Nekem ugyszintén nincs meg a videó, de valami megvágásról beszélt, meg h majd konvertálja.......
Én nemvágom ezeket a dógokat de ráfekszem a témára, lehet még ma felhívom ,mert megvan vhol a telószáma .
Az egyik kis Eringes napunkról egyébként tett vki fel ide is onboard-videót még tavaly télen, csak nemtudom pontosan a cimét.
Sztem ne add el addig ,mig párszor nem pályáztál velünk! Ha 4-5 kakucsozás-visontázás után is aztmondod h neked uncsi a sm, aztmondom megértettem. Az 1kerótudás meg nem is feltétel csak aféle kis szokásos csibészkedés.
A Mille egy tök más világ, ha valaki egy sor4 rajongó, annak a vacak v2 esetleg nyugdijjasként fog tetszeni.Lehet mert csopperblokk hajtja , csopperrel meg a vén szarok járkálnak többnyire
Tény ,h rezeg mint a traktor, nehéz mint a sár, de ha elhiszed 10-20 km megtétele után, h nem rázta le magáról az alkatrészek felét, megérzed h milyen könnyen fordul, még meg is lehet szeretni
Jürgen ,az el van tünve mint az aranyóra, de van mélcime : jürgenkukacfrimélponthu, neked piztosan válaszol!
Na jó de ez a legtöbb ezresre igaz. A K1-es gixer ezer is tud 160-nál egykerekezni. Az meg, hogy rázza a fejét egy gátlóval megoldható. Nyilván nagyobb önfegyelem kell de nagyobb az élvezet is. A köridőkről meg annyit, hogy Sachsenringen évekig tartották a körrekordot 250ccm-es géppel a GP-ben. Jobbat mentek rajta mint 500-al.
De a 7-esek kicsit nehezebbek a kelletenel, nem? Nehezebb mint az ugyanolyan koru 9-es, ami szinten nem konnyu a kategoriajaban. Egy 750-es GSX-R 40kg-al konnyebb?!
azért azt bekell látnod,hogy a tieden nagyobb önfegyelem kell és jobban oda kell figyelni a gázadásokra!
Túl erős az a gép kisebb sebeségi fokozatokban.
Nem aszt mondtam senki se tudja kezelni de nem egy barátságos dolog ha pl. gázadásra 200hoz közelebb mint a 100hoz kerékre jön meg becsapkod a kormány a kompakt pici építésmód miatt,meg azok a hirtelen gázreakciók hirtelen gázadásra, brutálisan érkező iindokolatlanul sok erő.
Nézd meg a 6osok és 10sek köridejét ringen és mennyivel gyengébb egy 6os.
Jó tény célegyenesbe amit csinál a tied:D:D:D:D
Nem igazán értem mitől lenne kezelhetetlen az én motorom. Ha egy magamfajta nyomoronc bele tud rakni 10 000km egy év alatt, meg 25 pályanapot esés nélkül akkor az nem jelenthet rosszat.
Szerintem utcai gepnek nagyon is jo a Kawasaki a mai napig is. A Z-k nimbuszat nem tudtak megdonteni, 2005- a Ninjak is komolyak voltak (es szepek is). Mas kategoriakban is ugyanolyan vagy kozel olyan jo, mint a tobbi es rendszerint joval olcsobb.
Ha mar penzen mulik, ha mar jo komoly technika kell, akkor inkabb MV Augusta! Az legalabb nem V2-es hulladek.
elfogult kawásként(aki igazán ismer tudja milyen vagyok) ha most teli lennék lével és új moci azt pénz nemszámít 100%,hogy Duki lenne és nem kawa,azért ez siralmas a zöldek részére!
Szerintem azért ez nemigaz,mert a 10es későn jött ki(már rég volt gixxer,r1),a korai 10esek ugye még kezelhetetlenül durvák is,hatos meg eleinte szerintem nem volt olyan sportos mint a 7es,a 9es szintén sose volt elég sportos és mikor már rég kikellett volna hozni a 10est ők még mindig a 9est szögelték!Hozzá teszem az utolsó évjáratú 9esek elég ütősek lettek már de akkor megint jópárév lemaradással....
Az utóbbi évekbe nagyon nemértem ami megy a ződek körül :(
Remélema 10-10es ütős lesz mert ugye 2évente jött új 10es és 2010ben jön megint ha igaz.
Ezért én nem is bánom,hogy kiszállnak a GP ből!
Sokkal inkább szivesebben látnám a ződeket olyan versenyen ahl szigorubbak a módosítási szabályok a széria gépekhez.
Amugyeg GP ide GP oda van még wsbk,ama sbk,stb.
Ha az alapokat ugy erted, hogy a 10-es, 6-os Ninja sikeressege az eladasokban (bevetel) alapozta meg a GP motor fejleszteset (anyagi koltsegeket), akkor ertem amit irsz. De muszaki fejlesztes szempontjabol szerintem tevedsz, mert a GP motoroknka az utcai sportmotohoz szinte semmi koze nincs - azon tul, hogy ket kereke van mindegyiknek. Egy GP motor es egy utcai sportmotor kozott nagyobb ur tatong, mint sokan gondolnak es itt nem csak ketszer akkora motorteljesitmenyrol van szo, hanem minden masrol is. Ezt nem ugy kell elkepzelni, mintha a GP motor ZX-10-es felcuccolt valtozata lenne. Vagy ha a Kawasakinal megis errol volt szo, akkor mar ertem miert nem mentek semmire evekig....
Most nagyon sok cégnek van "oka" a leépítésekre, költségcsökkentésre, és nem kell megindokolni a dolgot. Lehet hogy a sikertelenség miatt már régebben is ki akartak szállni. Pedig most volt a legszebb a motor. Csak azt nem értem, hogy ha már 2005-ben is olyan jól eltalálták az alapokat (ZX10, 6R) akkor ott miért nem tudtak bizonyítani?! Jobban örülnék ha Talma a Hondánál kerülne be a gyári csapatba!
Fingom sincs uzleti dolgokrol, csak a versenyzeshez es a muszaki dolgokhoz "ertek". En azt gondolom hogy recesszios idoszakban akinek sok penze van, az bukik tobbet. Emiatt tobb dolog is furcsa. Miert a kispenzu gyar szall ki, hiszen minden eddiginel nagyobb eselye lenne jo eredmenyt elerni, mint eddig. Hiszen eddig is kis penzbol fejlesztettek most egy kicsit kevesebbol, de az ellenfelek sokkal kevesebbol! Csokkennenek a kulonbsegek, a Dorna is erre torekszik. Nem ertem miert szall ki a Kawasaki...
Nagyon bizom benne, hogy barhogy is alakul, a vege (nehany even belul) az lesz, hogy Talmacsi Gabor a kiralykategoriaban fog versenyezni! Mondjuk 2011-ben MotoGP dobogon, egy Kawasaki nyergeben.
Mint fanatikus Kawás ezt olvasva panaszkodtam a feleségemnek és csak annyit mondott:akkor ki lesz az utolsó?A szörnyű az,hogy kussban kellett maradnom,mert van igazság alapja.Aspar Úr biztos sikeresebb lenne mint a "gyári"csapat.Hajrá Martinez
A dolgok jelenlegi állása szerint, Aspar Martinez ebben az évben a királykategória küzdelmeiben is részt tud majd venni, legalábbis erről nyilatkozott a spanyol csapatvezető.
Talmácsi Gábor főnökének jó esélye van arra, hogy istállója valóban szerepelhessen a MotoGP-ben, mivel a Kawasaki valószínűleg kiszáll a világbajnokságból. �Jelenleg a családommal töltöm a pihenő időmet.� - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak Martínez �Amióta kiderült, hogy a Kawasaki kiszáll a MotoGP-ből, azóta gyakorlatilag vége a pihenésemnek.�
A Dorna Sports, a világbajnokság lebonyolításáért felelős szervezet mindenképpen azt szeretné, ha a Kawasaki nem szállna ki a MotoGP-ből. �Az utóbbi két napban sokat beszéltem telefonon a Dornával. Ők hívtak először, és elkezdődtek a tárgyalások a Kawasaki kivásárlásáról. Én már régóta tervezem az indulást a MotoGP-ben, most itt a lehetőség.� A Kawasaki kiválása esetén Marco Melandri és John Hopkins motor nélkül maradna a következő szezonban, de előbbi valószínűleg jövőre is versenyezhet, mivel Martínez úgy nyilatkozott, hogy megtartaná az olasz motorost, ha megveszi a Kawasaki indulási jogát.
Én nemvágom ezeket a dógokat de ráfekszem a témára, lehet még ma felhívom ,mert megvan vhol a telószáma .
Az egyik kis Eringes napunkról egyébként tett vki fel ide is onboard-videót még tavaly télen, csak nemtudom pontosan a cimét.