A palyamotorozas.com oldalon olvastam,Berisz írta hogy holnap lesz dmc hungarynál(kawasaki importőr) megbeszélés,zx kupával kapcsolatban,írtam neki mindenki nevében,érdeklődje meg,van-e akkor mód erre az öregkawás kategóriára!
Sőt azt is megtudtam,hogy továbbra is adott a lehetőség,a napi licensz kiváltására a márkakupákban(kawasaki yamaha) így bárki aki kedvet kap,,bármelyik kawasaki zx kupára,megvan a lehetősége hogy csatlakozzon!
Idézném:
"Uraim!
Bulcsu Rezső megerősítette, hogy 2009-ben a márkakupákban való rajtrácsra álláshoz elegendő a napi licence: 3 240 Ft.
Berisz"
na,szétszedtem a motorom!akkor hogy is állnak ezek a jelölések?a fogazott tárcsán lévő 1-4 szám közé kell állitani a fötengely sikját,illetve a az összefogatási sikot,és a két vez.tengely jelnek pedig a szelepfedél sikjában kell lennie ugye?mert igy van a képeken is,és ez is igy áll...egyébként vannak eltérések,a szivók általában 0,15 és 0,20 közt vannak,egy 0,10 kivétellel,a kipufogóknál nagyobbak az eltérések,azok 0,10-0,22-ig,tehát a legnagyobb is pont szinte az alsó határ.iszonyat szar helyen van,a ram air csövet is ki kellene venni,de nem volt kedvem lebontani az egész elejét!a vez.lánc feszitőm a 6.-dik,vagy 7.-edik ricniben van,tehát nem lehet nagyon megnyulva,csak azt nem tudom,hogy mitől volt néha mégis hangja,főleg gázelvételnél,hisz a spanoló,támasztó csuszkái is jónak látszanak,és a lánc se laza!a rugóját még nem vettem ki,de nem hinném,hogy el van törve...
Kawaszeki, köszönöm, sajnos az újabb kilencesnél strapabíróbb a hengerfej, és ha nem állatok szerelik; a szelepek is örök életűek. Attól még eladó.
A gumira van egy ajánlatom (metzeler slickek) de ha nem jön össze a jövő héten, akkor megkereslek.
A tuningról csak annyit: hogy utcára pont jó ahogy kijön a gyárból, a pályára meg úgyis nehéz, kevés a futómű, stb. Akkor inkább told rá azt a pénzt és vegyél egy 04-es tizedest. Alapból lenne annyi paci, amit szeretnél, nagyon könnyen be lehet csapni a szenzorokat, és akkor még több ló lenne, szinte ingyért. Régebben én is tuningpárti voltam (a skodám a rakodón verte a ladákat) de ma már inkább cserélek. Esetleg le kell áttételezni.
Ha sok pénzed van akkor viszont olyanra kell megcsinálni, mint amit kb. 3hete linkeltem (a piros). Ha egy újabbra költesz jobban a pénzednél maradsz.
Bármennyit rákölthetsz nem fogják megfizetni. Szerintem még a legjobb tuning még mindig a big bore kitt. Nem akarok beleszólni, de gondolom ezeket te is tudod.
Körülnéztem a lomok között, ime az utolsó ajánlatom: egy pár gyári Kawa index (izzós), a Te motorodra is jó (szerintem). Jelképes összegért megkapod... na?
hali seducert! én megadhatom-tom-tom-tom, de ő a régi B tipusúra kereset hengerfejet, a széthullós tipusúra.kérdeztem tőle hogy megsíkolni,javítani? mire-ő, már nincs mit! a főtengely meg kettétört a biciklin, akkor a hengersor hogy nézhet ki? és biz a B és a C hengerfej között nagy a különbség,a B még a jó öreg zxr alapokon nyugszik, a C biz már fejlesztett technika.na megyek alkatrészmosóba, kivakarom a sárlavinából az ép alkatrészeket. appropó nekem is van slickem ilyen állapotban,ahogy közeleg a jó idő egyre kevesebb a remény hogy koptatni is fogom őket! a veztengelynek ha józsimura 50/db, a kipurendszer 100/kpl, a beállítás+út 80,karbi 100,szelepek+rugók+gyujtás 150,munkadíj ööööööööőőőőőő holis tartok! na kell ez nekem,hát nem!
Kawaszeki: Meg tudnád adni annak a számát, aki hengerfejet keres? Van egy eladó 99-es szelepekkel együtt, és csak a helyet fogja nálam.
Szerintem ne cserélj karbisort, a gyáriban nagyon sok tartalék van!
Skodánál nekem is ki volt kopva a pillangó szelep tengelye, a karbi csere után megszünt a barnás füst, jobb lett az alapjárat, stb.
A vezérmű tengely cseréről lebeszélnélek, inkább egy 1000ccm-es változat.
Nekem a 250-es 2db. síktolattyússal 10 liter fölött evett utcán...
a moto-marketnél békéscsabán 2002-es zx9 erősített hátsó lengőkarral,tükörtartó nélkül 1280-ról 990 , 2007-es gixer 750 1850. az mennyi is minuszban? jól mondta,vagy viccelődött évekkel ezelőt hofi. megy lefelé a leejtőn a váz( a tisztelt ház) a kormány, ja ja az meg keresztben . szégyellem magam hogy 2006 október 23-án nem voltam tüntetni, de sebaj lessz még október 23,és már nem barrikádot kell építeni az oktogonnál a villamossinen, hanem géppuskafészket,az viszi át ám a nyomorultak halottas ruháját mit záporeső a libaszart.
Savállóból bármit meg tud csinálni, csak ki kell várni. Ha látja hogy hormális vagy egy üveg pálinkáért annyi gyapotot ad amennyit kérsz. Személyesen beszéljél vele, telefonban ne alkudozzál vele!
A képeidből gondoltam a tizest...
írnám a valót basi! azért volt hosszú a válaszidőm mert döntenem kellett, a régi mo.-i motorom karburátorának a pillangószeleptengelye már kopott ,alapjáraton járó motornál egy csavarhúzóval vagy az ujjaddal érezhetően kotyog a tengely. de még állítható,ejti a motor ezzel a karbival a fordulatot,erőss fékezésnél nem pörög fel a motor,nem hullámzik az alapjárat. ez van. azon a motoron amit elbontottam, viszont hibátlan, kopásmentes a karbi.beszélgettem a barátommal erről a karbikopás témáról és biz van kiút ebből a zsákutcából,ilyen bajai vannak még pl:xj650-nek is. pár éve kunmadáron a motoros parkolóban sétálva megláttam egy régi olajos gixert, na de milyet? volt gixer bőven, de csak egynek volt az oldalán az hogy gsxr 750r! mit takar ez a felirat,ezek a gépek voltak akkoriban az sbk masinák utcai leszármazottai. most nemsorolnám fel az akkor menő ujdonságokat, de egy dolog faszán ott figyelt az olajkájhán, mégpedig a síktolattyus karbisor . a barátom pár hete szólt hogy kincset talált, egy síktolattyus karbisort a zx9-re .mondom neki tibi-sanyi-vagy báki, a gyári légszűrőházzal is megy a karbi. válasz kicsit később:igen. és aztán jött a matek: alapban fujtak az 5-6 literes fogyasztásnak 7-8-12 a saccolt fogyi ugyanis gyorsítószivattyús a drága. az ideális üzemanyag-levegő keveréktől 10% lehet + és- eltérni, azaz betudnánk szinkronizálni és a károsanyagkibocsájtást is mérni és állítani,de csak alajáraton és fordulaton, terhelés alatt ram-airral nem. tavalyi áron 50 ezredes az ára+ az út költsége. erre a mérésre csak végh jana van felkészülve többekközött. az már szinte alap egy ilyen karbihoz hogy spotlégszűrő +módosított veztengely +szelepek +rugók +gyujtás csillag kerék hamár +benzint öntünk a tűzre .na és még a kipurendszer is tesz néhány lovat a kihajtásra ,szóval maga a spéci karbi semmit nem ér a kiegészítők nélkül. a karbi árára vártam sokat , de eléggé magasra tették a mércét, 100 ezer magyar pengő az ára . ehhez ha hozzáadom a kiegészítők árát ugy 5-700-ba fájna a trükk amivel hozná a hátsó keréken a gyári pacikat, de már beszéltem olyannal akinek a wiseco dugattyús vagy kittes motorja tudja a keréken 160le-t. ígyhát karbi projekt kilőve, marad a saját vázamban a 37e km blokk a jó karbival, a másik karbit pedig meghirdetem eladásra, hátha valakinek már az is megoldás lehet.gondolom a saját gépedre keresel karbit, de megértésedet kérem, és valszeg te is a sajátodon hagynád a jó karbit. a tükörtartó konzol megvan, de az olasz rider olyan prímán sikáltatta meg a motort hogy a jobb oldalról letört a tükör háza , a tükör szára meg megakadhatott valahol és eltörte a fejidomot, elhajtotta a tükörtartó kozolt .igaz minimálisan,de nem akarok rádsózni törött cuccot. ha találok sérülésmenteset biztos megveszem neked.most lett még több alkatrészem a b tipushoz, motorház,váltó, kuplung, önrángató,generátor,hengersor,hengerfej.nemrég keresett nálam a kisújszállási motorszerelő,szél imre blokkot, hengerfejet,főtengelyt, mert egy kettétört főtengelyes zx9-et javít, de nincs hozzá alkatrész,de úgy vettem ki a szavaiból hogy a tulajnak sincs sok pénze a javításra, sztem rövid időn belül nagyon sok olyan motor kerül bontásra aminek a javittatását nem fogják a tulajdonosok finanszírozni, lásd minden nap meghirdetnek motorokat 0ft-al csak hitelátvállalással, vid ahová akarod csak ne legyen a nevemen. +még mindíg özönlik az országba az importmotorok sokasága.
Csak savállóból érdemes venni/csinálni. Megadom a barátom telefonszámát, rendes srác. Cső nem nagyon szokott lenni, lemez inkább, abból nagyon egyszerű csövet készíteni. 1-es lemez pont elég hozzá. Ha már csinálni kell érdemes szűkülőre csinálni. Az elejétől a végéig –1cm. Egy picivel csendesebb lesz és szerintem hatékonyabb is. A töméssel érdemes variálni! Laki András:0630/7477-673
Viszont a kisméretű indexekbe nyugodtan megvehetsz 2 zsák kínai izzót, mert havonta kiég, csak nem is lehet bele kapni! Én ezért alakítottam át ledesre. Ha szeretsz barkácsolni olcsón megvan. A gyári indexek viszont nem szépek. Láttam a múltkor 6000-ért olyan indexet, ami bele van építve a tükörbe. Az esetleg érdekes lehet.
Amit még figyelembe kell venni, az az, hogy ne legyen merev az index szára, mert elrepeszti az idomot! A gyári nagyon jól megvan csinálva, csak randa. Nagyon sok módosítás csak ront ezeken a jól megtervezett rizsrakétákon. 5000 a gyári fazonú index az RMC-ben.
A palyamotorozas.com oldalon olvastam,Berisz írta hogy holnap lesz dmc hungarynál(kawasaki importőr) megbeszélés,zx kupával kapcsolatban,írtam neki mindenki nevében,érdeklődje meg,van-e akkor mód erre az öregkawás kategóriára!
Sőt azt is megtudtam,hogy továbbra is adott a lehetőség,a napi licensz kiváltására a márkakupákban(kawasaki yamaha) így bárki aki kedvet kap,,bármelyik kawasaki zx kupára,megvan a lehetősége hogy csatlakozzon!
Idézném:
"Uraim!
Bulcsu Rezső megerősítette, hogy 2009-ben a márkakupákban való rajtrácsra álláshoz elegendő a napi licence: 3 240 Ft.
Berisz"
Már rendeltem egy újat.
Úgy juthatsz hozzá, hogy eljössz érte Piliscsabára, vagy Telkibe (pest megye) esetleg vársz beláthatatlan ideig, amíg Pestre megyek.
5000 Ft-ra gondoltam
Mennyiért gondoltad? Hogy jut el hozzám? Én Pesten vagyok.
A gumira van egy ajánlatom (metzeler slickek) de ha nem jön össze a jövő héten, akkor megkereslek.
A tuningról csak annyit: hogy utcára pont jó ahogy kijön a gyárból, a pályára meg úgyis nehéz, kevés a futómű, stb. Akkor inkább told rá azt a pénzt és vegyél egy 04-es tizedest. Alapból lenne annyi paci, amit szeretnél, nagyon könnyen be lehet csapni a szenzorokat, és akkor még több ló lenne, szinte ingyért. Régebben én is tuningpárti voltam (a skodám a rakodón verte a ladákat) de ma már inkább cserélek. Esetleg le kell áttételezni.
Ha sok pénzed van akkor viszont olyanra kell megcsinálni, mint amit kb. 3hete linkeltem (a piros). Ha egy újabbra költesz jobban a pénzednél maradsz.
Bármennyit rákölthetsz nem fogják megfizetni. Szerintem még a legjobb tuning még mindig a big bore kitt. Nem akarok beleszólni, de gondolom ezeket te is tudod.
Szerintem ne cserélj karbisort, a gyáriban nagyon sok tartalék van!
Skodánál nekem is ki volt kopva a pillangó szelep tengelye, a karbi csere után megszünt a barnás füst, jobb lett az alapjárat, stb.
A vezérmű tengely cseréről lebeszélnélek, inkább egy 1000ccm-es változat.
Nekem a 250-es 2db. síktolattyússal 10 liter fölött evett utcán...
A képeidből gondoltam a tizest...
Nem tudod véletlenül honnan lehetne venni perforált csövet dobhoz Debrecenben?
Viszont a kisméretű indexekbe nyugodtan megvehetsz 2 zsák kínai izzót, mert havonta kiég, csak nem is lehet bele kapni! Én ezért alakítottam át ledesre. Ha szeretsz barkácsolni olcsón megvan. A gyári indexek viszont nem szépek. Láttam a múltkor 6000-ért olyan indexet, ami bele van építve a tükörbe. Az esetleg érdekes lehet.
Amit még figyelembe kell venni, az az, hogy ne legyen merev az index szára, mert elrepeszti az idomot! A gyári nagyon jól megvan csinálva, csak randa. Nagyon sok módosítás csak ront ezeken a jól megtervezett rizsrakétákon. 5000 a gyári fazonú index az RMC-ben.