Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez engem is érdekel ám!
Az egyik sport,a másik neked bike tudtommal.
Miben lehet őket hasonlitgatni?
http://www.hasznaltauto.hu/2647986_kawasaki_zx_2004

V
alaki ismeri ezt a darabot?
Ma voltam megnézni és hibátlannal tűnik.
Hello.A zx9 és z1000 közül miben jobb-miben veri a z 1000 a 9est?Most komolyan kérdezem,mikor vettem a 9 est gondolkodtam z1000 ben is de nem volt lehetőségem próbálni eggyet sem.Mondjuk sportot akartam és a z1000 más stílus de mégis.Miben veri?Neked már volt 9 is,azért kérdem,tuti van tapasztalatod.Úgy tudom gyengébb is,és nincs szélvédelem se (superbike magazin most kapható száma szerint).De ott se írnak többet,pedig szerintem sokakat érdekelne.
Hát igen,erőssen gondolkodok a dolgon.Nem sok jót hallok tényleg az olasz motorokról.
http://www.hasznaltauto.hu/2458885_kawasak
i_zx-9_2002
Ehhez mit szóltok?El van mentve a gép,csak fosok hogy ápr-májusig elviszik előlem.
Igaz,még nem néztem meg a helyszinen,de nem lehet nagyon szar képről.
Az angoloknál is sok a lopott motor, de a legtöbb olaszban van! Angoloknál sokkal drágább a jó motor, mint nálunk! Egy ugyanannyi idős olasz gép 2x annyira le van hajtva, mint bármelyik más!
A teszt nevetséges volt! Teljesen össze nem illő motorokat hasonlítottak össze. Ezek közül nálam a kawa lenne a nyerő. A triumph nem japán, és kényelmetlen, a buzuki hányás, a vfr annyit se megy, mint egy hatkilós, stb.
A kilences a csajom szerit kényelmes volt, egyszer ültem hátul 20 km-t az kényelem szempontjából jó volt.

Az itthoni motorok olcsóbbak, mint a németek, olaszt-amcsit nem vennék, svájci vámos! Ha nem kapsz jó kilencest még mindig jó alternatíva a Z1000 1-1.2MFt-ért jó motort is vehetsz. A legnagyobb hátránya a 9-eshez képest a szélvédelem, amúgy sok téren veri a kilencest!
Az enyémet angliából hozták de meg vagyok vele elégedve
Az én motorom is svájci.
Hát nemtoom,eddig nem volt panasz a motorokra,amelyik itt szaladgál nálunk/na nem most/az is tökéletesen 1-be van.Kék 2001-es,és nagyon meg van vele elégedve a gazdája.
VIVA LA KÁWÁ!
Csak majdnem?!?Simán nyerő a ZŐDSÉG!
meg az egész összehasonlítás furcsa....
továbbá énsem értek eegyet amit a kawáról irnak...
fura az egész cikk...
de jó met van benne kawa és majdnam aranyérmes:)
Német vagy svájc!
Nekem onnan valók a gépek a pirosat svájcból hozták és ég és föld volt a hazaiakhoz képest!
Amcsit meg olaszt elkell felejteni de én mind a kettőt már itthon vettem csak itthon kevés km t használták.
Pirosnak egy gazdája volt párhónapig a zöldnek meg két gazdája 2X1évig.
Ha szerencséd van kifogsz olyat mint én,hogy nemrég hozták be de nagyobb vagy más stilusu motort vesznek és azért adják el.Pl. akijé a piros volt az kvadozik tudomásom szerint.
Hehe Valaki már írt neki, hogy a C-s ZX nem éppen 43mm-es USD villával van szerelve Én meg kanyarítottam pár sort hogy nem 71.7 Nm meg 310-es féktárcsás. Ennyi féleszű faszt bammeg. Ja meg a 675-ös "kényelmesebb", mint egy ZX-9...? Valószínű
Nem kényelmes,ha a sportmotorokhoz hasonlítjuk?!Ez hülye!De ez a mondat tetszett a legjobban: "gyakorlott kezekben még ellenfele a fiatalabb sportolóknak is"!Hoppá!A jó öreg ZX9-es!
Én így tudom.Az Olaszoknál sok az agyongyilkolt,de karcmentes pályagép,nagyon olcsón.Az USA-ból rengeteg a lopott,de szintén jó áron.A Németektől elfogadható áron korrekt állapotban lévőkre lehet szert tenni.
Na akko honnan érdemesebb behozatni motort?
Mert valoszinü hogy ugy hozatok a tavasszal.
Megmondom milyet szeretnék,/évjárat,szin,stb/aztán olyat probál hozni a srác.
Persze nem kötelező megvenni ha nem tetszik,vagy szúrja valami a szemem,eladja másnak.
Eddig még nem volt rá panasz.
Olyan 150-200-al olcsobb igy./rendszámozva,névre irva./mint az itthoni árak.
Ja,akko honnan?Olasz vagy amcsi,vagy németo.?
Valaki dobjon fel valami témát!Nekem időközben elkészült a motor,már csak rá kell dobálni az idomokat.Csak ebben a jó időben nincs hozzá sok kedvem,pedig már nagyon szeretném egyben látni.Na meg még hátra várom a belső sárvédőt Basi2-től.Egy kis szépítésen esett át/enyhe Monster beütéssel/,szerintem nagyon jól sikerült.Ha meglesz a sárvédő is,akkor majd lefényképezem.
http://totalbike.hu/tesztek/telepizsivan/

na dobokfő témát....
mit szótok ehhő a teszthő?
kicsit furi...
vagycsak lehet énvagyok igy?
mög ám!
Mostanába nagyon kussba van a kawás társaság!
mögaludtak a népek
2 nap alatt elkelt, régi történet. Féktárcsa van még belőle, tölcsérek, valami érzékelő a légszűrűházba, kormányteló.
csákó basi! most viszem át egy haverhoz leellenőrizzük a szelephézagot, szerintem fesziteni fogok a vezláncon és a generátorláncon,végülis jobban az érdekel hogy milyen vastagok a szeleplapkák, igy kívülről ez lehet támpont a hengerfejjel kapcsolatban.kap egy szinkront és valamit kezdünk a co-jával mert ha beindítom 20mp mulva sipirc a helységből mert nem lehet birni a kipugázt. ha állítható a karburátor és nincs összerohadva bekokszolva semmilye és ejti a fordulatot ahogy kell, eladó. vackot senkire sem akarok ráadni. mikor beakartam indítani leengedtem az úszóházakat, valami (bocsi) takony jött ki belőlük,zöldszínü és nitro szaga volt.vajon egy hetet,hónapot,évet állt? képek a takonyról, és artu-dituról aki ha beszivja azt a kipugázt dob egy hátast!
talán van egy .2001 es
Hali Mester! Nem csak a tükörtartó de a karburátor is érdekelne ha jó állapotban van!