Jól gondolod! Annyi hogy visszafelé ( 3-ból -2-be) nem kell semmi fordulat ! Tehát álló helyben is vissza tudsz váltani! Viszont felfelé csak akkor tudsz váltani ha a hátsó kerék forog! Megfeleő fordulatszámmal!
MEGALOMÁNIA Igy hívják a nagyravágyást. Magam részéről teljesen meg vagyok elégedve a vén kilencesem teljesítményével. Ezeken a f.s magyarországi utakon még ez sem motorozható ki. /kivéve autópálya/ Egyszer néztem egy túrbó motor videót, (már nem emlékszem milyen moci, de teljessen mindegy) Minden sebességben emelte az elejét. Hát én ezt nem szeretném. Pl. nagyon rühelném ha harmadik meg negyedik csőgázon a moci mindíg ágaskodna mint a f.szom, vagy rakná a seggét jobbra-balra. Így élvezhetetlen a motorozás/szerintem/. Természetesen vannak ilyen igényű emberek azoknak a krossz kategória ajálható. Kölökkoromban ültem utasként az egyik cimbim kroszmotorján, járdán 120 ki a földútra /igen nehéz terep/ közvetlen, úgy röpködtünk mint az elektromosbikán, csak pár perc lehetett az egész idegtépő hánykódás 100 alatt nemigen mentünk, meg jött a szervízállás bukkanónként, na akkor fogadtam meg ha most túlélem, soha többet kroszmotorra a "szömöm sé vetöm" De pont ezért nem vagyunk egyformák ki ezt ki azt szereti.
Cső kawások!
Ma megnéztem a Moto-Marketben/B-csaba/a két 9-est.
Hát nem ájultam el
A 2002-es lila az kb 10 évesnek néz ki,a 2001-es szürke picit jobb állapotú.
Nem ott fogok motort venni az biztos.Persze ez a vélemény senkit ne befolyásoljon!
Lenne egy kérdésem: a zx9 váltójában (98-99 évj.) a kimeneti tengelyen az 5-ös fogaskerekénél, amelyik a 3-at is kapcsolja van 3 kis acélgolyó. Ezeknek a golyóknak az a funkciója, hogy ha nincs kellő fordulat, akkor benne maradnak a tengelyen mart kis reteszelő fészkeikbe, ha pedig van kellő fordulat (centrifugális erő), akkor kioldanak és így kapcsolja be a harmadikat? Ezért lehet az is, ha kettesből nem elég határozottan váltok hármasba, vagy nagyon alacsony a fordulat, akkor tudok kapcsolni egy üreset?
Szia.Ha még mindig keresel deklit akkor tudok egy helyet ahol van új és egy darab bontott is.De ha esetleg javítható mert nem hiányzik belőle akkor tudok valakit aki az enyémet is meghegesztette baráti áron és nagyon jól sikerült.Hívj ha érdekel.70-38-39-631.Hali.
Én ehhez annyit szólnék hozzá, hogy akinek gyenge, az vegyen 850 lóerős Dodge Viper-t, 360 km/h-s véggel. Az én 9-esem idén lesz 10 éves, gyári áttétel, gyári dob, 42000km van benne és mégis akasztja az órát. Én nem panaszkodom rá, de ha valakinek gyenge, hát lelke rajta.
Az a széria R1 (04) is úgy járt, mint a legtöbb mai izmos motor, az egyszerű felhasználónak lebutították. Először én is kinevettem a havert, hogy stift gázon le kell forgatni a fordulatszám mérőt már 2-esben is. Aztán kipróbáltam... Később mentem olyannal ami meg volt csinálva pályára, ott 8000-nél nem le, hanem fel váltottam
Osztom a véleményedet. Jó ha van kraft a gépbe, de azért ne kelljen állandóan parázni miatta
Ez az alacsonyfordulatú "erőtlenség" meg amúgy is olyan Kawás. A A régi R GPZ/GPX, ZX-ek is ugyanilyenek voltak. Alul inkább csak zörögtek, csörögtek, de aztán megrázták magukat és nyihaha Mikor szar a tapadás (eső, por, kopott gumi, anyámkínja) sem jön rosszul ez a karakterisztika. (Anno '04 R1-et is ezért ostorozták, hogy "gyenge" alul, de a ZX-9-et még "gyengén" is megüti, úgyhogy annyira rossz azért nem lehet:-)
Valóban túrásnak érzed,de ha az órát nézed,akkor nagyon is sportmotoros!És szerintem ez a jó párosítás,ettől használható olyan jól az a motor!Nem akar állandóan földhöz verni!És ezt bizony én nem hátrányos tulajdonságnak tartom!
Szerintem azért nem árt,ha egy ponton felül már nem büntet egy motor!Mert aki utcán használ egy motort,annak előnyösebb egy kiszámítható motor,mint egy agresszív állat!Én a 2004-es tizest egyszer próbáltam,de elég is volt.Már az sem egy kimondottan utcára való motor.Sok a teljesítménye és kevés a kényelme!Akkor neked az a turbós Busa kellene,amiről ma is tettek fel videót!Én viszont tisztában vagyok korlátaimmal,ezért nekem a 9-es is elég!Valami CR500 -as tudásszint speedben,300-as véggel?Az jó lenne?!
A ZX9 becsapós motor. Hosszabb az áttétele, mint a mostani (2004-től) nagy fordulatú 1000-es gépeknek, ezért nyugodtabbnak-gyengébbnek tűnik. 5.-ben vizes úton elforog a kerék, ha az izgalmat neked ez jelenti Cápa.
Venned kellene egy ősrégi 1.1-es zzr-t adni neki egy rövid (200-ig) áttételt egy big bore kittel, rövidített tengelytávval, aztán kapaszkodni.
én már döntöttem, zx10r,kényelmetlen,ledob a hátáról az biztos,jöhetnek a lovak csőstül,de élvezet vele motorozni. akik megijedtek már 1.3-1.4 körül adnák csúszva mászva.csak az utak lettek szarabbak.apropó a kerecsend-eger közötti szerpentint teljesen felújították, úgy hallottam,erősítse meg valaki!
"A Z750 nagyon hurka gyurka, a rövid áttétele menti csak meg" ez pontosan igy van. De szerintem megiscsak az szamit elsosorban, hogy a motor mit visz le az utra. Az attetelen sokkal tobb mulik, mint a loeron. Az erzet nem feltetlen a loerok fuggvenye.
9363:
A motor akkor eros (szamomra), ha mar gond az, hogy birj vele. Egy sportmotornal ez csak maximum 1-2-ben van. 3.-tol csak ennyi: huzod a gazt (csogazt nyugodtan) es megy. Mar csak az a kerdes, hogy meddig megy es hol a vege. A Ninjaval szaraz aszfalton 2.-ban nyugodtan lehet nyelgazt adni, epphogy szital a fara es mar megy is, mint a nyil. Eros motor az lenne, amivel ezt 6.-ban sem lehet megtenni buntetlenul. Na ilyenen meg nem ultem.
Ma megnéztem a Moto-Marketben/B-csaba/a két 9-est.
Hát nem ájultam el
A 2002-es lila az kb 10 évesnek néz ki,a 2001-es szürke picit jobb állapotú.
Nem ott fogok motort venni az biztos.Persze ez a vélemény senkit ne befolyásoljon!
Ez az alacsonyfordulatú "erőtlenség" meg amúgy is olyan Kawás. A A régi R GPZ/GPX, ZX-ek is ugyanilyenek voltak. Alul inkább csak zörögtek, csörögtek, de aztán megrázták magukat és nyihaha Mikor szar a tapadás (eső, por, kopott gumi, anyámkínja) sem jön rosszul ez a karakterisztika. (Anno '04 R1-et is ezért ostorozták, hogy "gyenge" alul, de a ZX-9-et még "gyengén" is megüti, úgyhogy annyira rossz azért nem lehet:-)
Venned kellene egy ősrégi 1.1-es zzr-t adni neki egy rövid (200-ig) áttételt egy big bore kittel, rövidített tengelytávval, aztán kapaszkodni.
9363:
A motor akkor eros (szamomra), ha mar gond az, hogy birj vele. Egy sportmotornal ez csak maximum 1-2-ben van. 3.-tol csak ennyi: huzod a gazt (csogazt nyugodtan) es megy. Mar csak az a kerdes, hogy meddig megy es hol a vege. A Ninjaval szaraz aszfalton 2.-ban nyugodtan lehet nyelgazt adni, epphogy szital a fara es mar megy is, mint a nyil. Eros motor az lenne, amivel ezt 6.-ban sem lehet megtenni buntetlenul. Na ilyenen meg nem ultem.