Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, csak a váltósor, meg a léptetővillák. Ennyi volt meghirdetve, ennyit vittem.
Mi a véleményetek egy 260Z-ről (Fair Lady) 280-as technikával? Hobbinak kellene, nem mindennaposra.
Kawaszeki: Sajnos nagyon igazad van! Kilencest csak 98-tól és füstmentesen. Első telókat mindenképpen nézdd meg!
Amúgy rajtam kívül csinálnak még páran Kawa bűvölést, pl. Ébert rakott fel szárnyakat a 12-re, meg két hatalmas ágyúcsövet a hátsó lábtartó helyére, mert az asszonya nem motorozik.
Munka után átmennék hozzád, mert már van autó, és a fogam helyét is megműtötték már. Átmehetek megnézni a kék konkurenciát?
Kér hogy az első telót nem cserélte ki mondjuk egy bika 50-es MV-re, mint a kilencesen volt. Szép, de annyi ilyen fighter van (1.1-es suzuki) mint égen a csillag.
Nekem keményebb volt ennél: olyan 470 km-t kellett megtennem 2 óra alatt és összejött. Aztán olyan 800km tekerés után scendesen hazafelé 140 körül pötyögve megelőzött egy lapos fekete dög. Nem ment sokkal gyorsabban kb. 180-nal, így mentem utána mert szép volt, és NEM VOLT UTÁNA LÉGÖRVÉNY! Azt hitte versenyezni akarok így nyomta neki. Nekem sem kellett több, megelőztem, gondoltam 250-nél letilt, csak német. 280-nál elment mellettem, pedig akkor már nagyon visított a kilences. Még volt benyám 6.-ban tiltáson mentem utána de nem közeledett, éppen csak tudtam tartani a tempót! Később beértem, mert egy teherautó előzött 91-gyel. Integettem, vigyorogtak ők is!
A sima hármas BMW-ket 2 személlyel is csúnyán lehet alázni, szerintem még a Z-vel is.
Egy 540 i egyszer engem is lealázott,de akkor még a Corradóval/1.8 16V/.Nyíregyháza-Debrecen útvonalon.210-et ment a Corradó.Akkor tett egy irányjelzőt és állva hagyott!Aznap már nem volt kedvem versenyezni!
bocs majd holnap írok róla, megyek hunyni,holnapra van egy robim,és a volt kollegám temetése,a többiek azt mondták mindig hogy a pótapám, annyit dolgoztam vele.öngyilkos lett,55volt az öreg.
a töltőfeszültség alacson voltát 11-12v,nem mindenesetben a generátor-fesz.szab hibálya okozza. a generátort a kábelköteggel egy csatlakozó köti össze, ami tulterhelés hatására-- pl zárlatos akku-- vagy rossz csatlakozás hatására elkezd melegedni,ami ellenállásá változik és feszültségesést okoz,szétég a csatlakozó.amúgy a generátor és a fesszab hibamentes, én ezt tapasztaltam.
szeva.
Érdekelne hogy mi a gond azzal a zx9r-el ami a garázsodban áll szétszedve?Nem javitható vagy meguntad?
Üdv.
tengelytáv,vízpumpa,benzinpumpa,alapjárat egyenletes,ejti-e a fordulatot rendesen,villaszárak,központi rugóstag,karburátor kopottsága?kormánycsapágy,kartergáz van-e,töltőfeszültség? nagyvonalakban ennyi.a többit neked kell észrevenned,de jobban teszed ha egy zx9r-c-t 98-99-est nézel,veszel.a B széria zsákutca sajna,és egy zzr250-400 áráért megkapod,de eladni később nem tudod.én nem ajánlom,nekem is van egy szétszedve a garázsban már eladhatatlan.ha haladni akarsz újabb típust végy, egy jó tanács!

Sziasztok.Most akarok egy 94-es ZX-9R-venni, ilyenem még nem volt, mire figyeljek a vásárlásnál?
Köszi,sziasztok
hát ez van debrecenben,csak sedu épít kawasakit, de egyre kevesebben fognak átépíteni,vagy átvállalni egy kis hitelt.
racetec k1,vfr lengőkar,nyitott kuplung dekni lézerrel heggesztve.14-es első kisfogaskerékkel olyat gyorsult 2-ben hogy majd kifojt a szemem.
Aha,értem!
Úgy volt, de sajna közbe jöttek dolgok...most várok egyenlőre. Meg nyomom az "itthoni dolgokat"
a cimbora ezzel az olajkályhával nyáron a 33-on letolt az útról egy lengyel rendszámú BMW-t.az sem volt kutyaütő,utánna ment de nem tudta megelőzni,valszeg letiltott.a másik cimbi ugyanolyan olajkályhával hátulról olvasta a feliratot:740 i.most beszéltem polgári zx10r riderrel, ő szerinte 194 ló körul tud a vas,3 -ban 200-nál gázra jön kerékre,a haverja sem hitte míg ki nem próbálta,nem is nagyon akarta visszaadni neki.a haverjának sc33-as 900rr-je és törött zx9-c je van,a kawát megtartja tuti. sikerült a havernál néhány papparazzi képet készíteni a fighterről,megöl az tuti!
Az jó lenne,mert akkor már hétvégén le is lenne fényezve!
Hali! Holnap vagy holnap után! Ma és tnap suliban voltam! Holnap megpróbálom feldobni!Mindenképp írok hogy elment e!
Hy basi2!Mikor dobod postára a lomot?
Hasonló esetem nekem is volt!M3 autópálya,két személlyel,az előző kilencessel.Előzgetek,de a tükörbe csak egy BMW-t látok folyamatosan.Olyan 160-ról gyorsulás,ott van.Kimegyek a külsőbe,de ő is.Újból előzés vagy 180-ról indulva,és csak ott van a tükörbe.Közelebb nem került,de el sem maradt.200,220,240,jön.Csont gáz,270 körül,na akkor kezdett lemaradni.Visszább vettem,hagytam,hogy utolérjen.Amikor megelőzött ezt olvastam a hátulján:760 LI V12.Ja mondom,hát innen az erő!Csak neki leszabályozott 250-nél!
Helló!Vagy két hete voltam bent valaminek a Kawánál és a Tesód akkor azt mondta,hogy most kaptál egy telefont,hogy menned kell vissza!Én is úgy emlékeztem,hogy csak valamikor február vége felé fogsz menni.
Nyugodtan! Ha tudok segítek!
Mindent elküldött! hernyótengely,léptetővilla stb?
Köszönöm.
Amúgy ma kaptam meg a váltót, a haverodé volt, Bokányi Zsolt (alias Boka). Teljesen rendben van ahogy néztem, bízom benne, hogy pár nap múlva rendben lesz a kicsike.
Ha van még vmi hülye kérdésem nem széggyellősködöm.
Csá! Nem, most még itthon vagyok "kényszerpihenőn" sajnos.