Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És akkor most konkrétan a bütykölés!

Abszolút jól mondja Cápa bácsi a tünetek orvoslási módját,hibátlan az okfejtés! Sőőőt!
Mivan akkor ha így indul,mit kell csinálni ha úgy indul és mindezekből mire lehet következtetni ha éppen amúgy (se) indul ! Meghogy miért úgy! És mit tegyünk h ne úgy!

Az alap ! És ez minden motoron így kell működjön! (maradjunk a sor4nél)

Hidegen (ami mondjuk 20 fok körüli vagy az alatt ) GÁZ NÉLKÜL , szivató TELJESEN RÁ! -- indul, felpörög kb 3000ig és szépen melegszik,lassan visszatolható a szivetó!

Melegen (üzemi hőfok környéke) NO SZIVATÓ ! NO GÁZ! pöcre kell induljon !

EZ A NORMÁLIS ESET ! ÍGY KELL MŰKÖDJÖN !

De sajna soxor nem így műxik!
És akkor jönnek a miértek:

A tapasztalat a következőt adja: Az esetek 90%ban a karbiban van a kutya elásva! 10% egyéb!

Javasolt sorrend : kövessük a benzin útját a hengerekig! tank - CSAP(soxor ludas a kis dög) - üzemanyag vezeték- karbi (ezen belül igen sokminden felvetődik: pl helyes értékek,tisztaság,tömítettség és helyes behangolás) - szívócsonk- szelephézag - sűrítési végnyomás(alias kompresszió)

Na szóval kb ennyire összetett a dolog,ezeken illik végigmenni és sorba kipipálni,h jó,ez ok,menjünk tovább...
Nagyon ritkán előfordulnak rejtélyes dolgok is (van úgy,h a motor allergiás a gazdájára,és ez nem vicc) , a szervízben minden ok,gazdánál meg szopatás !
De alapvetően mindig található 1 vagy több hiba,ami felborítja ezt az érzékeny egyensúlyt !

Nos kb ennyi !
Motorbütykölős üdvözletem!

Vérszemet kaptam a témával kapcsolatban!

Először is ! Nem ide tartozik: nagyjából végig olvastam ezt a ZZR-es,menettulajdonságfirtatós okfejtsedet(Cápa) egész érdekes volt,abszolút jogos érvek és tapasztalatok vannak a tarsolyodban! kutya nevű cimbi,egy igen sokat látott ember és ahogyan te is ,igencsak befolyásolhatatlanul alkot véleményeket a motoros témákról! Ami szar,azt nem kerekíti,h háát igeen,de azért van benne jó is ! Neem,akkor az szar! Sajnos csak 1szer,de én is voltam vele tesztnapon és pontosan ugyanazt én is tapasztaltam,ami ő a motorokkal kapcsolatban,sőt túrázni is voltunk nem1szer. De igazából nem is ez a lényeg! Sztem ti napokig tudnátok beszélni ezen dolgokról,némi becherovka ,bor vagy sör társaságában. És ha lesz rá lehetőséged ,feltétlen menj el tesztnapokra, hidd el,h a legjobb dolog "csalódni a motorokban". Vannak melyekben negatívan s vannak melyekben pozitívan! Vagy hűű baaazz,ezért még pízt is kérnek vagy aztaaakúú, ez ilyen fasza! És a végén rájössz,h jójó,de a ZX9ben ez mind megtalálható
Alap:
a motor akkor van jol beallitva, ha hidegen (tehat max. szobahomersekleten) szivatoval indul, melegen (uzemi hofok kornyeken) perdig anelkul. gaz huzasa nelkul indulnia kell mindket esetben.

Ebbol kiindulva (ha egyebkent a gyujtas rendben):
- az a motor ami hidegen is indul szivato nelkul, az tul sok uzemanyagot kap. tut lejjebb, uszoszintet ellenorizni, benzincsapot szinten (nem a sok allastol telt meg a karbisor benzinnel?). erdemes megnezni az eredmeny konnyen lehet az, hogy a javitas utan jobban fog gyorsulni a motor.
- az a motor, ami melegen is csak szivatoval, hidegen pedig negezen indul, az rendszerint nem kap eleg benzint. tehat tuket, uszoszintet feljebb vagy alapjarati levegot csokkenteni (akar alapjarati csavarral, akar a folytoszelep (vagy pohar) elengedett gazos poziciojanak valtoztatasaval).
- az a motor, ami csak akkor indul ha gazt adunk, na az a rejtelyesebb, mert annal lehet sok benzini is, keves benzin is (a sok a valoszinubb)

Ez az elmelet, de mindezt egy burkolt sornegyesen nem egyszeru ellenorizve es probalgatva megoldani. Sokkal kenyelmesebb es hasznosabb, ha a merheto ertekek igazitasaval (muszerek segitsegevel) oda hangoljak a motort, ahova kell. Ez tortenik karburator szinkronizalaskor, amirol pl. kingmidas sokkal tobbet tud nalam.

Soha nem elfelejtendo, hogy mindez, amit leirtam csak akkor igaz, ha a legtorok (szuro, arirbox, egyebek) es a gyujtas mukodese hibatlan. Utobbi pl. rossz akksival nem szokott eppen hibatlan lenni.
Köszi megkaptam, le is töltöttem, 320 oldal, nem gagyi. Szerintem összesen nincs enyi alkatrész az egész motorban(on). Na erre mondják, hogy kimerítő válasz. mégegyszer kösz.
A napokban nem bírtam magammal, mondom beindítom a mocit egy kicsit. Legalább már állt a vas egy hónapot, vagy többet a saját akksija persze szar, anyámnak a régi rossz suzuki aksijáról próbáltam. Legalább 10-szer öt másodpercig önindítóztam, még csak nem is igért. Persze ez az aksi is megadta magát. Másnap újbol ugyanez. Harmadnapra mondom feltöltöm. Persze már tanácstalan voltam, mondom vagy jól megetettem már, vagy összevissza csavargattam a benzincsapot, (mert ezen van mint az etz-n) és esetleg nem kap elég benyát. Most adjam neki a szívatót? Ne adjam neki? Hát nem tudtam de ekkor \"Oszt éggyet ígért\", szívató vissza rá, moci melegszik . A víz beált üzemire, elkezdem kicsit csavargatni a szarvát igen szépen beszélt. Két nap múlva ránézek, mondom most inulnod kell pöcc. Gyújtás, szívató, gomb ,semmi. Mégegyszer gomb semmi. Szivató vissza, gomb azonnal indul, vissza rá szívató melegedésig. Ki érti ezt. Nekem eddig volt két gpz-m. De ha 80 fok meleg volt nyáron akkor sem ohajtottak szívató nélkül elindulni, ennél meg a szívató engem szívat.
Basi régebben írta, hogy a jó motor alapismérve, hidegen könnyen indul, stabil az alapjárat, meg a fordulatot azonnal visszaejti. Hát az utolsó kettővel nincs is baj de , hogy hidegen könnyen indulna? Lehet számít, hogy sokat állt, vagy csak én vagyok a fasz?
Helo, ment a level.
Na hali sziasztok. Nagy fehér cápának köszönöm a törődést az emilem Veg75@freemail.hu
Ez valószínüleg azért van mert a minta is ilyen volt!
Ezt már többen jelezték!
Most már tényleg át kell alakítanom a formát!
Ma felpróbáltam a sárvédőt, kicsit rövidnek találtam a láncvédőt aztán megtoldottam, most olyan hosszú mint a gyári
Szia! Lejott a gepkony a motorodhoz! Angol nyelvu. 133MB, oriasfajlkent tudom csatolni. Adj egy email cimet, ahova kuldhetem es akkor nyomom!
Ezzel pedig csak azert nem ertek egyet, mert 2006 ota mindig a Kawasaki a legrondabb! Szoval a joizlesuket nem ma hagytak el, nem is tegnap....
Hova a jóizlés?
A hetes 89től 2003ig szép volt!
zzr -k szépek a régiek.
Na de a mai 6os meg 10es és ezek a rajzolások meg a mai zizik :(
Legalább a kawasakinak lehetne szépizlése ha a többi márkának nincs is....
Bizony ez egy rajzolt motor a zx8 de hála istennek mert ez szerintem olyan ronda mint makó jeruzsálemtől
ma megint motoroztam:) nézett is mindeki hogy ki ez a hülye:)
Nem, ez kamu kep. Mar en is bemutattam a nepnek a 7-es forumba! Es azt is vazoltam, hogy ha (HA!) lesz ZX-8R, akkor nagyon remelem, hogy nem igy fog kinezni! Megjegyeztem azt is, hogy olyan ertelemben illene a sorba, hogy rohadtronda ez is, mint az osszes 10-es, 2006 utan.
Szerintem kingmidas ugyanarra gondolt amire Te is, csak nem ertetted.
Hali, ilyen idom kell kitud csinálni ocsó pénzért.Eszméletlen jól néz ki.Azért hasonlít erre.
Érdekes!Ez tkp. mi akar lenni?Valami létező prototipus?
Az életem felét tanulással töltöttem. Találtam egy melóhelyet, ahol gondoltam azt csinálom amit szeretek (szg. szerviz). Meg is feleltem volna, de azt mondja a csóka hogy mielőtt bemennék mondjak egy bérigényt. Mondom nettó 100-tól beszélgethetünk. Direkt alacsony bért mondtam mert tetszett volna a munkahely, és közel is volt. Az ő cégük ilyen sokat nem tud fizetni! Ember ez alig több, mint a minimálbér?! Ebből éppen hogy csak megélnék! Ez akkor is sok. Kérdem akkor milyen embert fog találni ennyiért, és az hogy fog dolgozni...

Ez mégiscsak egy kilences fórum, térjünk vissza a motorokra. Egy kis unikum:
Én szívből utálom a" rómaiak " 99 %-át,de hidd el barátom,ezt az országot az értelmiség tette azzá,ami jelenleg!Ha csak annyi bajunk lenne amit a "rómaiak" okoznak,közel sem fájna ennyire a fejünk!
Ma voltam egy multinál állás interview-n. Nagyon sokan voltunk, amikor azt mondták, hogy aki csak igazolást akar a munkaügyi központba (kiskönyvbe) az menjen haza, mert nem fog kapni! Nagy felháborodás, az emberek negyede hazament. Mondanom sem kell kik voltak
A másik helyen azt mondták felvesznek januárban ha adnak rám támogatást...
Lehúztam 4évet autószervizben a szakmám motorszerelő(hozzá teszem bizimben két ötös van),itthon mikor jut időm szoktam szerelni kocsit is meg mocit de rákellett jönnöm ebből nem lehet megélni.Ugye elkezdtem tovább tanulni és egyértelmű,hogy ezen a vonalon de már most gondolkozok a tanulmányaim elején,hogy érdemes e gépészmérnöknek föleg gépjárműtechnikai szakirány felé tanulni :(
Bár szakirányválasztáshoz ha eljutok még válaszhatok akár épületgépészeti gépészmérnököt is majd de hát ilyen világvállságban ki építkezik majd? :(

Szar ez akárhogy is nézzük csak a sok szegényeket kisemmiző büfészakos bankár, pénzügyes, közgazdász, politologus, ügyvéd, stb él meg mivel maguknak csinálják a törvényeket.De nekem nincs ilyen területhez gusztusom, hogy azért dolgozzak ami arról szól, hogy mást megnyomoritsak...
Kész vicc ami hivatalokban is megy,mert minak kellett intéznem egy születési anyakönyvi kivonatot hát a jólkereső feneküket menesztő köztisztviselőkről újból meglett a véleményem, a lényeg szarnak rád nemsegítenek és csak fizess fizzess fizzess ő meg mint kis fogaskerék büszkén mosolyogva sakkbábú a kizsákmányoló kormányunkban.Kb. 2óra telefonálgatásomba került mire találtam olyat aki segített rajtam és mikor az irodájába vissza vittem virágot nemfogadta el és közölte neki ez a dolga,teljesen megvolt lepődve,hogy megköszöntem az ügyintézését!Le a kalappal elötte,azért mindenhol vannak kivételek...
Miértne lenne egyenértékű ha magyar a származása?
A származás és állampolgárság két külön dolog.Az meg más kérdés,hogy jelenleg a romák elopták az ország nagyrészét.
Vagy szerinted az ide betolakodó sok kinai már magyar ha kap egy magyar állampolgárságot?Attól az még kinai!
Abszolút egyetértek!
Kiutasítanám az összes férget! Jozsópiacon is mi folyik áááá
Csakhát ugye kedves honatyáink engedik be ezt a sok hordalékot,azok meg basznak adó és egyebet fizetni, gazdagodni, a magyar meg éhen döglik !
Na de ne menjünk bele, mert még felmegyek a piacra és letesztelem a sörétest
Nem az erélyivel van baj, sőt. A kínaiak miatt pl. tönkrement a ruhaipar, a plázákban is ugyan azt a műanyag cipőt árulják, mint a kínai piacon, csak jóval drágábban (2500-8000,15000).
Sőt mivel kínában gyártanak egy csomó elektronikát (és egyebet is) az új motorok is egyre silányabbak.