Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A saját tapasztalatom nem jó velük, de a pénzzel biztosan nem fognak becsapni. A származás ellenőrzés olaszból hosszú, németből 1-2hét. Ne aggódjatok. Az idomcsere szinte biztos, a km nem mindegy hogy pályán ment-e bele vagy közúton. Kipróbálás nélkül nem szabad motort venni. Akkor inkább el kell állni az üzlettől! Mielőtt megvennéd más jó állapotú kilencest is feltétlen próbálj ki!
Annak idején én is egy kintről behozott sradot (suzuki gsxr 600 98év) akartam megvenni de az eggyik ismerősőm lebeszélt róla mert állaitólag annyival nem olcsobb mint amenyi szarakodás van vele.
Testvérem már teljesen ugy érzi lehúzták az előleg összegével
Pont ez az!Mi lehet a probléma?
Akkor igazából már nincs mire fogni,hogy miért húzzák az időt!
úgy tudom a származásija már több mint 1 hete megvan
Lehetséges!Némely ország ráül a származás ellenőrzésre,és akár egy hónap is eltelik,amire megküldik.A többi már megy pikk-pakkra!Úgy tudom az Olaszok pont ilyenek.
Az pedig,hogy 1 hónapja vár testvérem a moci magyarosítására lehetséges?Le lett előlegezve meg minden a moci és mai napig nincsen sok változás az ügyben!
Azért néz ki olyan jól sok Olaszból behozott sportmotor,mert életük folyamán végig pályaidom volt rajtuk,a gyárit csak eladásnál teszik vissza rájuk.Ezért karcmentesek.Többnyire.De a "kenyerüket" megkapták már attól bőven,hogy esztétikailag szépek!Ilyen egy jól öltözött pályagép!Persze ezt sem lehet leálltalánosítani!
Értelek!

Nem régen megnéztünk egy a Moto -Market álltal árúsitott 99 Zx-9r és feltünő,hogy egyetlen karcolás alig van a mocin mintha most jött volna le a futószallagról,pedig ez egy közel 10éves 40ekm-es moci!Inditás után a kipufogó a hengernél valahol kifújt!Kipróbálni nem lehetett!
Szerintem erre a kérdésre nem lehet igennel vagy nemmel válaszolni.Az mindig az adott motor állapotától függ!Meg kell nézni és megkapod a választ.
Fontos lenne nagyon!
Sziasztok!

Testvérem nevében szeretném megkérdezni tőlletek,hogy tudtok-e valamit vagy érdemes-e a békéscsabai Moto-Marketből vásárolni olasz inport motort?

Köszi!
A rugótag egy az egyben bele lett téve a Z-be, a lengőkart árulom esetleg Z rugótaggal. A lengőkar magában 25,000-ért vihető, egyben 40,000 az ára. Keveset használt, nem sérült, tengelyekkel, kutyacsonttal, stb. Mivel a Z-ben nagyon sok alkatrész ua. mint a kilencesben, ezért szerintem simán belemegy. Ha a VFR egykarú villáját belerakják mindenbe, ez sem lehet nagy dolog.
Motoremelőt, jó gumit, alkatrész vevőt beszámítok
Seducertt jó a csillapító a 9esr? és ha igen akkor mi pénz?
Seducertt-el értek egyet. Kurva drága az a két moci.
Ha valakinek nem elég stabil a 98-02 hátsó lengővilla van egy K41000 himbával, tengelyekkel, mindennel együtt.
A sárvédőt 190-es gummához csináltam! Nekem is az van most a kilencesen! Így jó a 180-hoz is!
Szerintem ma megkapod a csomagot! Benne a dekni is!
Nekem 190-es hátsógumim volt fenn (ha jól emlékszem Z3), nagyon meg voltam vele elégedve, a legjobb választás volt sárvédő nélkül. Elöl a BT014 is jó volt, és nagyon sokáig bírta, azzal adtam el a vasat, pedig akkor tettem fel rá -2éve- amikor megvettem.
Szép ez a két gép!
Mindkét motor ára egy picit soknak tűnik így szitáló hóesésben. 1.1-1,2 esetleg reális lehet.
A pályagumik milyen állapotban vannak? Elég szimpatikus az áruk! Látom keresel gpz900-hoz alkatrészt. Nem tudjuk az idomokat és a lámpát megüzletelni gumira? Nemcsak fejidom, hanem teljes idomzat, fejidom tartó, lámpa. Matt fekete, felmatricázva. Ha lenne lehetőségem vennék egy 04-es zx10-et és hülyítenék ezekkel az idomokkal mindenkit!
Esetleg kormány lengéscsillapító csere érdekel?
a cimbora ma tette fel a képesmotorra a 95-ös zx9-esét eladni, egy 2002-est nézett ki magának helyette. átnéztem a mocit,olaszból jött,állapotos a gép.de pl: a jobbos tárcsa hibátlan, a balos viszont sokhelyen verzett állapotú és még rozsdásodott is rendesen. érdekes hogy a zx900b-n akkora méretű a hátsó lengővilla mint a busán, viszont a 98-as nak már elég filigrán a hátsó villája.a 2002-esnek már ujra megerősített, szóval akkor melyik évjárat a hunyó lengővilla terén? ugyanabban a kereskedésben áll még egy v max is ugyanazon az áron, mind a kettőt 1320mft adják. nem vitás melyiket választanám!
hali! a 180-as gumit 8000ft-ért számoltam be, akivel cseréltem az 10000ft-ot akart érte,de megeggyeztünk.én amennyiért beszámoltam ,annyiért odaadom azaz 8000ft. a 190-es oldalt kissebb mintával rendelkezik az 7000ft, a 120/17-es első m1-ért 5000ft-ot szeretnék. mivel még nem kaptam meg a sárvédőt basitól ,nem tudom hogy a sárvédő alatt elfér-e a 190-es gumi. gondolom én, hogy a 190-es re nem sokan kérdeznek majd rá, igyhát \\\' parasztvakításként\\\' felpattintom a 9-esre ha összerakom, ezt a tipust már nem vérprofi motoros fogja megvételre keresni. aki vevőként fog jelentkezni inkább a küllemet fogja értékelni mint a használhatóságot,ez az öreg mocik feladata. a metzeler racetec gumikat csak azért számoltam be ,mert tudom hogy jó gumik, igaz az m3 -nál nem jobb.a haver 1.1 gixeren egy utánvágottal ment hiba nélkül 6000-km-t, és vászonig ment, most racetec-et koptat és szerinte ez már csuszkál ott ahol az m3 hibátlanul dolgozott. van még egy pár 12/60/17 és 18/67/17 michelin pilot pályagumim megvágva, nem titkoltan azért vettem hogy pályára vigyem a 9-est ,de most a motorblokk gyengéje miatt inkább kihagynám a későbbi csapatást. a pályagumit 10000ft-ért adnám párban. nekem a metzeler z6 adja magát a régi 9-esen.
a deknit hogyan kell lefujni arra a rücsis állapotra? és milyen festékkel?