Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyenre szeretnéd a gépet?
Nem rossz ötlet!
Szerintem király,de én maradnék az ezüst váznál!
akkor egy gyors kérdés igaz már kérdeztem ,de te mit szólsz hozzá ez a matricázás fekete vázzal?
Ne aggodj,én is benne vagyok
A sok idiota között,persze tudok normális is lenni.
voltam a a másik fórumon amit mondtál lfp, hát nem semmi .Nem sok köze van a motorozáshoz ,ember annyi trágár szöveget nem semmi
mindig ez a kurva melo,este meg már nem nagyon van kedvem bekapcsolni a gépet.
né mán meg került az elveszett bárányka
Csőőő zozo,mizu?
Hát ez az ,tizest inkább utcára venném, sajnálnám meg zúzni,inkább a 9es mellé valami csoze zxr veszek pályázni.mert úgy nézki hogy egy két évig marad a 9es de ez is jobb a semminél Viszont ma megszenvedtem, az alsó idommal .letört a felfogató fül ,gondoltam leszedem és megforrasztatom az a fránya gyári csavar nem akart engedni,inkább holnapra hagyom addig lenyugszom.
te is csak lopod a napot mint Feri meg a többiek
"miért" "meló"
Laci mért kel hogy megvárjalak melo után
de az vagy
viccös vagy
most láttam elöször ezt a szint! honnan vegyek mintát
Ez a szín nem jó?
jovanna nem vagyok hülye . lehet hogy leirtátok csak én nem olvastam el
Van legalább 3-4 féle, mintát kell vinni, de már százszor leírtuk!
Szerintem injektoros lett. Az elfokolható vezérműtengely és a turbó érdekelne róla
Ezek vannak benne:
Turbo ZX9R (Aus) - ASF MEMBER (Exben)
"Frame : 1998 ZX9R Modified by Extreme Creations ( EC )
Swingarm : JMC 2"- 8" Over length Mega Top & Bottom Brace
Forks : 2003 GSXR 1000
Rear shock : WP
Yolks : Hollow 80 mm Bottom / 40 mm Top by EC
Bars : Renthal Superbike Flat
Brakes : ISR Radial Monoblock Billet, 6 Piston Front, 2 Piston Rear, Buzz Saw Disks 320 mm Front , 220 mm Rear by EC
Wheels : Custom Billet 17 x 3.75 Front, 18 x 9 Rear by EC
Tyres : Front Michelin Pilot 120 / 70 /17 Rear Avon Venom 250 / 40 / 18
Rearsets : Adjustable Custom Billet by EC
Engine Model : 1998 ZX9R
Mods : Arais 10 : 1 Forged Pistons, Modified lubrication system by EC, Adjustable cam sprockets, Modified ports, Cryo Hardened gearbox, Factory Pro shift kit, Factory Pro billet case covers, EC Outrigger bearing support, Z1000 Throttle Bodies modified by EC, Custom manifolds by EC, Garrett T28 Turbocharger, Autronic SMC ECU, Autronic 500R CDI, Translogic PS4 Powershifter, Custom intercooler & Radiator by EC, Pierbierg High pressure EFI pump, Malpassi Regulator, VDO Oil Scavenge pump, RK GXW 530 Chain
Tank : 1998 ZX9R Modified by EC
Headlight : Custom Alloy 3 Projector beam by EC
Front guard : Carbon Fiber GSXR 1000 Replica
Tail : Custom Carbon fiber by EC based on MV Augusta F4 with custom carbon fiber undertray by EC
Paint : Custom Candy red,crystal FX & gold by EC
Airbrushing : By David Brown
Dash : Digi Beast MWS 50
Ignition : Remote by EC
Switchgear : ISR Billet
Headlight : Projector by EC
Taillight : Radiantz Strip LEDs"
Én a zŐdre gondoltam
Menny el Ausztráliába és kérdezd meg!
Ezt nem lehet készen kapni, amúgy a 250-es gumi is drága lenne rá... Elcserélném a Z-re!