Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg erőset akarsz akkor K4 1000 is jó lehet. Ha érdekel valami a lomokból most szóljál, mert egy srác vinné őket 200-ba. Nagyon gondolkodom rajta!
Az R6 már gyárilag meg van fordítva!

Szép a Z. Először én is ki akartam cserélni az ülést, aztán megszoktam! Jól szuperál az új műszerfal?
nyem-nyem az egy z750 sárvédő....
az nem egy 636os villa a géppedben egy 636 sárvédővel?
Igen, a 2006-os R1 villa nagyon fasza! Hosszu, de mivel jo trapezos, nem tunik annak. Vajon at lehet ugy fuzni a himbat rajta, hogy fejjel lefele bemenjen a ZX-10R vazba?
Hátöööö... ja tetszik !
De nem igazán érdekel,h mit szólnak,magamnak csináltam,nem kiállításra! Az asszony meg amúgyis veri a sisakot ha nem előre nézek
Szép lett a vasad! már többször nézegettelek a z-s fórumon...élőben biztos mégütősebb...modjuk személy szerint nekm jobban teszik a régi z első lámpa...de egyébként tényleg ütős...szép az ülés, biztos nem egy kényelmetlen darab...egyébként meg nem az a lényeg hogy kinek mi tetszik mert mindig mindenki fikázni rajta valmit hogy ez jobb meg az jobb, hanem az a lényeg hogy neked tetszen..és nem hiszem el hogy nem nézik meg a csajok
Üdv Urak!

Hát most,h már van rutinom az építkezésben,simán belefognék egy ilyen 10-es project-be,cimbi most faragja a 12-est,az is fasza lesz!
De ez valóban szép is lenne,meg amit lehajigálnék róla(idomok,eleje) abból simán lehetne venni Z1000 felső villahidat meg 1 fejidomot és már kész is! És sztem is maradandó a formavilág! Sőt ,nekem nem is tetszik a fiatalabb verzió! Ha a motorját valahogy uralhatóvá lehetne tenni,és miértne lehene,akkor tuti kéne egy ilyen,ezt már nem kéne piszkálni,h menjen meg futómű meg ilyenek. És mit lehetne vele alázni

Addig gyönyörködök a sajátomban,egyenlőre bőven elég,még ezt sem tudom kimotorozni
A napokban készültem el vele! Ha már Zépítés,akkor ...
Hat ebben biztos igazad van! Sot, minden tenyszeru megallapitasban igazad van. En mindenesetre almodozos tipus vagyok, szeretek kombinalni a dolgokkal. Egy ilyen ZX-1000R-t azert megis szivesen epitenek, minden lehetseges bosszanto hatranya ellenere, mert a 180LE-t egesz egyszeruen nem tudom figyelmen kivul hagyni. Leattelelezve mondjuk egy Z750-es vegsebessegere (230), abba bele se merek gondolni mit muvel (mivel a munkahelyemen vagyok es nem akarok a gatyamba elvezni). Akarhogy is vesszuk az 6-ban egykerekezne.... Aaaaah! Sokminden folott szemet tudnek hunyni egy ilyen mopeddel. F...szt erdekli, hogy razza a kormanyt, ha soha nincs a foldon a kerek!
Gondolom a 2006-os R1 villa elég hosszú
Majd tavasszal kipróbálod az én Zémet és nem fog érdekelni a 10-es project. Mivel rövidebb a sportgép ezért idom nélkül elég idegesen viselkedik, főleg nagy sebességnél. Az egyik barátom már megjárta egy ilyen CBR-rel. Én maradnék a helyedben egy 2003-as Z1000-nél esetleg 636 első-hátsó futóművel fékkel. Azt a 125-130 lovat pillanatok alatt fel lehet húzni 140-re és az már utcára elég kell hogy legyen főleg 1 személyre.
ingyen photoshop
Színe természetesen ilyen:
Szerintem utcára hagyd meg a kilencest, ha nem vagy mazochista! Ha nem megy elég jól akkor előre eggyel kisebb hátra 2-vel nagyobb lánckerék.
Hat, ha egyszer csinalok, akkor annak csodajara fog jarni a vilag! Az ici-pici hatraltato korulmeny, hogy ehez kell egy egesz ZX-10R meg egy fel Z1000. Jelenleg egyik sincs es sajna mindketto eleg draga motor....

(Nekem amugy a Z750 fejidom joban tetszik. Lehet, hogy en azt hasznalnam hozza.)

Majd meg rajzolgatok, csak megtanulok hasznalni valami jobb foto-szerkeszto programot, mert ezzel a Paintbrush-al csak vacakolni lehet. Milyen szinben lenne jo egy ilyen vas, mit gondoltok?
ha egyszer tényleg csinálsz egy ilyen gépet szeretném személyesen is megnézni ha lehet!
na ezért azonnal odaadnám az enyémet meg még fizetnék is rá + a nadrágomat is
Kicsit lejjebb toltam az elso lampat. Igy jobb.
de jól nézne ki így is. nekem nagyon bejön ez a fajta átalakítás
"2009 Kawasaki ZX-1000R WihteShark "
Limited, Advanced, Special, Edition and Version.
Az a formatervezo, aki a 2004-es Z1000/Z750 dizajnt kitalalta, az azthiszem tenyleg maradandot alkotott. Akarhogy szabtam at ezt a kepet Z1000 farokidommal sehogy nem jon ki olyan jol, mint a Z1000 alakja, ugyanis ez a ZX-10R egy arcatlanul rovid motor, kozel 5 cm kisebb a tengelytavja, mint a Z1000-nek. Marpedig igy a hatulja csak nem az igazi . Valaki mondjon egy olyan sportmotort, aminek a lengovillaja ugyanilyen szep kifli, bemegy a ZX-10R vazba, de mondjuk 4cm-el hosszab! Azt bele es kesz lenne a vilag legjobb nakedje, ami

KURVA!
- jol nez ki
- eros
- konnyu
- fordulekony
- jo a futomuve
- jo a fekje
- kompakt (a tobbi lecsupaszitott sportgep takonlmanynak tunne mellette)

Egy ilyen masina csaknem (csaknem, csaknem - rohadt elet! ) olyan jol nez ki, mint egy Z1000, de minden muszaki parametereben utcahosszat ver ra. Elegendo azt emliteni, h 50 LE-vel erosebb es 30km-el konnyebb!

Mai mottom: "Ha bele doglok is csinalok egy ilyet. (Ha csinalok, bele is doglok.)"

Ime:
Azt úgy gondoltam,hogy megvenném valakitől aki csinált egy ilyet és már nem kell neki!
elég randa a pofája
Csááá,jo éjt!
ez igaz, na léptem mert majd össze esem, mindekinek most fázik a segge és nemgyözöm csinálni az ajtókat,ablakokat
csá
ilyen az álom
Faszául fog kinézni!
Na,látod,nem is olyan hülyék ezek a kawások!
a csíkozást jövőhéten csinálják a vázfestésről lehet hogy lemondok eddig mindenki lebeszélt róla