Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy néz ki, mint ez (ez 14-re való, de ezt a képet találtam gyorsba)
https://www.zx14.net/shop/imag...

Azt hogy hogyan állítható, gondolom látod a képről.
Miért nem vennél ilyen motorokat? Böszörménnyel, Sámsonnal mi a baj? Mondjuk Böszörményben Lajosról hallottam már rosszakat.
Van valami link? Hogy mukodik ez a cucc? Ertem, hogy elfokolja a gyujtast, de hogy lehet allitani?
Szerintem sokkal jobban megéri, azt a százast le is tudod alkudni. A km. –évjárat alapján- biztosan több. Ha majd később gyorsan el szeretnéd adni, akkor zöldet vegyél. Uj gumi, szép festés, jól hangzik.
Ez pesti, de szabolcsi, borsodi, böszörményi, sámsoni motort én nem vennék.
Sziasztok.
Köszi a tegnapi tanácsokat!
Találtam egy 99-est a neten(http://www.hasznaltauto.hu/2031294_kawasaki_zx_199
9).
ez 100eFT-vel több mint a 94-es.Akkor ez jobban megéri?
Esetleg ismeri valaki a motort?
Köszi
Üdv
Van egy eladó állítható gyújtás rotorom Kawasaki ZX9R (2000)-től tuti jó (Muzzy's).
5KHUF
Egy 30-as srác, a nevét nem tudom, már a csaját is megfertőzte, neki is csinált egy vasat. Arany színű kocka volt szép felnikkel, nagyon rövid váltóval hátul is tárcsás fék, leheggesztett kilincsek. Kb. 2 éve beszéltem vele, amikor a T5-tel kimentünk a gyorsulásra.
Köszi az infókat mindenkinek!
Kinek a LAdája az? Nem láttam még Debrecenben.
Papírsárkányok nálunk lámpától lámpáig szoktak az emberek gyorsulni. Annak a hosszát írtam le, de ha lemaradnál nagyon sírnál. Van debibe egy turbós lada, eddig minden 600-as gép tulaja sírva ment haza a gyorsulás után Poénból -más jellegű motor volt- én is mentem vele, csúnyán elkalapált (kb. 120-140kg-os motor és 30 ló).
20cm-en valszeg egy szocske lenne a nyero, vagy egy eger.

Egyebkent most leginkabb a motor nyomatekarol es az attetel hosszarol szol a tortenet, nomeg a tomegrol. Gyors auto sokkal tobb van, mint gyors motor. Az M6-os a maga 330-as vegevel bizony az osszes literes motort hulyere verne (ha van eleg tav, hogy utolerje, miutan az elejen allva hagyta a motor!). 1000 ccm nem sok, a nyomatek nem eleg a negyzetesen novekvo legellenallas lekuzdesehez.

Z750 korbol:
1. Torokbalint-Budakeszi, nappali forgalom. Elottem kocsisor a vegen eppen egy Carrera, szembe surun jonnek. Carrera kihuzodik, majd vissza, nem mert mar elozni. Siman megeloztem a kareszt meg azt a kocsit is, ami elotte volt es lazan vissza. 60-70 korul cammogott mindenki.

2. M5-on haza, belso savban befekudve 200 korul fogcsikorgatva. Jon ket fenyszoro mogottem es nagyon gyorsan kozelit. Menekules a kulso savba, elmegy: Corvette. 250-260 sima ugy volt neki, pedig allo rajtbol tuti adok neki 200 meteret 400-on. O ert eloszor Pestre, nem volt mese.
A 350 Z nekem is nagyon tetszik! Azt viszont hozza kell tenni, hogy ha megnezed a motorjanak a literteljesitmenyet es plane a nyomatekat, nem olyan sok az. Hasonlo urtartalmu BMW-k, Porsche-k tobbet tudnak (egyszer utana jartam ennek). Mellesleg az Isten a Carrera. A vilag valaha epitett legjobb sportautoja, kizarolag tokos pilotaknak!
5m-en meg egy gyalogostól is kikapnánk.
Mert 50 meteren mindketten kikapnatok egy 250-es krosszmotortol... (na jo, talan kitamasztokeret kene)
********** **********
*** *********** **
Mé nem rögtön 50m ajánlasz?
150-200m
Attól függ melyik lámpa? M3-as első lámpájától a következőig? (Úgy 5km-re van).
Lámpától lámpáig bátran odaállnék melléd egy RS250-nel!
A Thundercattal egyszer lenyomott egy M3. A 343Le verzio. Ugye a Thunder csak 240-ig jó. Aztán a gixivel egyszer megyek stabil 200. Belenézel a tükörbe. E55AMG a 476Le széria. Na több se kellett. 10 percig mentem úgy, hogy 250 alá nem ment az óra (M7-es 3sávos szakasza) de inkább 270-280 aztán megálltam a lehajtónál és vártam. 2 perc múlva meg is érkezett.
A Tizedes meg. Ő olyan erős, hogy nem nagyon szoktam versenyezni senkivel. Max. motorokkal.
Hungaroringről jöttem haza az M3-on. Az első lámpánál van ugyebár a gyorsulóhely.Gurulok előre a sorok között jön mögöttem a másik motor. Épp ahogy kiérünk kapjuk a zöldet. Azt hittem Aprilia Tuono (este felé volt). Elkezdem küldeni neki mint a barom. (3-ba 240). Belenézek a tükörbe. A másik moci csak 60-70m-re van tőlem. Híjj mondom mi a fasz ez? Bevártam szépen. B-King.
Szóval a Tizedes olyan paripa, hogy már azon csodálkozom ha valakire nem verek rá 100m fél kilóméteren.
Nagyon kevés van belőlük, vagy nagyon jó állapotban, vagy amiket árulnak teljesen lepusztulva. Régen luxus autók voltak, de minimális elektronikával, nagy motorral, kis súllyal. A 300ZX egy űrautó, a turbós motorját szídják. A 350 Z nagyon tetszik, de még 5 év múlva sem lenne rá pénzem, ráadásul már inkáb franszoá, mint japán. Sajnos nincs olyan ismerősöm aki tudna véleményt modani ezekről a régi vasakról.
Én nem ismerem ezeket az autókat!Én legközelebb ha úgy alakul,akkor egy 300 ZX Twin Turbót fogok venni.Ha meg rám omlana valamelyik bank,akkor egy új Nissan GT-R -t!Csak az a baj,hogy elég erősre építik a bankokat,így viszont elég csekély az omlásveszély!
Bocsánat, részvétem, nem akarok tolakodni! Szólj ha jó neked!
mint tegnap este irtam temetésre megyek,nemtudom mikor lessz vége,idebolondítani meg nem akarlak, a temetés idejére a telt.sem viszem.
Vazz, jol leoltottatok. Azt almodtam, hogy valami hegyi palyan motoroztam a 9-essel es vizfoltok voltak es kiforgott a kerek. De nem estem el , csak majdnem!