Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

húúúúú vazze! ez aztán röfi! a hátsó idomra és a kipura vevő lennék. bikeman-nél ugyanilyen szituban ugyanigy figyelt egy pan european,először azt ötlötte ki bikeman hogy megjavitjuk,szakbájlingoljuk,megheggesztjük,kimarózzu
k,megfestjük,jódrágánrásózzuk valakire. sztán csak egyszerüen vázat cseréltek.vagy megtértek! a hajdani szépidőkben nem igy ment bikemanéknál!
Király vagy!Köszönöm előre is!
Hali! A sárvédő már a tiéd!
Kawát is lehet keresni különféle hibákkal!
Szerintem se ment a Suzukinál a váz merevségére a könnyítés, csak törik, mint a ropi
Helló Basi2!Sikerült szert tenni a sárvédőre?
Hali Kawaszeki!
A tükörtartó -merevítő érdekelne!
A ZX 900 B hez!
a mad-max kört harákoló dadogó motorral is tudja. naná 139 ló patája fingatja a michelin pilot sportot.
ha jól vágom a kawasaki egy japó nehézipari konszern (hajógyártás,gépipar,stb) a motorkerékpárgyártás eltörpül a többi iparág mellett,de mint utcai reklámhordozó ugynézve a kawasakinak ingyen van, nem kell külön reklámot \\\\\\\\\\\\\\\"gyártani\\\\\
\\\\\\\\\\" a termékeihez.japántól távol itt az eu-ban nem ismerhetjük milyen piaci változások miatt lépnek ki a gp-ből.egy barátom ismerősét-honda kereskedő- meghívták japánba a hrc központjába,ahová lehetősége volt mindenhova bekukkolt,ez kb 2éve volt amikor már zúgolódtak a motoros népek az uj vfr cbr xx sorozat megjelenésének hiánya miatt.a gyárlátogatás végén mint márkakereskedőket egy konzultáción tájékoztatták, hogy mivel a honda mint anyacég az autóiparban van több érdekeltsége, akkor a fejlesztési tőkéjét a fejlesztés alatt álló személygépkocsi modellekbe invesztálja bele, és a motorkerékpár fejlesztéseket visszafogta. és lám jöttek az uj civicek accordok,hibridek, a motorkereskedőknél meg ott árválkodtak a régi cbr-ek xx-ek........ a megrendelt gyári alkatrészek szállítási ideje is árulkodó lehet, mint pl a kawasakinál megrendeltek 2 hétre vagy soha nem érkeznek meg- egy csákó 07-es z-750-hez rendelt a hátsó lengővilla végére láncfeszitőt augusztus szeptember környékén és még nem jött meg- a suzuki 4 nap vagy egy hét, a yamaha szintúgy, a honda 2nap! a 89-es vfremhez 2 nap alatt megjött a fékhez a gumi prütty-prütty. a 9-es hez a benzincsap gumitömitése 12 nap volt, ha gyárit szeretnél. a wsbk motorok szükszavu összehasonlítását a motor revü 09 01 ben olvashatjuk, ott mondja ki a valót a psg-1 főmérnöke:tartóssági problémák voltak a váltóval és a motorral! ez már ciki hogy a bajnokság rajtjánál a kawások ugy indultak neki hogy vagy kibirja vagy sem a távot az utcai gép tuningolt változata. a honda a cbr 600rr blokját 15 órán keresztül pörgették tiltáson és ha széthullot irány vissza a tervezőasztal! akkor mit várhatunk el a kawától és a moto gp motoroktól ha tegyük fel a zx 10 ből vagy re alapozták meg a motorját. egy-egy körre a moto gp időmérőn is jók voltak, és vajon mi fogyott el az éles versenyek végére? gumi, pilóta,kompresszióóóóóóóó!a zxr fan firtatta az utcai motorok sulyát, bizony itt is sulytöblettel küzdenek a régi modellek. az r1 már 98-ban megette az akkori 900 c-t , a gixerek sulyát is radikálisan csökkentették ami nem ment pl a vázmerevség rovására, viszont sok modell ettől kezdve követelte a kormánystabi használatát. a jézuska nekem egy zx900b-t hozott karácsonyra, már behergeltem a motorját szikronizálni beállítgatni kell és utánna eldől milyen alkatrészét fogom beépíteni a saját verdába, a többi meg megy bontásra.zx9b-hez most még sok alkatrészem van! akarom mondani a biker-boyz-hoz.
Nem, ejszaka.
fényes nappal?
Augusztus 1, Bp. XVIII ker. A leg tetubb kornyek....
Gyárilag nincs de készültek már több darabok is versenyzére.
emlékszem hogy majdnem egyszerre vettük a mocikat
sajnálom ezt nem tudtam de mikor történt meg honnan lopták el?
Ok, igy ertem. En sosem probaltam 1000-es sportmotort, a pedig sok baratomnak van, de egyik sem ZX. Viszont kiprobaltak egyet a sracok, ok ugy jellemeztek, hogy "k...vaszar". Kerdem miert? Azert mert kis alacsony es kozep tartomanyban harmat gyenge, utana nagyon hirtelen elindul, de instabil, csapkod... En szivesen kiprobalnek egyet, de alam nem lenne jo, ha jol sejtem nem kozel 2m-es magassagra van optimalizalva. Nekem a 9-es is kicsi volt (de azon mar elfertem fog osszeszoritva )
Igen volt egy vido es asszem akkor be is linkeltem Neked, hogy megnezheted magad rajta! De en nem latszom...
Vannak konnyebb valtozatok is? En nem tudok valamit? Ezt kifejtened, mert erdekel!?
OK! Ma megnézem! Aztán jelzem hogy kell-e!
A kormányteló két felfogatása között a távolság 9 és 16 cm, tehát 7cm a mozgása. Illetve van még kb. 1 cm állítási lehetőség.
Cápa neked mi lett a kawával elopták?
Az alapokat úgy értem, hogy igazi versenymotoros érzés a 10-eseket vezetni (van aki ezt mondja a fiatalabb ZX6-R-re is), amíg egy hondán elalszom, az R1 alul és középen nem megy, gixert nem próbáltam. Igazából az RS250-hez tudnám hasonlítani. Erős motor, bika fék, szépen fejre állítva, és szerintem kanyarban is ott van.
De egy nagyon kanyargós pályán ahol kevés az egyenes (kakucs v. euroring) simán lehet verni az 1000-est a 600-al. (Simán= a jobb motoros nyer).
Utána is volt de nem tudom ki tartotta. A lényeg, hogy a SBK meg az SSP motorok között általában 2-3 sec a különbség azonos pályán. De az SSP600 már veri a stock1000-es géposztályt annyival jobb a futóműve.