Üdv Cápa! Tudjátok hogy nem vagyok egy Suzuki párti, de az eggyel ezelőtti gsxr750 piros-fekete álom szép volt külsőre. Sajna még nem mentem vele, de állítólag ez lenne az ideális teljesítmény. Majd próbálok este egy PS átszínezést és egy kis csinosítást. Szerintem egy ZX6RR árában ki lehetne hozni nagyon sokan azt vennének a tizes helyett. De ha a Kawa filozófiáját ismerjük: „sokáig űlünk a bebérjainkon, aztán csinálunk egy ütős gépet kicsit késve” akor már várható lenne. Big-bang blokk (a hangja nem tetszik), egyszemélyes változat is, 150kg-150LE (az utóbbi elég nehéz lenne big-bang-ből), rendes nyomaték, csúszókuplung, nyitott elektronika meg egy új ZX kupa és többet nem kérnék semmit karácsonyra. Szerintem ugyanúgy mint a cross gépeknél kellene valami olcsób pálya változatú motorokat kihozni. Mondjuk egy ilyen 800-as gépet egy 250-es papírsárkány árából megvenni. Ott viszont nem kellene lámpa, katalizátor, környezetvédelem, kipörgés-blokkolás gátló, regadó semmi. Sajna a hajó vonat és bányagépgyárnak nem vagyok benne a vezetőségében…
Igen, eppen ideje a GSX-R 750-nek ujra konkurenciat csinalni (merthogy nem nagyon van neki, mindent visz). Egy uj ZX-7R lehetne erre alkalmas zold-fekete metalban, a regi 7-es filozofiajaval, csak kicsit konnyebb epitessel. Zsivany lenne! Szoval nagyon jol latod itten a helyzetet baratom!
Kíváncsi leszek, hogy most -amikor kiszállt a Kawa a MOTOGP-ből- mi lesz a 10-es fejlesztésével? Nem lenne gond ha kihoznának egy utcán is jól használható (kényelmes, gazdaságos) sportmotort motogp design-nal. Lehetne felőlem 750-es vagy 800-as is a tesztnapon le sem szállnék róla!
Az én motoros élményem az volt ma,hogy megnéztem,meghallgattam az új V-Max-ot.Húú,nagyon jó gép!Az a motorhang!Csak egy szépséghibája van:leteszel 1 millát,vársz rá 6 hónapot,és pusztán 5,5 millió a teljes ára!
Az egy 636.
"a kasznis haver csinosítgatja a zx 636-osát és mivel már nemsok helyet tálált a motorján amivel egyedivé tudná tenni a gépet ígyhát nekilátotáthúzni az üléseket. ha valakinek megtetszett akkor felteszem ide is a telefonszámát,a részletekről ő majd több információt tud adni asszem még vállalja az ülés áthuzását is.. képek a 636-osról."
Kawaszeki! Szép lett az ezüst színű kilences, még nem is láttam ilyen színben!
Az ülés is nagyon vagány, én is tervezem a Z-n átalakítani, de inkább vadásznék hozzá 2 másikat ui. eladáskor senkinek nem fogom tudni bemagyarázni, hogy nem volt törve/sérülve.
Kérdeztem már, de nincs valakinek eladó ülése?
Ha kell jó hengerfej szóljál. Lehetőleg tengelyek nélkül adnám, de hibátlan szelepek vannak benne. Én csak a tengelyek miatt vettem meg.
Imi nem a barátom, csak vettem már tőle 3 motort...
A szelep leszakadás sok mindentől lehet, de elsősorban attól, hogy leköszörülik a végét a barmok!
Asszem megyek ma egy kört mert erre( Nyugati határszél- szentgotthárd ) igen jo idő van olvad minden mint a ... megyek összeszedem a havert meg a 12 esét enyémbe meg akksi meg hűtővíz aztán go. Mennyetek ti is pá
Azthiszem lehet jövő hónapban érdekelni fog ez a hátsó lámpa akkor majd szolok aztán "biznisz" enyém 2000es ez a lila zöld fajta de szerintem ezen is faszán fog mutatni. majd meglátjuk addig is köszönöm
hali! összeraktam a 9-est, már csak akksi, hűtővízpótlás és benya kell a tankba és juhhhhhééé ! na persze a haverok fetrengtek a röhögéstől mert már vinnék a 37ekm-es blokkot is,mondták hogy ne rakjam össze kár vesződni vele .közben elgondolkodtam a titokzatos szelep leesés ,szakadásról és talán megtaláltam az okot amit mindenki láthat ha akar vagy inkább igy írom ha szétszedi a motort akkor láthat.a meggörbült szelepeket nézegetve észrevettem hogy a szelepszáron a szelepék bizonyos szívószelepeken bizony elég jól meggete az ékpályát . nem kell nevetni az ékpályán én így nevezem, aki vinné a blokkomat az a vizszivattyút úgy nevezte hogy vízkeverő . szóval az ék úgy elkoptatta az ékpályát hogy extrém fordulaton bizony az ékpálya kiköpheti az ékeket és a szelep akadálytalanul csúszhat a hengerbe. a másik amit megfigyeltem hogy azoknak a szelepeknek amelyeknek elkopott az ékpályályuk , a végüket a szelepállító lapka kagylósra koptatta . és ezek a szelepek már- én így nevezem- után voltak munkálva, azaz köszörülték a végüket, vagy a kagylósodást korrigálták ,vagy a szelep állítást végezték így rajtuk . az elsőnek eladott blokkom megbízható helyről származott --seducert ismerős ébert imi -- ő ugyanis németországból hozza a donor alkatrészeket és mivel nem ért a motorszereléshez mindíg profi szerelő rakja össze neki a blokkokat,így tudtam hogy a hengerfejet biztosan jót hozott rá és komplettet . a haver az ugyanilyen kilencest kunhegyesről vette és ők sem bontották meg a blokkot a motor amcsi import és más veztengellyel fut kunmadáron éppcsak megverte egy gsxr-1.1. igaz neki cseréltünk hengerfejtömítést és belettek csiszolva a szelepfészkek,de a h.sámsoni tavalyi motoros partin megszabályoztatta ízesen,fujta is a lángot a 9-es rendesen .és semmi grimbusz nemtörtént. összegezve, akinek megbízható helyről származik a régebbi kilencese és profi a szerelője annak kevesebb félnivalója van,de aki most vett ilyen tipust és bizonytalan forrásból annak érdemes szelepállításkor megfigyelni hogy van e kagylósodás vagy csiszolásra utaló nyom a szelepállító lapka alatt ,inkább a pokol kutyájának dobd a hengerfejtömítés 14 ezrét, mint a hengerfejjavítónak a majd százezret . ma jött hozzám egy kilences--B-- tulaj bontott alkatrész után érdeklődni, és ő mondta hogy tavaly februárban vette a zx9 B-t --régebbi B tulajok tessék megkapaszkodni az egérbe-- 500e ft-ért. egy jó zzr-250,gpx750,tojás cbr600-1000 áráért! egy valamire való zzr400-at 500e-ért már nem is adnak oda! a kezdeti tanulgatás és borulgatás,ráköltögetés után tavaly augusztusban hirtelen egyiknapról a másikra elkezdte főzni a hűtővize , egy tiszafüredi gyorsmenet közben a haverja szólt neki akivel együtt gurultak hogy a 9-es őszerinte gőzenergiára válthatott mert az alsó idomból szerinte gőzölög valami,de rendesen. megette a hütővizet. nem tudja mi lehet vele,de ő azóta még nem indította be . miután elment a cimbik elkezdtek rajtam nevetni ,mondtuk hogy ne ragd bele a vázadba az olasz blokkot mostmár a hengerfejedet sem kell sokszor arrébb raknod ! a kasznis haver csinosítgatja a zx 636 -osát és mivel már nemsok helyet tálált a motorján amivel egyedivé tudná tenni a gépet ígyhát nekilátot áthúzni az üléseket. ha valakinek megtetszett akkor felteszem ide is a telefonszámát,a részletekről ő majd több információt tud adni asszem még vállalja az ülés áthuzását is. . képek a 636-osról.
Hello Coyot.Na látod jó hogy mondod.Meg se néztem a mailt még hogy hová küldjek neked zsét .Nagyon köszönöm,örök hálám.Holnap vagy holnapután megyek a cibhez és utalok természetesen,hogy minnél elöbb megkapd.Hála örök
Szíp az a kík, oszt megmondom
"a kasznis haver csinosítgatja a zx 636-osát és mivel már nemsok helyet tálált a motorján amivel egyedivé tudná tenni a gépet ígyhát nekilátotáthúzni az üléseket. ha valakinek megtetszett akkor felteszem ide is a telefonszámát,a részletekről ő majd több információt tud adni asszem még vállalja az ülés áthuzását is.. képek a 636-osról."
Az ülés is nagyon vagány, én is tervezem a Z-n átalakítani, de inkább vadásznék hozzá 2 másikat ui. eladáskor senkinek nem fogom tudni bemagyarázni, hogy nem volt törve/sérülve.
Kérdeztem már, de nincs valakinek eladó ülése?
Ha kell jó hengerfej szóljál. Lehetőleg tengelyek nélkül adnám, de hibátlan szelepek vannak benne. Én csak a tengelyek miatt vettem meg.
Imi nem a barátom, csak vettem már tőle 3 motort...
A szelep leszakadás sok mindentől lehet, de elsősorban attól, hogy leköszörülik a végét a barmok!