Csuhajja. .Én is ezt csináltam.Benzincsap elzár,moci berreg,aztán nafta elfogy karbiból és moci leáll.Akkor lehet hogy így kell elrakni a Kawa manual szerint is?Na akkor jó,ha valaki nem ért eggyet ezzel akkor azért adja a jó tanácsokat.Szerintem mást is érdekelnek a tuti tippek .Köszönöm szépen mindenkinek.
Én sem A lényege, hogy alapjáraton járatva (+ elzárt benzincsappal ) ki kell pörkölni a benyát karbikból. Mert, ha hosszú ideig bent marad a lötty, akkor az úgymond "megtörik" és a lerakódik, ami nem jó.
Erre a Gsxr-re nem kell a bilincs! A villahídhoz meg a fejidom konzolhoz van csavarozva! Beszélek a sráccal akinek kellene aztán kereslek! Szerintem kelleni fog!
K7 600 volt a drága (fostalicska). Ezen is alul volt, még megvan hozzá a törött alu bilincs is. Nincs kikopva, sűrűbb olajjal van feltöltve. A Z-re csak a tank elé (fölé)tudnám feltenni, de ott zavaró, így eladnám ócsóért.
hát jah mostanság elég sokat motorozok...tisztában vagyok aaz elesés következményeivel ,volt már benne részem...óvatosan megyek, szinte motorfékkel állok meg...
Na gurultam én is egy karikát! Elvittem a bérelt garázsba! Itthon nem fér el a sok lomtól a VTR
Haverom vett két CBR 600 F4 est a harmadik F4 mellé!Mindegyiket javítani kell így kell a hely nekik!
Melegem nem volt !Nem is mentem sokat! Néhány km ! Idénre elég volt!
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek és balesetmentes sikerekben gazdag Boldog Új Évet.
Ha 2 centitől (rajta ülve) hosszabb a belógás -lánc közepe- akkor rángathat a motor 3000 környékén.
Lánc 1-2cm középen, mint minden más motoron, de a legfeszesebb pontján mérd a láncnak!
Mekkora elmozdulásának kell lennie egy jól beállított LÁNCnak,egy 1999-es zx-9r-en?
Köszönöm Szépen!
Haverom vett két CBR 600 F4 est a harmadik F4 mellé!Mindegyiket javítani kell így kell a hely nekik!
Melegem nem volt !Nem is mentem sokat! Néhány km ! Idénre elég volt!