Szerintem nem érdemes ilyenkor 1000-es géppel kimerészkedni. 2 fok, vizes út, stb. Egy csúszás árából veszel egy kisebb motort (pl. 250-es Etko) azt lehet gyepálni. És akkor még jól is jártál. Ha miden képen menni akarsz vidd a VTR-t!
Az apróban láttam egy kéket, a bal oldala kapott, persze jó magyar szokás szerint csak a szép része volt fotózva. Bomba vétel, ha a váz nem sérült!
Lehet a Z-vel jóval 200 fölött menni, de nem az az utazója. A kilencessel nekem általában a megengedett kétszeresével lett volna jó menni
Láttam ma egy nagy (1.4) zizit 1,5-ért. A szívem hasadt meg érte... Jó a Z, csak nem megy annyit végre, mint a kilences!
Előtte meg egy SL500-at annyiért, amennyiért az Almerát vettük Tél van befagytak az árak, most kell venni.
Az első kilencesemnek annyira örültem, hogy hóban-jégen vittem műszakira a saját lábán (dec. 20), aztán egész télen le sem tettem. Nem volt ilyen gondom... Nem felejtem el, alapjáraton mentem vele 3.-ban ha egy picit döccent a motor és megmozdult a kezem a gázkaron majdnem 8000-ig felpörgött a motor. Most másképp csinálnám!
Nem tud valaki -jó- Simson blokkot eladót?
"Empty the carburetors by running the engine at idle speed until all fuel in the carburetors is used up. (If left in for long time, the fuel will break down and could clog the carburetors)" KOM (Kawasaki Owner's Manual)
Szólt az idézet Na most, hogy mi számít hosszú időnek az döntse el mindenki maga A gyár szerint a hosszabb idejű állás előtt kell olajcserét is megejteni. Az üres tankot kb 2,5 dl motorolajjal feltölteni, azt szépen körbefolyatni a tank belsején, majd a felesleget kiönteni. Nem tom ki szokta ezt így csinálni? Inkább televágom a tankot, oszt jónapot
a szürőt kb 2-3 ezrenként takaritani kellene elvileg , takaritosprével fainul kimosod(NEM VIZZEL) kiszáritás után szépen befujod,de nem csicsogosra! a karbibol ugytudom nem szabad kinyomni a benyát,mert a fuvókák föntragadnak, és a tömitőgyürűk kiszáradnak rajta , darabja közel 8000 pöngőt kostál ! ezt egy szerelő cimbi mondta, és ő már látott csunya dolgokat .de hát vannak itt öregebb rókák ,ha valamit szarul mondtam majd kijavitanak .
Sziasztok.Na ma megvolt az olajcsere,suvickolás,elrakás napja nálam is egy utolsó körrel összekalapálva.IPONE 10W40 olaj került bele és mintha könnyebb,pontosabb lenne a váltó,pedig a benne lévő olaj is kb 4000 kmt futott benne-bár nem tudom milyen márka volt-haver cserélte le nekem akkor.Valakinek tapasztalat van ezzel az olajjal kapcsolatban?Sokan ajánlották és azt mondják nagyon jó,és áfa stb nélkül meg is kaptam suzuki motorbolt tulaj havertól.Felbakolva,lánc tisztítva,sprézve(ipone sprét vettem -szar motip helyett-1 órát suvickoltam mire lejött a motip amit ráfröcskölt még 2 nap után is )tank tele,benzincsap elzárva,karbiból meg kihasználtam az összes benyát.Ezt tanácsolták.Jó ez így szerintetek?Bovdeneket érdemes kis WD-40 el megkenni?Sportlégszűrőt hogyan tisztítsam ki?Az elmaradt mert néztem tisztitó szettet 6000 huf/készlet(tisztítóspré+olajspré hozzá).Előre is köszi már megint
Néha a kilencesen is meghajtogatta a szél
Szépen süt a nap csak kurva hideg van! Szerintem én is kitolom az egyiket!
Lehet a Z-vel jóval 200 fölött menni, de nem az az utazója. A kilencessel nekem általában a megengedett kétszeresével lett volna jó menni
Előtte meg egy SL500-at annyiért, amennyiért az Almerát vettük Tél van befagytak az árak, most kell venni.
Nem tud valaki -jó- Simson blokkot eladót?
Szólt az idézet Na most, hogy mi számít hosszú időnek az döntse el mindenki maga A gyár szerint a hosszabb idejű állás előtt kell olajcserét is megejteni. Az üres tankot kb 2,5 dl motorolajjal feltölteni, azt szépen körbefolyatni a tank belsején, majd a felesleget kiönteni. Nem tom ki szokta ezt így csinálni? Inkább televágom a tankot, oszt jónapot