a 3.1 lapkaméret nagyon jónak számít,30000 után. elméletileg fekete apró pontokkal a mérete rávan gravírozva a lapkára .én tegnap mostam el 2db B hengerfejet és kíváncsiságból rámértem a lapkákra, a minimum érték 2.70, a maxi 2.90. a nem köszörült lapkák teljesen simák és látszik rajtuk hol dolgoztak.
Én is próbáltam vele üzletelni, de nem jött össze. Sportdobot akartam venni, aztán nem lett bolt (csak telefonon beszéltünk). Végül kimentem hozzájuk de nem volt ott csak az alkalmazott. Akkor is volt kilences náluk nem olcsón és egy stuntos (zöld) Z frissen festegetve 3 évvel idősebb volt mint az enyém és kb. egy árban voltak.
A dukit csak azért raktad fel hogy újra árulják?
a kipufogók lapkáit átrakom a szivókhoz,mert azok 1 tizeddel vékonyabbak,és akkor ott már jók is a hézagok,a többit meg köszörültetem!mit szólsz ehhez kingmidas?vagy bárki aki szakembere ennek...
háááát!ökrösék mindenből nagyot szeretnének szakítani! sok 9-est eladtak és sok nem érte meg az 1 évet sem az új tulajoknál, de ez a 9 es patika látszik ehhez ők nem nyultak hozzá.a piros 749 dukit másfél éve hozta egy hajdúszoboszlóí srác,onnan tudom hogy attol a sráctól vette a desszantos haver a 1100 virágót,eggyütt voltunk megnézni lefoglalni, és akkor ott árválkodott a törött duki egy törött 07 ződ 6r-el eggyütt.
megméregettem a lapkákat....gyakorlatilag a szivószelepeknél egy két század eltéréssel az összes 3,1mm,a kipufogóknál pedig 3,0mm!egyre inkább az a gyanum,hogy nem volt még ez szétszedve,állitva soha!igy kezdem elhinni,hogy tényleg csak 30000km van benne,és ennek örülök!szerelésnek nem látni nyomát,most,hogy oda lehet látni,tüzetesen átnéztem a vázat is,de semmi hegesztés,repedés,vagy ilyen nem látható!aki szerelt már ilyen,nem tudja véletlenül,hogy ezek a lapkaméretek gyáriak e?mert szerintem a hgyárban berakják az egyformákat,(a japók tudnak pontosan dolgozni),és utána majd kicseréli valaki igény szerint,ha kell!ma kiszámolgatom a dolgokat,van már olyan is aki megköszörüli a lapkákat,és nem sokára kezdem összerakni!a szelepfedéltömités is kezdett már engedni,de ha még eredeti volt,akkor el is nézem neki!
A kilencesre nem kell kormányteló. Ha később el szertnéd adni, akkor csak ződet vegyél. Az extrákat gyak. kevesebbért lehet eladni, mint a gyári alkatrészeket. A leghasznosabb extra a púpos plexi volt nekem.
Én biztos sokat alkudnék (próbálnék) az árból. Már nem divatmotor, nem keresik annyira. Én egy picit sokallom az árakat
Új állítható kormányteló 20 pénz vagy a rövid kevesebb.
egy haver is ráizgult erre a 9-esre. én attol a karctól többet vettem észre,mégpedig hogy az egyik féktárcsa arany festése hibátlan a másiké viszont kopottas,látszik hogy valamit műveltek vele,talán béna volt a volt tulaj a tárcsazárhoz,de érdekes hogy az egyik hibátlan a másik.....? amúgy hibátlan vétel lenne,szép állapot,jó motorhang,és jó a szinezés. hajrá! a sárvédő levágása viszont olasz hagyomány,csak gusztustalan akkor inkább undertailt neki.
Kimondottan nem kell rá a kormánygátló,de ha már más megvette,nem baj ha van,rosszat nem tehet,csak segíthet.Ki tudja mikor kerül az ember olyan helyzetbe,amikor elkel a léte!
Én sem azért írtam, csak nem mindenki tesz ilyen szivességeket és ez nagyon rendes volt tőled.
Mondom mindenképpen megnézem, mert megyek arra melózni az elkövetkező héten. Az meg ugye céges autó....stb.
Kormánygátló min. 50,de egy Öhlins 120,plexit 25,karbon deklivédők kb.15,tankbőr 30,tanktáska mérettől függ kb.20-40-ig,gombák vagy 15/pár,Micron dob 8o-100,indexek a két pár vagy 30,hátsó lámpa kb. 20,ülés alatti borítás 33000.
Igazából a színösszeállítás miatt kardoskodok az itteni mellett. Az nem nagyon tetszik, de ahogy magamat ismerem, ha megvenném már ez nem tetszene, tehát mondjuk, hogy a kinézetre teszek.
Ez is karcmentes teljesen. Az extrák közül a dobot, púposplexit, emelőszemet, rendszámtábla tartó nélküli sárvédőt, bukógombát, carbon borítólemezeket mindenképpen vennék. A tankbőr is nagyon szimpatikus volt, de azért szerintem nem adnék annyi pénzt, a kormányteló is nagyon szimpatikus, de nem tudom a típusnak mennyire van szüksége rá. Ha olcsó lenne megvenném, de mivel nagyon zsebbenyúlós nem hiszem. Ja és a láncszett ezen még a gyári, de a kellő lógás (3.5 cm) mellett sem tudtam a lánckeréken megmozdítani. Nem volt kihasználva az ereje az biztos. Mindenképpen megnézem, elvileg jövőhéten megyek Debrecenbe, vagy Nyíregyházára.
A dukit csak azért raktad fel hogy újra árulják?
Én biztos sokat alkudnék (próbálnék) az árból. Már nem divatmotor, nem keresik annyira. Én egy picit sokallom az árakat
Új állítható kormányteló 20 pénz vagy a rövid kevesebb.
Marha szép ez a motor!
Hol van,és mennyi az ára?
Tudja valaki?
Ez kereskedésben van
Akkor már inkább a fiatalabb.....
Nem mondok semmit. Megnézem azt is és eldöntöm.
Mondom mindenképpen megnézem, mert megyek arra melózni az elkövetkező héten. Az meg ugye céges autó....stb.
Na majd rendezzük a dolgot. Megyek én még felétek motorral.
Jó vagy nálam egy túrát megszakító ebédre.
Ez is karcmentes teljesen. Az extrák közül a dobot, púposplexit, emelőszemet, rendszámtábla tartó nélküli sárvédőt, bukógombát, carbon borítólemezeket mindenképpen vennék. A tankbőr is nagyon szimpatikus volt, de azért szerintem nem adnék annyi pénzt, a kormányteló is nagyon szimpatikus, de nem tudom a típusnak mennyire van szüksége rá. Ha olcsó lenne megvenném, de mivel nagyon zsebbenyúlós nem hiszem. Ja és a láncszett ezen még a gyári, de a kellő lógás (3.5 cm) mellett sem tudtam a lánckeréken megmozdítani. Nem volt kihasználva az ereje az biztos. Mindenképpen megnézem, elvileg jövőhéten megyek Debrecenbe, vagy Nyíregyházára.