Kawaszeki: Sajnos nagyon igazad van! Kilencest csak 98-tól és füstmentesen. Első telókat mindenképpen nézdd meg!
Amúgy rajtam kívül csinálnak még páran Kawa bűvölést, pl. Ébert rakott fel szárnyakat a 12-re, meg két hatalmas ágyúcsövet a hátsó lábtartó helyére, mert az asszonya nem motorozik.
Munka után átmennék hozzád, mert már van autó, és a fogam helyét is megműtötték már. Átmehetek megnézni a kék konkurenciát?
Kér hogy az első telót nem cserélte ki mondjuk egy bika 50-es MV-re, mint a kilencesen volt. Szép, de annyi ilyen fighter van (1.1-es suzuki) mint égen a csillag.
Nekem keményebb volt ennél: olyan 470 km-t kellett megtennem 2 óra alatt és összejött. Aztán olyan 800km tekerés után scendesen hazafelé 140 körül pötyögve megelőzött egy lapos fekete dög. Nem ment sokkal gyorsabban kb. 180-nal, így mentem utána mert szép volt, és NEM VOLT UTÁNA LÉGÖRVÉNY! Azt hitte versenyezni akarok így nyomta neki. Nekem sem kellett több, megelőztem, gondoltam 250-nél letilt, csak német. 280-nál elment mellettem, pedig akkor már nagyon visított a kilences. Még volt benyám 6.-ban tiltáson mentem utána de nem közeledett, éppen csak tudtam tartani a tempót! Később beértem, mert egy teherautó előzött 91-gyel. Integettem, vigyorogtak ők is!
A sima hármas BMW-ket 2 személlyel is csúnyán lehet alázni, szerintem még a Z-vel is.
Egy 540 i egyszer engem is lealázott,de akkor még a Corradóval/1.8 16V/.Nyíregyháza-Debrecen útvonalon.210-et ment a Corradó.Akkor tett egy irányjelzőt és állva hagyott!Aznap már nem volt kedvem versenyezni!
bocs majd holnap írok róla, megyek hunyni,holnapra van egy robim,és a volt kollegám temetése,a többiek azt mondták mindig hogy a pótapám, annyit dolgoztam vele.öngyilkos lett,55volt az öreg.
a töltőfeszültség alacson voltát 11-12v,nem mindenesetben a generátor-fesz.szab hibálya okozza. a generátort a kábelköteggel egy csatlakozó köti össze, ami tulterhelés hatására-- pl zárlatos akku-- vagy rossz csatlakozás hatására elkezd melegedni,ami ellenállásá változik és feszültségesést okoz,szétég a csatlakozó.amúgy a generátor és a fesszab hibamentes, én ezt tapasztaltam.
tengelytáv,vízpumpa,benzinpumpa,alapjárat egyenletes,ejti-e a fordulatot rendesen,villaszárak,központi rugóstag,karburátor kopottsága?kormánycsapágy,kartergáz van-e,töltőfeszültség? nagyvonalakban ennyi.a többit neked kell észrevenned,de jobban teszed ha egy zx9r-c-t 98-99-est nézel,veszel.a B széria zsákutca sajna,és egy zzr250-400 áráért megkapod,de eladni később nem tudod.én nem ajánlom,nekem is van egy szétszedve a garázsban már eladhatatlan.ha haladni akarsz újabb típust végy, egy jó tanács!
a cimbora ezzel az olajkályhával nyáron a 33-on letolt az útról egy lengyel rendszámú BMW-t.az sem volt kutyaütő,utánna ment de nem tudta megelőzni,valszeg letiltott.a másik cimbi ugyanolyan olajkályhával hátulról olvasta a feliratot:740 i.most beszéltem polgári zx10r riderrel, ő szerinte 194 ló körul tud a vas,3 -ban 200-nál gázra jön kerékre,a haverja sem hitte míg ki nem próbálta,nem is nagyon akarta visszaadni neki.a haverjának sc33-as 900rr-je és törött zx9-c je van,a kawát megtartja tuti. sikerült a havernál néhány papparazzi képet készíteni a fighterről,megöl az tuti!
Hasonló esetem nekem is volt!M3 autópálya,két személlyel,az előző kilencessel.Előzgetek,de a tükörbe csak egy BMW-t látok folyamatosan.Olyan 160-ról gyorsulás,ott van.Kimegyek a külsőbe,de ő is.Újból előzés vagy 180-ról indulva,és csak ott van a tükörbe.Közelebb nem került,de el sem maradt.200,220,240,jön.Csont gáz,270 körül,na akkor kezdett lemaradni.Visszább vettem,hagytam,hogy utolérjen.Amikor megelőzött ezt olvastam a hátulján:760 LI V12.Ja mondom,hát innen az erő!Csak neki leszabályozott 250-nél!
Helló!Vagy két hete voltam bent valaminek a Kawánál és a Tesód akkor azt mondta,hogy most kaptál egy telefont,hogy menned kell vissza!Én is úgy emlékeztem,hogy csak valamikor február vége felé fogsz menni.
Köszönöm.
Amúgy ma kaptam meg a váltót, a haverodé volt, Bokányi Zsolt (alias Boka). Teljesen rendben van ahogy néztem, bízom benne, hogy pár nap múlva rendben lesz a kicsike.
Ha van még vmi hülye kérdésem nem széggyellősködöm.
Amúgy rajtam kívül csinálnak még páran Kawa bűvölést, pl. Ébert rakott fel szárnyakat a 12-re, meg két hatalmas ágyúcsövet a hátsó lábtartó helyére, mert az asszonya nem motorozik.
Munka után átmennék hozzád, mert már van autó, és a fogam helyét is megműtötték már. Átmehetek megnézni a kék konkurenciát?
A sima hármas BMW-ket 2 személlyel is csúnyán lehet alázni, szerintem még a Z-vel is.
Érdekelne hogy mi a gond azzal a zx9r-el ami a garázsodban áll szétszedve?Nem javitható vagy meguntad?
Üdv.
Sziasztok.Most akarok egy 94-es ZX-9R-venni, ilyenem még nem volt, mire figyeljek a vásárlásnál?
Köszi,sziasztok
Mindent elküldött! hernyótengely,léptetővilla stb?
Amúgy ma kaptam meg a váltót, a haverodé volt, Bokányi Zsolt (alias Boka). Teljesen rendben van ahogy néztem, bízom benne, hogy pár nap múlva rendben lesz a kicsike.
Ha van még vmi hülye kérdésem nem széggyellősködöm.