Mindenkinek nagyon köszönöm a sok segítséget.Sajna én most németben vagyok tegnap jöttünk ki,és kb. március elején megyünk haza.A motort is akkor kell elhoznom addig tárolják.Mindenképpen megfogok kérni egy hozzáértőt,hogy jöjjön el velem nézze át és próbálja ki a gépet.A Fórumot addig is olvasgatom mivel rendkívül hasznos mégha hozzászólni nem is tudok.Köszi mindenkinek.
Nézd meg a kormánycsapágyat is hogy nem kotyog-e/egykerekezés/
Tehermentesitsd az első kereket,mozgasd a kormányt balra-jobbra,ha középen "akad"akkor sajna csapágyas.
Vagy ugyanigy probáld mozgatni a telokat előre hátra.
Ha van kotyogás akkor sajna csapágyas,de remélem nincs igazam.
Ugyanigy a hátso lengővillát meg tudod vizsgálni,csak azt bal-jobbra próbáld mozgatni!
Ha nem értesz a motorokhoz akkor is elengedhetetlen doksi. Benne van, mit hogyan kell szerelni, állítani, mit mikor kell kicserélni a gépen, hogy jó legyen. Akkor is jó ha szervizben csináltatod a vasat, mert így nehezebben vernek át. Nekem a Z-hez hamarabb volt meg, mint a motor, de az M6-hoz gyötrelem volt szerezni. Szerintem érdemes elölről elolvasnod ezt a fórumot
Köszönöm a segítséget,hát kezdek egyre jobban izgulni a motor miatt.
Mivel teljesen amatőr vagyok ezekre a dolgokra nem is gondoltam.
Nem tudom mit takar a szerviz manuál 98,gondolom talán egy progi. Ha így van megírnád nekem honnan tudom letölteni?
Szép a motor így képről, a cégről nem mondanék semmi jót(se rosszat), egy embert ismerek aki tőlük jött el, az nagyon átverős csaj. Én egy FZS1000-rel szívtam meg, de nagyon.
Azért nézd át, mert pl. egy felüvegesedett 50%-os betétet biztosan nem fognak neked kicserélni. Kipróbáltad a motort? Azért ezeknél a vasaknál is alap egy frankó kihúzatás, erős fékezés 200-ról, stb. Sok gond -egykerók miatt szétment első teló, stb- csak ekkor jön elő! Rakd az ujjaidat mindkét oldalon -kitekert kormánynál- a csutkák és a tank közé. Sokat elárul. A váz semmiképpen se legyen festett, főleg ne a nyaknál! Nem is gondolnál rá, de fékcsövet is ideje lenne cserélni. Át kellene járatni a fékmunkahengereket, stb. Szerintem töltsél le egy service manual-t. Jó a 98-asé is.
Az én hibám mikor azt írtam ,hogy az összes, a teló olajra nem is gondoltam és ezt ők sem mondták.Egyébként a redbaronnál van bent egy zőld is de arra nem emlékszem mikori kiadás,egy lámpa van elöl az biztos.
Szia LieBING!Hát remélem nincs igazad a sok rosszal kapcsolatban az én esetemben ,de a teló olajról tényleg nem volt szó.Amit a kűlcsinen kívül megtudtunk nézni,az a féktárcsák,guma,lánc ezek mind kifogástalannak tüntek a többit csak remélni tudom.De most ,hogy így mondjátok egy olajcserét biztos megéri megcsinálni rajta.
Én a Redbaronron elég sok rosszat hallottam!
Pl: Több motorból raknak össze egyet váz, blokk meg egyebek és ezt egy ismerősőm tapasztaltból tudom (sajnos)
Azért azt eléggé kétlem, hogy mondjuk a telóolajat is kicserélték! Remélem nincs igazam! Szép moci amugy vigyázz is rá meg magadra is!
Cső atibi!
Kösz a választ!
Én ugy tudom hogy japán belpiacosokkal kereskednek,csodálkozok is hogy,hogy sikerült tőlűk vegyél ilyen motort.
Bár lehet hogy olaszbol is hoznak már motort.
Mindenesetre jol jártál vele ennyiért!
Szia seducertt! Először is köszönöm a hasznos infókat.Ahol a motort vettem,(Red Baron, Budaörs) ott azt mondták,hogy amikor a motort átveszem teljesen fel leesz készítve a szezonra.ők 1 év garit vállalnak a mocira,ez annyit jelent az ő elmondásukban,hogy az összes olaj és szűrő le lesz cserélve.Nem tudom ismered e a céget,nekem elég komolynak tünnek,habár nem volt még dolgom egy motoros céggel sem remélem bízhatok bennük.
Örök hála!