Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na erre azért nem könnyű válaszolni!Azért ez függ attól,hogy mondjuk neked melyik szín összeállítású tetszik jobban,mit vennél rá mindenképpen,mennyi ideig szándékoznál megtartani,vennél -e fel rá hitelt,vagy ha kp akkor mennyid van rá!Nekem személy szerint jobban tetszik az enyém szín összeállítása,de még egyszer mondom,én még ilyen állapotú és hangú 9-est nem láttam!/az enyém is rendelkezett néhány apróbb karcolással/Hogy én melyiket választanám?!?Passz!Tax szerint ez kevesebbet ér,és nincs rajta extra.De cserébe alig van benne km,és gyönyörű!Én komolyan mondom,beleestem ott abba a motorba!Külsőre neked melyik jön be inkább?És az a plussz 250 eft számít-e neked valamit?Vagy úgyis ráköltenéd erre?Mert ha ráköltenéd,akkor ha amaz is valóban olyan hibátlan mint ez,akkor TALÁN inkább én is azt választanám,de csakis az évjárata miatt!De én azt mondom,hogy ne vedd meg azt addig,amíg ezt nem láttad,hallottad!Ne sajnáld rá azt a kis útiköltséget!Ha nem veszed meg,akkor sem fogod kidobott pénzként kezelni,azt garantálom!
Ha valóban 9-est akarsz,ezt mindenképpen vedd számításba!Komolyan mondom neked,hogy én még ilyen finom hangú 9-est nem hallottam!És minden gyári rajta.Az idomcsavarok,minden-minden.Ja,egyedül a hátsó sárvédő van levágva róla!De gyönyörű motor!
Még azt mond meg, ha van egy egy évvel fiatalabb, csak 27000km-s szervízönyves, ugyan ilyen paraméterekkel és állapotban, csak a lent felsorolt extrákkal névre írva 1.550.000-ért, melyiket vennéd meg? Tényleg vedd ugyan ilyennek az állapotot.
Köszönöm!
Jövök egyel!

Holnap rájukcsörgök, hogy mi van....
Lehet mégis lesz kilencesem.....
Mujahedin!Megnéztem ma neked Debrecenben az a 9-est!Egy apró hibája van:hátul a lengőkar jobb oldalán van egy karcolás,ami úgy fest,mintha a motoremelő kicsúszott volna alóla,vagy nem tudom mi,de jelentéktelen apróság!A motor hibátlan/ezt leszámítva/,gyönyörű,teljesen gyári,hihetetlen szép motorhanggal.Tákolásnak,bármiféle megbontásnak nyoma sincs!/tömítőpaszta nyomok,ilyesmi,SEMMI!/.Gumik közepesek,fékbetétek vagy teljesen újak,vagy alig használtak.Extra csak egy tankpad van rajta.Féktárcsák újszerűek,szinte kopás nélkül!Szerintem igaz a 14000 km.Ha én most akarnék kilencest venni,ezt venném meg gondolkodás nélkül!Olaszból van,névre írva,műszakival 1,3 mft,adás-vételivel 1,25 mft.Én még nem láttam ilyen állapotban lévő motort 6 évesen.Szépen jár,hihetetlenül csendes,pöccre indult kint hidegen,jól veszi a lapot,szóval szerintem EGY HIBÁTLAN motor,ami éri a pénzét nagyon!Kérdezz,ha valamit kihagytam!
+kuplung és generátorfedél carbon borítással és púpos plex...
Ezt jól leírtam....
Ja, és MO-gi.
Mennyiért tudok pénzzé tenni, egy dobot, négy indexet, sárvédőt, egy hátsó lámpát...
Illetve mennyit érhetnek az extrák: Gyári tankbőr+tanktáska, bukógonba, sportdob micron, ledes indexek, ledes hátsólámpa, feketére fújt sárvédő, hogy a picsába hívják? Sárvédő nélkül?
Gyári kormányteló...meg kissebb kütyük, de azt má ne részletezzük...
Gondolom akkor kinti motor. A taxos árat lassan már a hitelnél se veszik figyelembe. Fiatalabb gyártási évű motorokat adnak ettől olcsóbban. Szerintem 1,5 is sok érte így télen meg főleg. Extrákat nem kell számolni anélkül egy 30,000km-es 5 éves motorért az új ár 70%-át kifizetni...
Nemrég volt egy ugyanilyen 2 évvel idősebb 1 milláért belinkelve. Ez az extrák miatt +100 és a 2 év miatt +200=1,3-at max adnék érte.
Ma megnézettem, 2004-06-os üzembe helyezésű, első tulajos, sérülésmentes, szervízkönyves, gyári állapotú, 30000-km-es 9r euro-tax értéke: vásárlási 1400000 eladási 1760000 Ft.-
Akkor nekem megérjen három kiló extrával+összes gyári cuccal 1.500.000-et?
Osztom a véleményt. Mini index van hátul, tavaly kiment az egyik (esőben vizet kapott). Az osram márkaboltban kaptam csak, 12V 23W pici foglalatba való, indexbe beleférőt. Azt mondja az eladó: 860 ft. Ok, akkor két dobozzal adjon. Nem doboza, darabja ennyi. Majdnem dobtam egy hátast.
Lehet csak nekem újdonság, de nagyon örülök, hogy ezt megoszthattam veletek :)
elmentem mosodába!
Erre gondoltam, küldtem smst.
seducert? hasidom? MR.RF-nek kell a fejidom!
kényelmesnek kényelmes,nem szitál hisz megvan a súlya is, egyedi a hangja, pazar az rc36 hátsóféke.és egy lánc van rajta és az is kívül!
A vfr-nél csak a hátulja lenne a lényeg A fejidom érdekel csak akkor mi legyen mert nekem nem kell csak a fejrésze sedu-nak meg az alja figyelj fehívlak
Keresek- vagy keresnÉk zx900b eredeti nyugvÓ fŐtengely csapÁgysort 3x2 sima, 2x2 hornyoltat hasznÁlhatÓt,tudom hogy a kawÁnÁl van, de itt mÉg a telefont sem vettÉk fel, akkor mikorra rendelnÉk meg,És mikorra jÖnne meg!94-97-ig ugyanaz zx900b motorkÓd! kÖszÖntem!
Ha úgy állnék anyagilag megvenném egyben munkába járós motornak. Rettentő kényelmes volt, jól evett, macskakövön 100-zal lehetett csapatni, meg sem mozdult a kormány a kezedben
Most a Z-re költök egy kicsit és járok keróval dolgozni. Válság van
brrrrr!szóval mr.rf-nek nem kell a plexi,oké kell a csengerieknek,most vizsgára megoldja kis fejidommal rencsin, guma nemkell rendben, seducert te a 10-es hasidomra kérdeztél rá hogy eladó-e? a fejidom ha meglessz akkor eladom neked mr.rf. irtad hogy vfr750 99ezerért eladó, és mit csinálsz vele papirok nélkül? fighternek jó,vagy pályára, tovább? 234kiló a súlya és a célegyenesben a többiek kikerülnek mint a pocsolyát. utcára forgalmi, müszaki...bla..bla..kel. vagy 150ló és bátorság. 350ezerért papirozhatót árulnak egybe-rendbe, amit te irsz az munkásmotor,és pont ez eleje sérült az hiba,nameg egy seggünk van, és pl én inkább vallatnám a garázsodban lévőt mint a vfr-t.nekem is van a garázsban egy vfr,mivel kawa még függőben a hondával kezdem az évet.
Picit gondba vok vele. A váz stb nagyon szép mintha új motor lenne, de a blokkot kiszedte a tulaj és új hajtókart vett bele+ csapágyakat stb. Összerakta de szarul mert nem mükszik a váltó!
Én meg nem sz@rakszok vele. . .
Remélem meg tudunk KAwaszeki-vel egyezni ez így nagyon jó lenne
Simó blokk volt már beépítve előtte a Csepel vázba, így elsősorban 4 sebességes Simson berregőt kerestem. A komplett motor olcsóbb volt, mint egy blokk... Köszönöm azért. A tuareg Rotax blokk egy Isten. Gyárilag is jól megy és még sokat tuningolható. Ültem olyanon, ami a 400-as DRZ-t kersztbe-hosszába megette.
Csak mert van megin egy ts125 full gyári+ 1aprilia tuareg bontott blokkal! Okosba!
Akkor elkelt?