Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hat erdemesnek egyiket sem erdemes, mivel 4 apro fuvokaert es 4 pici rugoert es 4 pici acel tuert 40e Ft koruli osszeget adni nem nagy biznisz. viszont allitolag nagyon agressziv lesz tole a motor es felso tartomanyban erosodik is, de csak akkor ha sport-legszuro es nyitott kipufogoval egyutt alkalmazzak. a beallitas igen kenyesse valik, osszel-tavasszal illetve nyaron mas mas kell. a stabil alapjaratnak bucsut kell inteni. magyaran kicsit versenymotorra alakul a gep. akinek ez kell (pl. en) annak a fulig er a szaja tole.
hello seducrett meg van még a rencer a kilencesre ha jó a 98-99 évjárathoz érdekelne
esetleg képet tudol mutatni
tud nekem valki valami okosat mondani a dyno jet fúvóka készletekről mejiket érdemes meg veni vagy valami más márkát
Nekem is ilyen van! A hátulját a központi rugó felső felfogatási pontján tudod változtatni! anyákkal!Nem rossz egy típus! A leglényegesebb a hengerfej probléma!Gyakori ennél a típusnál a leeső szelep! Nekem Pl ZXR 750 L hengerfej van rajta!A 900 B nél még előfordult gátrepedés is! Ilyenkor forralja a vizet!Másik problémája a FŐTENGELY! A harmadik hajtókarcsapágy szokott a leggyakrabban megállni! (Mint a legtöbb kawánál! pl:GPZ ZZR ZXR ) Ennek a csapnak a leghosszabb a kenési útja! Ide ér legkésőbb az olaj! Jó minőségű olaj és megfelelő olajszint!Motorikus alkatrészek horror árban vannak!Ha van egyáltalán!Pl az Ebay-en a ZX900 B komplett blokk 1000-1500 Euro között mozog míg egy ZX 900 C vagy E blokkot megkapsz már 600-1000 Euróért!
Egyébként gratula a géphez!
Remélem sok örömet fog okozni még!
Szép a vas, szerintem olvasd át az egész ZX9 fórumot, és mindenre választ fogsz kapni! Az elejét könnyű leengedni, hátul kutyacsont.
motul az a leg jobb a valvoline az csak fehér fújós festék
de használhatsz bármilyen lánc sprayt ha nem tisztítod előte mindíg ki alaposan
Na sziasztok srácok! A szakértelmetekre lenne szükségem, úgy hogy ne sajnáljátok a billentyűtöket írjatok. Még mos előszőr írok ebbe a fórumba remélhetőleg a képet amit betalloztam lejön de ha nem akor egy zx9r (b) 1995 évj. mocirol lenne szó. Nemrég újítottam egyet öt év kihagyás után. A lényeg az hogy, nem ismerem még ezt a típust amit lehet róla tudni írjatok. Gondolok én itt műszaki adatokra és mindenféle jó vagy rossz tulajdonságra ami a repülővel kapcsolatos. MIndenféle jó tanácsal is elláthatok vele kapcsolatban. A gép egyébként korához képest igen jó állapotba van de azért van benne 54 ezer ez egy motor életében tudom, hogy nem kevés. Végül is egyszer mentem vele az hálás benne hogy alacsony fordulaton nem vadul, de 9000 nél olyat rá húz, ha gyöngén fogom kiszalad alólam. idén már elő sem veszem ugyanis a család elől rejtegetem a céges raktárba. Elég lesz nekik tavasszal idegeskedni, öt éve hogy eladtam a gépézémet, azota nyugalom és béke honol otthon. Nem bírtam ki tovább vettem egyet, hiszen már bagóért hozzá lehet jutni egy ilyen géphez. Én százhetven vagyok, de lábújhegyezek rajta nemtudom a százhatvan magas sárgák kihez tervezték ezt az üllésmagasságot. Mi a megoldás? Bár magastalpú csizmába már gondolkodtam! ettől viszont jobb ötleteket szeretnék.Na most indulnom kell horgászversenyre mindjárt fél hét az adatlapomat azért nem töltöttem még ki mert fogalmam sincs hirtelen, hogy kell, és mennem kell a Tuksziért. Előre is köszönöm segítségeteket írjatok.
Olvass vissza a 131.oldalon más is feltette ezt a kérdést nemrég,ott reagáltak rá páran.3262-es hozzászólás,aztán a 3290-estől újból.Keresgélj,ott van a válasz a sorok között!
Lehet már az agyatokra megyek a sok kérdéseimmel,de inkább a biztosra megyek egyes termékek alkalmazásánál!
A kérdés az lenne,hogy milyen lánckenő olajat vagy spray-t ajánlotok?
Várjuk!
Intézem,intézem!
Képek a hatosról?
Debrecenbe?Viccelsz?Minden nap járok csak sajnos a munkahelyem miatt!
Ha jársz debrecenbe a Sámsoni úton Yamaháéknál ill. a Kassai úton az RMC-nél is próbálkozhatsz a szűrővel. Olajat Bárdinál is lehet venni csak kérni kell a 10% kedvezményt. A ZX9 légszűrő alapból mosható!
Igen,meglehet!Sajnos nállunk csak rendelésre hoznak bármi is kell a mocihoz,igyhát akkor teljesen mindegy ha én magam rendelem meg a szükséges terméket az internetről.
Én azt mondom,hogy tkp. teljesen mindegy,hogy milyen márkájú szűrőt használsz.Miért?Egyszer láttam erről egy műsort,melyben azt mondták,hogy a világon összesen csak NÉHÁNY papírgyár gyárt szűrőbetéteket,és azt használja mindenki.Tehát igazából belül minden ugyan az,csak más van ráírva a házára.Igazából az árkülönbözetnél csak a márkanevet fizeti meg az ember hol jobban,hol meg kevésbé.Olyan ez is mint pl. a számítógépek "belseje".Mindegyik Kínában készül,mondhatni ugyanabban a gyárban,csak a szalagról leeső első X ezer darab a Toshibához megy,a következő széria meg az ASUShoz.Aztán ott belekerülnek a saját logós "kaszniba".Más a design,de belül ua.Én pl.Championt használok,mert azt tudom itt olcsón megszerezni.
Ezzel puhítod is a rugót, a magasság csak kis mértékben csökken, ha ketten ültök rajta már gázos is lehet. Már írtuk régebben a kutyacsontot...
Mit tudtok mennyire jók a HIFLO FILTRO szűrő termékek?Vagy mi a javaslat ezek cseréjénél?
Tényleg,azt nem tudja valaki hol tudok beszerezni spec kulcsot az ülésmagasság állításához?Ha jól tudom a központi rugón található kettő darab fogas anya felefelé való tekerésével lehet csökkenteni a magasságot?!
Én motul w10-50-et használok,meg vagyok vele elégedve.A motorozással meg nem várok májusig,legyen 10 fok és megyek.Volt már hogy 1-2 fokban is tértem.Csak száraz legyen az út.
Még egy utolsó hozzászólás a chopper témához. Az OCC HP-s motorja merev vázzal és imitált félkarú lengővillával, valamint kamionnyi hosszal rendelkezik. A végeredmény az öreg rozmár szerint (Paul) kemény motor, ami majdnem szétverte a gerincét (jobb utakon, mint az itthoniak) és a műsor végén még egy fél méter széles rámpára sem tudott felhajtani a 3,5-4 mázsás döggel! Úgy fogták meg ketten, hogy ne taknyoljon el
Az ára kb. 20 milla!
Én is ezt az olajat használom előtte egyszer sajnos vettem castrolt is de gyorsan visszatértem ehhez!
Sziasztok! Hát valahogy én is így látom régen szinte csak a z topikot olvastam most átáltam szerintem a két legértelmesebbre a zx9r és gsxr600-ra ez a kettő ami szinte csak arról szól amiről a nevét kapta és engem ez érdekel!
Ez nem igazi motor, csak képszerkesztővel megrajzolt. Újabb zé, levágott "régi" zé kipufogóval.
Azért írtam azt az évjáratot mert nekem is bejött, illetve valamiért a gyorsulási versenyeken is ezeket nyúzták.
A 19,000 egy kicsit soknak tűnik olajcserére. Én 10-12-ből meg szoktam úszni fél-szintetikus olajból.
Szerintem a MOTUL 300V 4T Factory Line 10W40 lesz a kiszemelt olaj,mejből 4L 19.000HUF