akkor a m.v. ról az infó, hívhatod a "kacsás " nevezetű embert, így keresd a kacsás 30-9284306 ő az egyik ,antal tamás a másik,70-4199526 tel számon éred el.mond el mi nem o.k. a motorodon,ő mondja a lehetőséget. vagy megfelel vagy nem ezt te döntsd el.van még egy telószám, ő még a halott embert is leműszakiztatja,vedd komolyan,de ő csak a legvégső esetben jöhet szóba. a fenti két embertől nem kérdeztem a vizsgadíjat, hívd őket,én ugy hallottam tomi az olcsóbb megoldás.
Annyit tudnék hozzá fűzni, h a 9-eseket nagyon sokan leírják, sok teszt is, h eljárt felettük. Meg gyengék.... Akkor kérdem én? hogy lehet , h az én 99-es, 143 lovas, kilencesem, amin mindössze egy dob van, többek közt elveri a 2004-es k4-et ami 20 lóval erősebb és 10kg-al könyebb, gurulásból, végsebességig, azonos súllyú pilótával?
És még sorolhatnám milyen gépeket gyalázott le, amik papíron sokkal keményebbek, arról nem is beszélve, h fiatalabbak......
Annyit tudnék hozzá fűzni, h a 9-eseket nagyon sokan leírják, sok teszt is, h eljárt felettük. Meg gyengék.... Akkor kérdem én? hogy lehet , h az én 99-es, 143 lovas, kilencesem, amin mindössze egy dob van, többek közt elveri a 2004-es k4-et ami 20 lóval erősebb és 10kg-al könyebb, gurulásból, végsebességig, azonos súllyú pilótával?
És még sorolhatnám milyen gépeket gyalázott le, amik papíron sokkal keményebbek, arról nem is beszélve, h fiatalabbak......
A zx14-nél sokan megcsinálják azt a bohócságot, mint én, hogy kiiktatják a másodlagos pillangószelepeket, mert elég puhány módon reagál a gázra. Inkább túrás motor gyárilag.
Nekem volt 99-es és 2001-es zx9 is. A 99-es kisebb fordulaton durvábban reagált a gázra, erősebbnek tűnt, végre mégis az újabb ment többet, magyarul több paci volt benne. Mindkettőt próbáltam gyári és sportdobbal is.
A 954-et nem tudom, a 929 gyengébbnek érződött a ZX9-nél! Az biztos, hogy az R1 erősebb volt azonos évjáratoknál. Gyorsuláson nagyon jó időket mentek a kilencesek!
A Z750 nagyon hurka gyurka, a rövid áttétele menti csak meg.
Akkor nem kicsik az elvárásaid egy motorral szemben!Nekem meg ez pont elég!Ezen kívül max. a ZZR 1400 kellene,de pl. a ZX 10 már nem,mert az nagyon vadul adja le a teljesítményét!
Hat ezzel nem tudok vitatkozni. Persze amit Ok erezhetonek mondanak, azt nem biztos, hogy barki erezne. Nekem F modellem volt . Mindenki, aki kiprobalta azt mondta vadallat! En sosem voltam elegedett az erejevel. (Mondjuk en nem vagyok mervado, mert en eros motort meg egyebkent sem lattam )
Én anno ezt a papír témát csak azért hoztam fel,mert nem hitték el nekem,hogy a gyár az adatok között is mást ír az F-ről,mint a többiről!Azt,hogy érezhetően erősebb,azt egy barátom állítja,valamint Papp Laci és Csernyi Zsolti is.Ezt nekem ők mondták,ők próbálták.
Ha mondjuk egy Ninja 144 LE es egy CBR 954 152, akkor a ketto kozott nincs nagy kulonbseg. Megis, azt mondjak az okosok, hogy a CBR sokkal vadabb. Valszeg igy is van. Persze a 954 injektoros, ami jotekony hatassal van az ero-erzetre. Mert ha meg is felel a valosagnak mindket szam, akkor a 954 egy picivel kellene jobban menjen mint a Ninja. Megis, nagy kulonbseg erzodik kozottuk. Mintahogy a 111LE-s injectoros Z750 es a 144LE-s karburatoros Ninja kozott sem erzodik gyorsulaskor a 33 LE kulonbseg, a Z750 aranyaiban sokkal agresszivebbnek tunik, pedig....
Igen, ez igy ok. Csak akkor ne azzal tamaszd ala, hogy mi van a papiron. Az F-ben egy picit megnoveltek a lendtomeget, ami a nyomatekgorbere volt jo hatassal (A teljesitmeny rovasara! amugy) Magyaran elmeletileg az F gyengebb is, mint az E, de mivel egyenletesebben huz jobb idot gyorsul. Szerintem ez a helyzet.
En is csak F modelt probaltam, mas motorokhoz viszonyitgatva irtam a tapasztalatom, miszerint kozel sincs 150LE. Inkabb 140 korul. A legtobb adatlap 143 LE-t ire az E modell 144-evel szemben.
Annó 2002-be a konkurencia is 152LE-vel jött ki(CBR,R1,és a 9R-is),és egyik se tudta produkálni a teszteken,kicsit el voltak túlozva ezek az adatok,mint általába...a tiétek143,vagy144LE.
Na várj,akkor még egyszer!Én azt sosem állítottam,hogy az F-es tudja is a 152 lovat,én csak azt állítottam,hogy a gyár adatai alapján ez a típus különbözik valamelyest az elődeitől teljesítmény terén is,mégpedig pozitív irányba.Viszont akik már próbáltak több fajta kilencest is azok azt állítják,hogy érezhetően erősebb az F -es.Én csak ennyit állítottam,semmi többet!
Az persze ok, hogy az F-es ZX-9R erosebb, mint az elodei. Hogy ez szam szerint mennyi, nekem igazabol mindegy is. Bar tudtommal csucsteljesitmenyben eppen az E model tud a legtobbet (es minden masban is), az E szeria a legjobb. Amikor loerorol van szo, mindig a csucsteljesitmenyen vitatkozunk. Es mikor motorozol, akkor eppen nem a csucsteljesitmeny erezteti a hatasat leginkabb, hanem az alacsonyabb fordulaton leadott teljesitmeny. Ebben a legjobb az F, igy valszeg a megallapitasod, hogy az F Ninja megy a legjobban.
9363! oke, hogy ez itt le van irva, dehat.... aki mar sok motoron ult es tenyleg van fogalma, hogy N LE mennyit jelent, annak szerintem ez ketseges. Vigyazni kell ezekkel a loero dolgokkal nagyon. Eggyreszt tobb szabvany is megad loero definiciot maskeppen es meg rengeteg mas parameter is van. 152 vagy 144 szazalekosan amugy alig kulonbozik, mondhatni mindegy lenne. A valosag meg az (szerintem), hogy a ZX-9R 140 LE sincs, a nagyon penge ZX-ek esetleg kozelitik. Soha ne feledjetek, hogy a gyar padon mer, idealis paratartalmat es homersekletet biztositva. Egyik motor sem tudja a gyar altal MERT erteket, a gyar altal MEGADOTT erteket (merthogy ezek gyakran nem is fedik egymast) pedig messze nem tudjak altalaban. 152-tol nagyon messze van egy ZX-9 es, nekem az a gyanum. Abban eddig sem ketelkedtem, hogy van ilyen leirasod, de abban most is ketelkedek, hogy ez meg is felelne a valosagnak.
Persze,tudom,hogy más a gyár által megadott adat és más a mért!De egyszer arról volt itt szó,hogy ez a típus is ugyanazt tudja mint az elődei,én pedig azt állítottam,hogy valamennyivel erősebb.Ez az írás azt hiszem,hogy engem igazol.Az enyémet mérette az előző gazdája,és 141 -et mértek,míg a tesójáén/ugyanilyen!/ 142-t!Azt hiszem Kilencfan írta anno,hogy az elődökön 127 körül mértek valami teszten.De ebben az adatban nem vagyok biztos,lehet,hogy rosszul emlékszem!
Az RS-en nekem is fehér felnik voltak (sőt a rapidon és a cápán is). Most láttam egy eladó LR-t (120L versenyautó) amin szintén jól mutatnának a megmaradt kerekeim. Este megyek kipróbálni!
De a kilencesre szerintem ráálmodták azt a grafit színű felnit!
És még sorolhatnám milyen gépeket gyalázott le, amik papíron sokkal keményebbek, arról nem is beszélve, h fiatalabbak......
És még sorolhatnám milyen gépeket gyalázott le, amik papíron sokkal keményebbek, arról nem is beszélve, h fiatalabbak......
A 954-et nem tudom, a 929 gyengébbnek érződött a ZX9-nél! Az biztos, hogy az R1 erősebb volt azonos évjáratoknál. Gyorsuláson nagyon jó időket mentek a kilencesek!
A Z750 nagyon hurka gyurka, a rövid áttétele menti csak meg.
En is csak F modelt probaltam, mas motorokhoz viszonyitgatva irtam a tapasztalatom, miszerint kozel sincs 150LE. Inkabb 140 korul. A legtobb adatlap 143 LE-t ire az E modell 144-evel szemben.
De a kilencesre szerintem ráálmodták azt a grafit színű felnit!