Igen! Valamit be tudnál számolni? Mondjuk Simson-t? Van néhány db. SR2, Schwalbe, Enduro, illetve rendes motorokhoz is van alkatrészem. Fém fékcsövek, Fazer fék, stb.
Nem azt mondtam, hogy minden olasz szar, de nem vennék még féláron sem onnét, nem hogy 200-zal olcsóbban!
Szerintem lehet hasonlítani a Z1000-et a kilenceshez. Csak hegyekben és városban valószínű a kilences menne hátul, autópályán persze cserélnének! Kilencessel van pár 10,000km tapasztalatom, a Z-vel persze kevesebb. Ki kell próbálni őket. A kilencesnél 35-40,000-nél működött a legfinomabban a váltó. 20,000 körül még egy picit darabos volt.
Sok éves motort 1,5 szeres áron nem vennék. Akkor már inkább azt az R1-et (07-08 évj) amit 2 millában hírdettek irányáron, vagy 1,2-ért egy 2006-os volt a sláger néhány hétig.
Ha találsz szép kilencest érdemes megvenni, mert tartós motor, de a 15,000km még a legutolsó évjáratnál is enyhén szólva gyanús!
Ha le tudsz nyugodni és nem akarsz mindenáron 140 fölött menni, nem motorozol esőben, elfogadod a 6.5-7 literes fogyasztást akkor egy nagyon jó és tartós motort kapsz a pénzedért.
Előnyei: városban 100X jobb értsd könnyebb vezetni, nem melegszik annyira a vize városi dugóban, rövidebb a váltója, kulturáltabban jár a motorja, egyenes háttal ülsz soha nem fájdul meg a csuklód, nem reagál túl hirtelen a gázra, ha esel (tudod 2 féle motoros van) olcsóbb javítani, lehet hogy nem is kell. 100-120 között nagyon jó menni vele, KEVESEBB a szélzaj.
Az alapvető tulajdonságai ugyanazok a blokknak, csak finomabban reagál (szériában). 100-ig egyformán gyorsulnak, 8000 fölött ugyanúgy megindul. Nagyon kis fordulaton elinduláskor sokkal jobb, mint a kilences.
Ami nem tetszik még ma sem rajta: első féke gyenge 2 személynek (a zx9 se volt tökéletes, de jobb volt), egy tankkal 50-60 km-rel kevesebbet mész, mert kisebb is a tank és többet is fogyaszt.
Lehet hogy gyengébb a motorja, de lehet okosítani, viszonylag olcsón, és gyárilag is kompenzáltak a rövidebb áttétellel! Kérdezzél, mi érdekel?! A népítéletben is írtam róla. Eddig ez a legjobb motorom, szinte csak a szélvédelemben kötök kompromisszumot.
Má bocs má de beleszólok, illetve hát ja sziasztok!
Szerény véleményem szerint igazából nem lehet teljesen általánosítani a motorkerékpár állapotát a származási helye szerint. Mi magyarok is le tudjuk harcolni a motorokat a dígók is a friccek is az amcsik is ez tuti. Alap amit mindanyian tudunk egy ilyen gép azért születik, hogy szaladjon. Persze lehet ezzel lassan is menni egy városba, és látjuk az írígy, csodálkozó tekinteteket,/ezt örömmel nyugtázzuk/ de igazából szeretjük, hogy visít, meg megy mint az állat. Nekem semelyőtök ne monjdja azt , hogy a zéikszkilencet sétamotorozásra vette. Bizony azért vettük mert oda-oda húzúnk kétszáz fölé, a bátrabbak meg még sokkal fölé. Természetesen ez igénybe veszi a technikát, ezért kell gyakran karbantartani. Most lehet, hogy ezt valaki elódázza, kitolja, vagy kihagyja, ez természetessen rábaszik. Aki igényes és szereti a mociját, az ki is szolgálja/ olajcserék, láncspray ecetra/ Ez lehet magyar vagy bármilyen nemzetiségű. Isten örizz, hogy én az olasz gépek fölött korteskedjek de pl. én onnan vettem/szaré-húgyé/ 54 va benne, azt nem mondom, hogy makulátlan, de a tizennégy évéhez képest igen-igen jó állapotban van. A jobb oldalát csúszták ezért is volt ócsó. Nagyon pici pénzből rendbe is tudtam, hozni, még montam is az eladónak, bár csak nállam is ennyi bajjal meguszná a gép, mert akkor még túl is élhetem. Persze volt nekem néhány éve onnan autóm is. Pe 409-.es. Hát nem hinnétek el azt hittem a picsám beszarik amikor engedtük le az olajat, nem folyt, hanem darabokba jött le. Ki így ki ugy, kinek a pap, kinek a paplan. Aki ért hozzá /mint sokan közületek/ az megtudja venni a jót, aki meg hülye hozzá mint én annak meg lehet esetleg szerencséje és kifogja a jót. Én úgy gondolom jelen esetben ez történt. Na bezárom, mert rám nyitott az asszony, hogy mi a f..szt csinálok éjfélkor még itt Attila napozás után na sziasztok. Egyébként mostanában jó motoros idők vannak nem (minusz húsz)
az utóbbi időben 4 db olaszból behozott motor olajcseréjénél voltam jelen. zx6r,cbr600,vfr800,r1. a vfr800-ast allias grandemotónál vettük a havernak,szervizkönyv,reális km stb. ottvoltam mikor az olajleeresztő csavart kilett véve és bizony még a szervizkönyves vfr800-ból is nem barna hanem koromfekete olaj jött le.ez mind a négy motorra igaz volt. az olaszok biz nem is kicsit tulhordják a motorolajat. nemrég vettem én is egy 9-est olaszból ,mit mondjak karbantarthatta a kezét a tulaja vagy talán úgy is született mert a szervízt igen ritkán láthatta a bringa!2001.07.18-án cseréltek benne egy cimke alapján olajat ,shelles a matrica,ekkor 13894km volt benne.majd a következő vw audi szervíz cimkéje szerint 30000km-nél volt olaj és fékbetét csere 2004..09.07-én.gif" align="absmiddle"> .tehát papír-cimke- szerint 16000-km futott olajcsere nélkül. hoppácska! majd 2.5, km-enkénti és 2 ,évenkénti olajcsere periódus hiányzik!a gyertyák jók voltak, de a légszűrőbetét lángfogóját a\"\"primer oldalra\" rakta a szerelő, a fékbetétek ujszerűek,a gyertyapipákhoz menő kábeleket mind cserélni kellett, pár egyszerűen csak belevolt dugva a pipába. a vezláncot kézzel kellett utánfeszíteni, a rugó már nem tudta a következő bordába ugrasztani a feszítőt,a generátor láncot is mechanikusan kulcsal kellett előfeszíteni hogy a rugós feszítő még a továbbiakban bekövetkező nyúlást utánfeszíteni tudja. 12db szeleplapkát cseréltünk kisebbre most 2.70 a legkisebb lapka. 2.85 a legnagyobb.a k.lamellák átlagosak egy sport bike- hoz képest.a szívószelepek tiszták igy a sz.szimering is tömít. viszont a kuplungkosár belső éleinek hornyaiban olajiszap maradvány volt lerakódva, a kuplung botcsinálta centrifugálszűrőként megőrizte az elhasználódott olaj sűrűbb alkotórészét. beindítva a motort nem jött a kartergázcsövön semmi bizonytalan füst . a légszűrőház a kartergázcsőbecsatlakozásnál olajsáro volt ,ami nem jó jel! a kipu vége száraz és korommentes volt, egészséges szürkés-barna színü természetesen a beállításoktól függően. igy a hidegebb napokon inkább egy kevés idegen ,erdélyi borral múlatom az időt, mint kicígoljam a mocit és indítgassam és reménykedjek hogy lágy legyen a vizek háta!
Ja persze az igaz hogy olaszba németbe stb nem ilyen csórók az emberek,és nem a pénz dönti el mennyit mennek,mennyit tankolnak hanem a kedvük.És nem olyan könnyű utána nézni az előéletének a mocinak mint a hazai értékesítésünek.
Amikor én vette tavaly az enyémet,majd 19000 km volt benne.2003ban forgalomba helyezett (pécs-steelhorse 2003 ban ők adták el szalonból újonnan,addig állt náluk kiállítva) de mint késöbb kiderült 2001 gyártási évű.Még eredeti a lánc,lánckerék,hátsó fékbetét,gyertya és az első gumi is állítólag (tudom ez nem szép de most cserélem-pedig még mintás is csak hát 5 éves).Az első tulaj félt tőle-eladta5000km után.Ismerős akitől vettem vigyázott rá,szervizeltette óvta szépen.Ezt csak azért írtam hogy létezik ennyi km es moci is-visszatekerés nélkül is-de ki kell fogni.Ja.Nem ződ,de tudom mit vettem nyugodt szívvel,bár azért ezek mellett is utána érdeklődtem és átnézettem a hondánál ismerőssel.Erre nem szabad sajnálni pár ezret ha szépnek is tűnik ,és nagy baj talán nem lessz.
mondjuk ha tényleg igy van minden ahogy mondod akkor igazatok van nem sok érte. meg aztán ha nagyon nem érdeklődnek utána mert hát manapság eladni valamit nem nagyon lehet akkor még lehet hogy egy picit olcsobb is lesz majd
Igen.
Először én is le ekertam támadni az eladót, hogy tekergetve volt az óra, de nem volt pofám ezen kötekedni amikor láttam a gépet. Rögtön körberöhögött volna. Alszok még rá egyet, de először életemben járművásárlás előtt nem érzem azt, hogy zsákbamacskát vennék. Igaz, hogy drága....,de lehet hamarosan csatlakozok a kilences csapathoz.
A csajom azt hitte, hogy null kilóméteres amikor meglátta. A gumik még szőrösek, van benne riasztó.
Én is néztem, hogy kiemelkedő az ára..... Hmmm..... Nem is tudom...
azé mondom minek vot jo kicserélni bár soha nem baj igaz, ez ugyis csak szöveg része szerintem hogy uj ugyse lehet egy gyertyán megmondani mennyi km van benne meg hát ki az isten nézi azt meg. ha meg télleg új akkor abbol a pénzből vett vola fékbetéteket aztán arra meg mindig szükség van
Egyetlen repedés (kb kettő cm) van a bal oldali idomon, de sehol egy karc, egy folt, egy hiba.
A fékkarok végén, tükrön, kormányon sehol semmi hiba.
A lábtartó csavarjainak az alján sencsen egyetlen karc sem.
Azt mondják 2004.05-ös üzembe helyezés és egy csákóé volt aki szobában tartotta, de bőven elég lenne neki egy 50hp-s motor, meret nem igazán tud motorozni.(helyette egy 10-est vitt el).
Szervízkönyv és garancia is van. Ja és 1.6-ért odaadják, ővék az eredetvizsga költsége, a mostani motoromat bizományira beveszik és saját haszon nélkül eladják.
Szépnek látszik képről!Volt ez fent sokáig,aztán egy időre eltűnt,s most megint feltették a használtautóra.Szép,de nem olcsó!Bár ha valóban annyi benne a kilóméter és hibátlan,akkor talán még éri is azt a pénzt.Bár én biztos nem adnék annyit érte!Azt viszont tudom,hogy ez a típus K:RVA JÓ!
kb az a reáli bizony , bár aztán soha nem lehet tudni mert lehet ez is ilyen városi betyárkodós kilences volt aztán ugy nem nagyon pörögnek a kilóméterek
Persze ezt sem lehet leáltalánosítani,hogy itt csak jó motorok vannak,ott meg csak leharcoltak.A baj azzal van,ha magyar hozza be eladási szándékkal,mert akkor ő nyilván azt a motort keresi,amelyik a legolcsóbb,hogy ha ráteszi a szép kis hasznát,még akkor is a magyar piaci ár alsó értékéhez közelítsen,hogy el tudja viszonylag hamar adni.De ha olcsót vesz,akkor annak többnyire oka is van,hogy miért olcsó.Ez az ok gyakran a sok kilóméter.Persze ettől még a motor szép,így hát bátran visszahúzzák az órát,mivel az 50-60 ezret futott motorról simán elhiszed ránézésre,hogy az 15-20 ezret futott.És higgyétek el,hogy ezt sokan be is kajálják!Elég kevesen tudják,hogy mik az árulkodó jelek,főleg az első motor vásárlásánál!
az enyém amúgy meg olaszból van és tuti jó minden de szerintem erre nem lehet alapozni jmert egyik másik helyen is lehet jo meg szar is csak azt tudom hogy az olaszok legalább elhordják szervizbe a mocijukat
Sedu!
Érdekel még a Commander?
Szerintem lehet hasonlítani a Z1000-et a kilenceshez. Csak hegyekben és városban valószínű a kilences menne hátul, autópályán persze cserélnének! Kilencessel van pár 10,000km tapasztalatom, a Z-vel persze kevesebb. Ki kell próbálni őket. A kilencesnél 35-40,000-nél működött a legfinomabban a váltó. 20,000 körül még egy picit darabos volt.
Sok éves motort 1,5 szeres áron nem vennék. Akkor már inkább azt az R1-et (07-08 évj) amit 2 millában hírdettek irányáron, vagy 1,2-ért egy 2006-os volt a sláger néhány hétig.
Ha találsz szép kilencest érdemes megvenni, mert tartós motor, de a 15,000km még a legutolsó évjáratnál is enyhén szólva gyanús!
Előnyei: városban 100X jobb értsd könnyebb vezetni, nem melegszik annyira a vize városi dugóban, rövidebb a váltója, kulturáltabban jár a motorja, egyenes háttal ülsz soha nem fájdul meg a csuklód, nem reagál túl hirtelen a gázra, ha esel (tudod 2 féle motoros van) olcsóbb javítani, lehet hogy nem is kell. 100-120 között nagyon jó menni vele, KEVESEBB a szélzaj.
Az alapvető tulajdonságai ugyanazok a blokknak, csak finomabban reagál (szériában). 100-ig egyformán gyorsulnak, 8000 fölött ugyanúgy megindul. Nagyon kis fordulaton elinduláskor sokkal jobb, mint a kilences.
Ami nem tetszik még ma sem rajta: első féke gyenge 2 személynek (a zx9 se volt tökéletes, de jobb volt), egy tankkal 50-60 km-rel kevesebbet mész, mert kisebb is a tank és többet is fogyaszt.
Lehet hogy gyengébb a motorja, de lehet okosítani, viszonylag olcsón, és gyárilag is kompenzáltak a rövidebb áttétellel! Kérdezzél, mi érdekel?! A népítéletben is írtam róla. Eddig ez a legjobb motorom, szinte csak a szélvédelemben kötök kompromisszumot.
Szerény véleményem szerint igazából nem lehet teljesen általánosítani a motorkerékpár állapotát a származási helye szerint. Mi magyarok is le tudjuk harcolni a motorokat a dígók is a friccek is az amcsik is ez tuti. Alap amit mindanyian tudunk egy ilyen gép azért születik, hogy szaladjon. Persze lehet ezzel lassan is menni egy városba, és látjuk az írígy, csodálkozó tekinteteket,/ezt örömmel nyugtázzuk/ de igazából szeretjük, hogy visít, meg megy mint az állat. Nekem semelyőtök ne monjdja azt , hogy a zéikszkilencet sétamotorozásra vette. Bizony azért vettük mert oda-oda húzúnk kétszáz fölé, a bátrabbak meg még sokkal fölé. Természetesen ez igénybe veszi a technikát, ezért kell gyakran karbantartani. Most lehet, hogy ezt valaki elódázza, kitolja, vagy kihagyja, ez természetessen rábaszik. Aki igényes és szereti a mociját, az ki is szolgálja/ olajcserék, láncspray ecetra/ Ez lehet magyar vagy bármilyen nemzetiségű. Isten örizz, hogy én az olasz gépek fölött korteskedjek de pl. én onnan vettem/szaré-húgyé/ 54 va benne, azt nem mondom, hogy makulátlan, de a tizennégy évéhez képest igen-igen jó állapotban van. A jobb oldalát csúszták ezért is volt ócsó. Nagyon pici pénzből rendbe is tudtam, hozni, még montam is az eladónak, bár csak nállam is ennyi bajjal meguszná a gép, mert akkor még túl is élhetem. Persze volt nekem néhány éve onnan autóm is. Pe 409-.es. Hát nem hinnétek el azt hittem a picsám beszarik amikor engedtük le az olajat, nem folyt, hanem darabokba jött le. Ki így ki ugy, kinek a pap, kinek a paplan. Aki ért hozzá /mint sokan közületek/ az megtudja venni a jót, aki meg hülye hozzá mint én annak meg lehet esetleg szerencséje és kifogja a jót. Én úgy gondolom jelen esetben ez történt. Na bezárom, mert rám nyitott az asszony, hogy mi a f..szt csinálok éjfélkor még itt Attila napozás után na sziasztok. Egyébként mostanában jó motoros idők vannak nem (minusz húsz)
Először én is le ekertam támadni az eladót, hogy tekergetve volt az óra, de nem volt pofám ezen kötekedni amikor láttam a gépet. Rögtön körberöhögött volna. Alszok még rá egyet, de először életemben járművásárlás előtt nem érzem azt, hogy zsákbamacskát vennék. Igaz, hogy drága....,de lehet hamarosan csatlakozok a kilences csapathoz.
Én is néztem, hogy kiemelkedő az ára..... Hmmm..... Nem is tudom...
A fékkarok végén, tükrön, kormányon sehol semmi hiba.
A lábtartó csavarjainak az alján sencsen egyetlen karc sem.
Azt mondják 2004.05-ös üzembe helyezés és egy csákóé volt aki szobában tartotta, de bőven elég lenne neki egy 50hp-s motor, meret nem igazán tud motorozni.(helyette egy 10-est vitt el).
Szervízkönyv és garancia is van. Ja és 1.6-ért odaadják, ővék az eredetvizsga költsége, a mostani motoromat bizományira beveszik és saját haszon nélkül eladják.
Ez is érdekes,igazad van!