Már találtam blokkot (vettem inkább egy teljes motort), így most árulom a többi részét, vagy keresek nagyon olcsón blokkot bele és akkor eladó lesz egy komplett simó.
13000Ft volt. Kiegyenesíttetem a célrarát a ringen és 20-al elfeküdtem a földön. 10000Ft volt a jobbos tükör (be volt hajtva de szart se ért onnantól levettem mindig) 3000Ft-ért hegesztették meg az utaslábtartóm. A kipufogó felfogatásánál eltört. Legelső 20 perces menetben. Onnantól 3X20 percet mentem kipufogó nélkül. Olyanokat lőtt vissza mint egy mozsárágyú.
Helló köszi nyugodtan add el mert a kis fejidommal le tudom vizsgáztatni és ha utána ha még meglesz a fejidom akkor az tuti fog érdekelni csak most elsőnek a vizsgát kell megütni
ma már profi nagy pontosságú cnc gépek vannak, akkora szánnal hogy sétálhatsz rajtuk,de találj egy helyet ahol állásidőben is szóbaálnak veled.itt a problem az hogy hibás anyagpárosítás miatt eggyik anyag koptat másik anyag,kompré?és a vonalbafúrás+megfelelő anyag beillesztés,vonalbafúrás biz megoldandó feladat. én speciel hamarabb tudok embert aki lézerrel megheggeszt bármit,jól irtam, bármit.a kételkedőknek irnám hogy még a spiátert is ,saját szemmel láttam. a haver kuplungdeknijét is,2mm-es varrattal küldte körbe kívül belül,de hogy ki furná vonalba a karbisort olyat nem tudok. a haver nem engedi lefényképezni az átalakított gixert, kénytelen leszek papparazzótechnikát alkalmazni.
szerinted mennyire tetszik a 10-es design? már az idomok,plexi,elsőlámpa is megvan,és egy irányjelző,a hátulja gixer k5 ledes lámpával.és elárulom hogy a zx 900B-re illik mint segg a bilire,ugyanis nemcsak csúszókuplunggal áldották meg, de már akkor tudták hogy a generátort nem a főtengely végére kell tervezni. a 900B-n a blokk mögött de kívül,a 10-en u.a. csak belül.hi! és még mindíg a 04-05 a sztár! először megkell tanulni vezetni---idegbeteg,kényelmetlen,állat---s csak aztán kivillantani a foga fehérjét! sokan felcserélik,előbb berugatják arra irtam az állat (iszákos állat) és földhöz veri őket, beton -padka-árok-csöröm-csöröm, s aztán kezdenek megtanulni vele motorozni.itt az a kérdés kinek mennyire-mennyibe fáj a tanulás?
OLCSÓ-JÓ MEGOLDÁS A KARBIFELÚJÍTÁSRA AZ O GYŰRŰ. kell egy horony a pillangó szelepek tengelyére, benzinálló gyűrű, egy kis tavatta és már jó is. Valami japán autónál láttam ezt a megoldást szériában is. Én is sokat agyaltam anno az autónál, de mivel ott 20,000-ért kaptam egy másikat (amit sajna elpocsékoltam) nem volt kérdés a csere.
hali! döntöttem eladom az idomokat, ha plexi érdekel a tied, te szóltál elsőnek, ha mégis nem kell akkor viszi egy zx10-es haver csengerbe. a gumit saját célra vettem, nem kereskedni.azzal is tisztában vagyok hogy én többet megyek közúton mint pályán,esőben még a színyók is rámvernének,és a zx9 244-e +a saját 95 kilóm kb 4 ezer alatt legyalulná,de kiakartam próbálni.nyáron kánikulában végigpirítani a 471-en szalkáig, onan namény, és tiszakóródnál a bukógát, az útminőség rossz ,de kanyargós, a víz tiszta és hűűűs,és a kukoricás-almás oldalon nem szednek belépőt! 12 ezer forint a két gumi michelin pilot 12/67/17--18/60/17 asszem.
nem vagyok egy úr,csak a valót irtam le,látod igy a valóság tisztább mint ha hitegetnélek! a karbit már többen próbálták megjavítani, sablonba illesztették és úgy próbálták mind a 4-et egyformára furni ,perselyezni ,dörzsárazni. nem sikerült! valaki már felhívott hogy ő próbálta azt hogy a C tipus karburátorát megpróbálta feltenni ,tudom,tudom hogy nem megy fel rá egy az egyben, de ha az segítség lehet hogy ha középen szétveszed akkor 1-2 és a 3-4 hengerekre már rá tudod tenni külön külön,az megoldásra váró feladat hogy az üzemanyagot hogy tudod eljuttatni,a gázbowden ,szivatóbowdent hogy oldod meg, és mit kezdesz a légszűrőházzal,ezek mind olyan feladatok amik nem megoldhatatlanok hisz a föld nevü bolygó ma kietlen síkság és ősdzsungel lenne az emberi alkotómunka nélkül,de mérlegelni kell azt is hogy megéri-e a belefeccölt idő abba az alkatrészbe, mert lehet hogy már holnap szól valaki hogy itt egy hibátlan karbi megfizethető áron,és megoldódot a személyes problémád. és itt jönne az hogy ma nincs értéke a megbízható és jó termékeknek, minden az eladási árnak van alárendelve.öcsémnek a 10 évnél idősebb black&dekker sarokcsiszolója csak akkor mult ki mikor elkezdett vele sirkövezni és a por egyszerüen megette,3-4 éve a volt főnöke vett egy kínai sarokcsiszolót ami az első használat során kigyulladt,el is dobta öcskös de hirtelen .a főnöke mosolygott egyet és kihozott a raktárból egy ugyanolyat de újat, mire őcsém ennyit mondott, nem szar ez csak kaka főni! mondjuk ez nem a kawa hibája hogy a beszállító rossz minőséget szállít, és csak minden zx900b tulaj nevében tudom írni hogy aki hibázott a keihinnél az ma nem párolt rizst zabál, hanem szárított kukoricán ül és zabot hegyez! és akkor lessz majd egy cég igazán nagy, ha a sűrű hajlongás helyett azt mondja, igen hibáztunk ingyen kijavítjuk. addig is marad az old meg magad, vagy megoldjuk és hazavisszük (hofi géza)
Volt egy aranyos video, ahol atf olajat öntöttek egy flakonba, rá négy áttetsző cső, és meg is volt a drága műszer! Majd megkeresem neked. Ha belemásztál a szelepállításba 3 csavar nem fog ki rajtad (szerintem).
Igazából ennél a tizesnél csak 2 dologra kell a szokásoson felül odafigyelni: motor felfogatás nem repedt-heggesztett (a sok egykeréktől) vagy nincs-e fordulatszám tuning, mert a generátor megadhatja magát (szétrobbanhat). Csak az a gond, hogy nem nagyon lehet sérülésmenteset találni belőle. Volt pesten egy fekete 2006-os nem is olyan drágán (1.8) kevés km-rel. Ha érdekel adok számot. Annak a műszerfala is gyönyörű.
továbbhaladtam a szereléssel!remélem,nem baj,hogy igy tudósitok róla!ma kiszedtem a vez.tengelyeket,emelőtőkéket,lapkákat.sajnos nem hoztam be az indikátorórás tolómérőt,igy nem tudom megméregetni őket,a számok meg már nem látszanak rajtuk rendesen...kiváncsi leszek,hogy mennyit kell venni,vagy köszörültetni,bár inkébb köszörültetem,mert kingmidas azt mondta,hogy lehet,és én hiszek neki!ugyis mindegyiknék kisebb a hézag mint kell,tehát le kell szedni belőlük.eddig semmi gányolást,látszólagos hibát,rendellenes kopást nem találtam,a gyertyák is szépek,de nem iridiumosak.megrendeltem hozzá a Fuchs Silkolene10w-40 Pro 4 olajat,szürőt,és még a tömitéseket kell majd.igy se kerül kevésbe egy ilyen mutatvány,de ráérek,megcsinálom,majd a karbiszinkront kell megcsináltatnom,mert azt nem tudom én...
hmmmm! a régi rakodó! a kiscsákók kivittek egy záporjóskát lebombázni! beleis rakták ahová illet az árokba,ahogy megfeneklett már egy csákó küldte is be a szélvédőt egy gyertyával,egy másik már öntötte is rá a benyát a kasznira,de a pilóta még csak akkor kapcsolta a biztonsági övet kifelé.ugy húzták ki hogy már hárman is fricskázták rá a záporjóskára a csikket.na olyan idők már soha nem lesznek!én is a zx 10-re gondoltam, volt is egy csabán,de kétszer sem tudtam megnézni a gyilokmotort.
Mi van benne az idomszettben? Lámpa helye, plexi? A kilences szerintem nagyobb egy picit… sokan megjárták már, hogy 6-os fejidomot vettek a kilencesre.
Még mindig keresek hasidomot a Z-re.
Sziasztok Srácok.
Hozzá jutottam egy 98as zx 6 pályaidomhoz.tuti állapotban van. Passzol a régi 9esre is. Ha érdekel valakit 30000 körül keressen bátran.06 30 341 45 92
Köszi Kawaszeki! Egy úr vagy!
Igen az enyémre kell a karbi! Sajna nem ejti a fordulatot! Tényleg? Szedted már szét?, Lehet javítani?
Végülis vesztenivalóm nincs!
A 7 végén szétdobom lehet!
A te tükörtartód az enyémhez képest jó állapotban van! Az enyémet szétfűrészelték! Nekiálltak STREETFIGTER-t építeni belőle!
Cápa úgy jártál, mint én. Az egyik de általános példa: autós erősítőt venne tőlem a gyógyegér, vinné kipróbálás nélkül is, de meghallgatja, tetszik neki. Elmagyarázom hogy kell bekötni, felajánlom, ha nem boldogul segítek -ingyen- beszerelni. Gyanút fog, hogy akkor biztosan nehéz beszerelni. Elmagyarázom neki mind az 5 vezetéket hova kösse, aztán a pénzzel együtt otthagy...
Inkabb tipikus esete annak, aki nem csak annyira rosszul informalt hogy nem tudja mit akar, hanem annyira, hogy nem erti azt, amit kerdez... de befejeztuk! LED-es cuccok tovabbra is eladoak, de a bekotest biztos nem magyarazom el megegyszer.
Én meg pl soha nem raknék fel süllyesztett, áttetsző, mini, mikro ingyombingyomokat. Tökéletesen megfelel a gyári, semmi kivetnivalót nem találok benne. Első a sorrendben a mindennapi használhatóság, a dizájn, trendi dolgok a sor legvégén tarcsiban
Még mindig keresel mociblokkot?
Még mindig keresek hasidomot a Z-re.
Hozzá jutottam egy 98as zx 6 pályaidomhoz.tuti állapotban van. Passzol a régi 9esre is. Ha érdekel valakit 30000 körül keressen bátran.06 30 341 45 92
Igen az enyémre kell a karbi! Sajna nem ejti a fordulatot! Tényleg? Szedted már szét?, Lehet javítani?
Végülis vesztenivalóm nincs!
A 7 végén szétdobom lehet!
A te tükörtartód az enyémhez képest jó állapotban van! Az enyémet szétfűrészelték! Nekiálltak STREETFIGTER-t építeni belőle!