg ősszel és csak most akarok gumit cserélni.Egy kicsit így zavaros a futása.A hátsó elég jól kopik.Szombathelyi kawások szerint a dunlop a jó ezekre a gépekre.A régebbi vasaimon volt brigstone és pirelli.Az egyik gsxr750 a másik rs125volt.Az apriliára metzellert vettem,sokkal jobb volt mint a pirelli.A gsxr-n brigstone volt és dunlop került rá,ez is jobb lett.A brigstone valahogy nekem nem vált be.A zxr-t is azzal vettem és egy conti sportattack-a cseréltem,és szépen ment vele.Utcára biztos nem vennék slicket,pláne használt vágottat nem.Egy előbbi hozzászolásban írta valaki,hogy nem melegszik eléggé és hamar visszahűl és ha megint megtapad akkor bukta van.A haverom is így járt a nyáron.Én azt mondom hogy jobb egy utcai sport gumit venni mint egy használt levedlett szart.A kocsimra se vettem használtat sosem.Ezeket a gumikat levették valamiért.Olyan mint a zsákba macska.
Ez érdekes dolog ez a gumi választás. Egy tesztben olvastam a bt014-ről: ha el akarsz esni ilyet vegyél. Egy ismerősöm pedig erre a típusra esküszik. Azt mondja szerinte ez nagyon motor és beállítás függő hát nem tom...
En nem ezt tapasztaltam. Ugyan az igaz, hogy nem tud felmelegedni uzemi hore, de felig melegen is mar jobban tapad, mint az normal gumi. Ha tok hideg, akkor is sokkal puhabb, tehat jobban belenyomodnak az aszfaltszemcsek jobban fog. Tudom ez az elmelet, de a gyakorlatban is igy volt. Eg es fold a palyagumi es az utcai kozotti kulonbseg. A palyagumi barmit csinalsz jobban tapad. Az anyag az anyag.
Amugy igazad van, mindenki sajat maga dont. Pl. en sem sporolok, megveszem az uj gumit is, de errol nem akartam meggyozni seducertt-t, mert O mar vilagosan elmondta, hogy nem hajlando 40-et adni a gumiert. Nincs miert gyozkodni arrol, hogy hulyeseget csinal-e vagy sem, mert nem ezt kerdezte. :]
Ja es persze sosem vagott oda semmilyen gumi semmilyen korulmenyek kozott sem, tehat a szubjekciom igen pozitiv!
hello azt megse szabad veni ami kopásjelző alá van vágva
a másik én azt tapasztaltam ha slick kopásjelző alá kopik kurvára elkezd csúszni
újat nem érdemes megveni szerintem csak normális kereskedőt kel találni
én ha ithonról veszek gumitt akor gyál fekti tibi volt párdarab tartalékom tavaj de mostmár nincs sajna és vetem nála tavaj gumit nagyon korektek és az utcai gumik is reális áron vanak
a kopást én úgy gondolom hogy van egy köztes álapot utcai sport gumi puha de mégse tapad tökéletesen és elkopik slick nagyon puha és hidegen is nagyon tapad ezáltal nem csúszik és nem kopik
Az alapvető probléma, hogy minden gyártónak másmilyen a slick gumija. Ha felraksz egy hard dunlopot akkor ne csodálkozz semmin. De egy K1-es Racetek teljesen jó utcán is. Jó pár gumi van amit árulnak slick és mintás verzióban is. Pl. D209GP racer. Szóval ez olyan dolog mint ha Michelin macadámot raknál fel a Hungaroringen. Ha nem nézed meg milyen a gumit veszel akkor kár beszélni bármiről is.
Ha nem találok jó slicket, akkor marad a BT003/Metzeler.
Köszönöm a tanácsokat!