Húhh,először is köszönöm a hozzászólásaitokat!
Látom,mindenki más-más olajra esküszik illetve használ!
Amit kiszürtem CASTROL-t nem vásárolok sem a 6-osba sem a 9-esbe!
A Gyári előírás az Tényleg 10W-40-es mindkét motorba (6-os - 9-es)!
Nem valoban igy van. Ez persze nem is baj, mert attol meg, hogy en nem vagyok egy szocialis tipus, mas meg nyugodtan lehet az. Elvegre a motorosok - es most nem kotok bele ki, milyen - osszetarto banda, kicsit sem faj az, hogy ismerkednek, osszejonnek, foglalkoznak egymassal az emberek - akkor sem, ha en nem teszem. A gond az, hogy erre van kulon topic, az olda szerkesztoi is gondoltak a csevegni vagyokra. A Z topicba pedig azoknak a hozzaszolasoknak kellene kerulnie, amik a Kawasaki Z750/Z1000 motorokkal kapcsolatosak, vagy egyaltalan a motorokkal vagy a motorozassal kapcsolatosak. Mi is elkalandozunk neha... Megbeszelunk barmit, csajokat, autokat, choppereket, mocskos emeszpet, barmit. De a motorokkal azert foglalkozunk itt neha... Nem igy van, pajtikak?
Teljesen igazad van Cápa, én se nagyon olvasgatom már!
És az a termés,ami ott lett pár hónap alatt (annyi ,mint előtte 2év) sajnos közel sem arról szól,mint előtte !
Átment az egész cseverészésbe,be,h mi volt hétvégén,meg ilyenek,szinte órákig kéne visszaböngészni,h van-e olyan nap,mikor a motorról vagy azzal kapcsolatos dologról esik-e szó.
Persze ez csak az én véleményem, lehet ,h rosszul látom!
Igen, volt egy ido, mikor mar meg volt a Ninjam es megis szivesen irtam a Z topicba. Azota, hogy nem teszem szuletett a hozzaszolasok 80%-a (nehany honap alatt, annyi mint elotte 2 ev alatt). Akik anno konstruktiv hozzaszolok voltak, ma mar nem nagyon irogatnak oda, ahogy latom... ma mar en sem....
MOTUL, Silkolene/Fuchs, Mobil-1, Agip, Motorex. Kawasakikba ezek egyiket probalnam, nagyjabol ebben a sorrendben. A Motorex van a sor vegen, de igen kedvezo ara es szimpatikus minosegosztalyozasa miatt csak ajanlani tudom minden motorosnak. Terepmotorba pedig szinte a legjobb! Castrollal mar en is befurodtem...
A hatosba én mindenképpen javasolnám az AGIP 10W-60 - asát,mert jobban bírja az állandó forgatást amit egy hatosban át kell élnie,nem "véknyul "el úgy,s ezáltal kevésbé csípi!És az ára is jó.3000/liter - kedvezmény,ha van.És egy olajgyártónak sem lehet szar a csúcs olaja,így ez is kiváló!És mégis megfizethető.
A 2002 utániak is csúcs jók! A Castrolról én is ugyanezeket hallom ismerős motorosoktól.Hangos lesz tőlük a motor!Azt viszont egyszer mindenkinek ajánlom,hogy a 10W-60 -as Agipot próbálja ki!Te mindig találsz ilyen f.sza képeket/Z1000/ lehetséges alternatívának,én meg egy igazán jó 9-est sem találtam mintának!Ez is k.rvára szép,amit most feltettél!Azt én is "rámásolnám" az enyémre,ha Z -m lenne!
Visszatérve a chopperes linkre: jó volt olvasni, hogy régebben értelmes is volt a Z1000 topic. Tavaszra van új tervem festésügyileg. Lefesteni sajnálnám a gyári festést, inkább fóliázás lesz belőle.
98-tól lehet forgatni a kilenceseket, onnantól bírják. A "csúcsminőség" szerintem a 2001-es volt.
Olaj 10w40 és lehetőleg ne Castrol legyen. Próbáltam a fél és a full szintetikusat is. 2 tank után olyan, mintha elvékonyodna az olaj, hangosabb vele a motor, és a váltó se 100-as. Most az Almerában sem jött be a Castrol (5w40), maradok a bevált Mobil1-nél.
hali zozo! az én 9-esem is vén már mint az országút,hi 95-ös.ma egy ismerősömnél néztem egy 06-os gixer 750-et,az én kilencesemből ma már 2db ilyen gixer kitelne.a méretére gondoltam! az ilyen régi vasakat ma már lehetetlen eladni, és a jó árról még nem is beszéltünk, mára a 400-600-as motorok árszintjére sülyedt az ára.és sajna több motor áll motorhiba miatt! próbálók utánnajárni hogy mitől esik le a szelep az 1-es hengerben.a szerelő barátom most javított egy900rr aminek a két szeleprögzítő éke közül egy kicsuszott a helyéről.kiütötte az ék a hézagoló lapkát. a blokknak ciripelő hangja lett,de javítható volt. az én frissen összerakott blokkomba új gyűrűk zizegnek majd , a hengerfej is a toppon van mégsem merném hosszan nyelelni.
Ebben itt nem szuletett konszenzus, nehany hete volt vitatema. Abban egyetertett a tobbseg, hogy a gyari eloirastol nem szerencses elterni. Ez a ZX-9R eseteben 10W-40-es viszkozitast jelent. A Silcolene/Fuchs felszintetikus 10W-40-es olaja pedig legendas a Ninjasok koreben. Nem mondom, hogy azt toltsd bele de ajanlom, hogy semmikepp ne felejtsd ki a lehetosegek kozul, mikor dontessz majd. Kawasaki versenyolajrol van szo.
Én inkább elmentem volna egy maróshoz és egy 20-asból kijött volna a kettő! Amúgy nagyon szépek, de a gyári örök életű. Láttam Z-t 40,000 km-rel fél mm kopás ha volt rajta...
Cápa jól osztottad az észt, teljesen egyetértek veled. Én próbáltam jó cuccokból csópert csinálni, de mégsem lett jó, pedig a GSX-R 750 fordított teló és a brembo 320-as tárcsa ígéretesnek tűnt, és idegesített, hogy lehagytak az autók. A kilencest 2 év alatt csak 1 fogta meg, és az sem tudott elhúzni!
Után-gyártott idomot látni kell és ha van rá mód fel is kell próbálni. A dúzs Peti féle MV idom szebb volt, mint a gyári, de az RS idomai sehogy sem stimmeltek az autómra, pedig én vettem le őket egy másik versenyautóról!
Itt egy cím, elfogadhatók az áraik.idom
Zozo!
Igen jónak tűnnek az ebayen azok az idom szettek, nem sok érte, DE! kalkuláld bele a postaköltséget,ami szintén kb 300 dollár dolcsi + itthon tesznek még rá vámot és áfát is!
Én onnan rendeltem a féktárcsáimat, ami 40 körül kött ki postaköltségestől ,de itthon rátettek még 15-öt vám + áfa(és az áfa volt a nagyobbik rész) Persze még ígyis megérte,de csak a miheztartás végett!
Szal az az idomgarnitúra min. 160 körül lenne !
Bontós havert kérdeztem milyen lehet,aszonta ő már vett egy ilyet,de közel sem olyan szép és méretpontos,mint az eredeti!
Látom,mindenki más-más olajra esküszik illetve használ!
Amit kiszürtem CASTROL-t nem vásárolok sem a 6-osba sem a 9-esbe!
A Gyári előírás az Tényleg 10W-40-es mindkét motorba (6-os - 9-es)!
És az a termés,ami ott lett pár hónap alatt (annyi ,mint előtte 2év) sajnos közel sem arról szól,mint előtte !
Átment az egész cseverészésbe,be,h mi volt hétvégén,meg ilyenek,szinte órákig kéne visszaböngészni,h van-e olyan nap,mikor a motorról vagy azzal kapcsolatos dologról esik-e szó.
Persze ez csak az én véleményem, lehet ,h rosszul látom!
Olaj 10w40 és lehetőleg ne Castrol legyen. Próbáltam a fél és a full szintetikusat is. 2 tank után olyan, mintha elvékonyodna az olaj, hangosabb vele a motor, és a váltó se 100-as. Most az Almerában sem jött be a Castrol (5w40), maradok a bevált Mobil1-nél.
Ebben itt nem szuletett konszenzus, nehany hete volt vitatema. Abban egyetertett a tobbseg, hogy a gyari eloirastol nem szerencses elterni. Ez a ZX-9R eseteben 10W-40-es viszkozitast jelent. A Silcolene/Fuchs felszintetikus 10W-40-es olaja pedig legendas a Ninjasok koreben. Nem mondom, hogy azt toltsd bele de ajanlom, hogy semmikepp ne felejtsd ki a lehetosegek kozul, mikor dontessz majd. Kawasaki versenyolajrol van szo.
Megkérdeznélek benneteket,hogy milyen tipusú/márkájú motorolajat ajánlotok,tanácsoltok,javasoltok 99-es ZX-6r és szintén 99-es ZX-9r Ninjakba?
Köszönöm segítségeteket előre is!
Után-gyártott idomot látni kell és ha van rá mód fel is kell próbálni. A dúzs Peti féle MV idom szebb volt, mint a gyári, de az RS idomai sehogy sem stimmeltek az autómra, pedig én vettem le őket egy másik versenyautóról!
Itt egy cím, elfogadhatók az áraik.idom
Zozo!
Igen jónak tűnnek az ebayen azok az idom szettek, nem sok érte, DE! kalkuláld bele a postaköltséget,ami szintén kb 300 dollár dolcsi + itthon tesznek még rá vámot és áfát is!
Én onnan rendeltem a féktárcsáimat, ami 40 körül kött ki postaköltségestől ,de itthon rátettek még 15-öt vám + áfa(és az áfa volt a nagyobbik rész) Persze még ígyis megérte,de csak a miheztartás végett!
Szal az az idomgarnitúra min. 160 körül lenne !
Bontós havert kérdeztem milyen lehet,aszonta ő már vett egy ilyet,de közel sem olyan szép és méretpontos,mint az eredeti!
Ez csak az en velemenyem.