Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igy második olvasatban, csak a légszürőház felső részét vedd le, a cső az alsó részhez csatlakozik. asszem 5-ös imbusz és 10 villás a tankhoz ,üléshez,közepes keresztfejü sadarhuzó a légszürőházhoz, ha a tank nem engedelmeskedik lejönni nem vetted le a benzincsap elzárót amit szintén keresztfejü csavar fog,csőrös fogó a benzincsőhöz és a tulfolyóhoz, egy multiméter meg a töltés ellenörzéséhez. ja ez nem egy honda? az utóbbi mellőzhető. jó hajnalig fent lenni!
hoppá ! a lényeg meg lemaradt! ma a benzinkúton 239 magyar forintért kentem meg a moci tankjának a belselyét. ezaz haladunk a jó irányba ! legalábbis eddig benya terén!
üdv! üvegszálas a sárvédőbetét amit kérdeztél, a képeken a fekete színü.a kék színü az müanyag ,de sokkal gyengébb és már javitott. az ára 10000ft+posta, ha nem a sarkon laksz.de már csak 1db van belőle most. köszönöm basi a sárvédőt. látom hirdetsz vf alkatrészeket, keresni foglak emiatt. a használt motorok belső motorikus állapotát ellenőrizni több módon lehet pl:letekered az olajbetöltő nyilás zárókupakját kérdezz rá az olajcsere időpontjára km szerint, mivel a csere periódusa 6000km, az olajszint ellenörző nyiláson át láthatod -ha nem töltöttek utánna- hogy mennyi fogyott el belőe, és az olaj szine / az addig megtett km arányában láthatod hogy milyen mértékben égeti, vagy másképpen mondva mennyire kokszolja be az égéstermékkel a hengersor a kenőolaját a kartergáz a kartergázcsövön keresztül jut fel a légszürőházba,kis mértékü megbontással hozzáférsz a kartergázcső motorblokk felőli részéhez,ha a lehúzása után megcseppen a motorolaj a csőböl akkor már nagyon sok motorolajat szállít a kartergáz,a hengersornál van gond. nagyobb megbontással-tank le, légszürőház le- és a kartergázcső becsatlakozási pontjánál a légszürőházba ujból a kartergáz nyomait keresheted természetesen belülről.egyben láthatod a légszürő betét állapotát is, ha sportszürő van benne kérdezz rá mikor lett tisztítva. csak a tisztitástra kérdezz rá, egy gondos tulaj azonnal mondja hogy a tisztitáson kívül mivel is kezelte a szürőt és milyen km intervallumban. az olyan mint láncspray,szilikon olaj, és társaik kilőve,nem csak ajánlott hanem kötelező a 2000km utáni tisztítás ápolás.neked csak kérdezned és gondosan figyelned kell, az eladónak kell strapálnia magát. ha a légszürőházon belül a kartergázcsőnél tiszta minden akkor egy hibalehetőséggel kevesebb a vételhez vezető út , ha nagy területen olajsáros a cső kőrnyéke ,esetleg a mélyedésekben éleknél kissebb olajfoltok vannak,akkor meleg motornál és levett tankkal be kell indittatni a motort-a karbiban és az ac-ban marad annyi benya-és közepes fordulatra felvinni a fordulatot, majd két kb 9-10 ezeres fordulatig tartó gázfröcssöt adni a motornak, ha kék szinü \\\\\\\"pipafüstöt \\\\\\\"ereget ,akkor javitani kell a motorblokkon vagy sürün ellenőrizni az olajszinte a vétel után. a "vastagabb" olaj használata is megoldás ideig-óráig. a kipufogódob vége is árulkodhat olajfogyasztásról pl: 1.1-750 olajos gixernél a jó és a rossz blokkban is diót törnek belül, de csak a jó blokkok kipuja száraz. de vigyázni kell, mert a gyári dobok hangtompitó rendszerében a kipufogógáz \\\"lerakhatja\\\" a szállított égésterméket, a kipufogó belső folytása magas hőfokon égeti el a kipufogógázzal eggyütt belekerülő olajat. tehát gyári kipuval és jó minőségü benyával szürkére kiégett kipufogóvéget lehet gyártani 0.4-0.8l /1000km olajfogyasztás mellett is. a gyári dobot hidegen az első inditáskor érdemes erőssen sasolni,és lehetőség szerint minél hamarabb visszatolni a szivatót hogy lásd füstöl-e kéken a dob, az a tulaj aki tudja hogy kopott a motor arra fogja fogni hogy megszivta magát a motor, a rutinos vevő meg tovább áll.nyitott kipufogódobnál az indítás után azonnal látod a perspektívát, veszek krumplit vagy nem veszek krumplit! a gondos tulajt a profi szerelő tájékoztatni szokta a szelepállitás után hogy milyen a hengerfej állapota ,azaz mennyi szelepállítást bir még el az adott hengerfej, számokra forditva pl. 2.95 vagy 2.15 a hézagolólapka mérete. egy jó állapotú zx900c 50000km feletti km futással és évi 8-12 pályanappal a hátamögött is nagyon max 1-2dl olajat puszil be. jó vásárlást! ma a jó időben rámértem a gumákra ,és elég alkalmasak arra hogy sikvidéken profin legyalogoljam a közepüket. hegyek errefelé nincsenek, csak halálkanyarok!
Ez tkp. így igaz ahogy írod,DE ha egy motor már annyira leharcolt állapotban van,hogy mondjuk hidegen már sz.rul indul,akkor az már melegen is produkál dolgokat!Szóval ez már egy szélsőség,ami szembetűnő kell,hogy legyen!Azt már csak egy műszaki analfabéta nem veszi észre,hogy a technikának véres a nyaka!
nem meleg motornál (elirtam)
illetve ha járó de még meleg motornál eltávolítom az olajbeöntő sajpkáját és a kartergáza nem akkor,hogy kereket lehet vele fújtatni hanem elenyésző akkor az jónak mondható
Értem ezalatt az ilesztési hézagokat a dugattyú+gyűrűk és a henger fala között
Azért ezt megcáfolnám,.hogy a benzines mindig indul hidege és melegen egyaránt mivel egy leharcolt,megölt motor kevés kompressziója nehezen indúl főleg hidegen amikor az alkatrészek nincsenek még kitágúlva a hő hatására!
Az,hogy pöccre indul,az maga nem jelent semmit!A dieseleknél igen,de a benzines az más.Az akkor is beindul,ha több olajat eszik mint benzint.Így,hogy ezt láttad és próbáltad,legalább már van viszonyítási alapod anélkül,hogy átutaztad volna a fél országot!Persze az is lehet,hogy ez tényleg egy jó motor.Te láttad!Hogy mennyit tekertek vissza az óráján,azt meg csak az Isten tudja!Persze árulkodó jelek vannak.
Óra állása szerint 15.0xx km,de a tulaj elmondása szerint vissza lett pörgetve az ő vásárlása előtt! Ja és 1 magyar tulajos
Sziasztok!
Ma megnéztünk egy 99-es zx-9r-t itt helyben a kisvárosunkban!Nagyon jó,hogy csak 3km-t kellett menni hozzá! Szuper gép volt!Pöcre indúlt hidegen is,melegen is!Kipróbálási lehetőség megvolt!Rendes,korrekt tulaj!Remus sportkipuff,szép állapot,Mph-es óra!
Szerintem szebb, ha sima a felület. Egy alternatíva: sűrű szórótapasz kis nyomással is hasonló felületet ad. Bármelyik festő megcsinálja.

Ha van 1MFt-od egy vasra, amit akkor 1.3-1.4 között árultak te is belementél volna kompromisszumokba. Nem az állapota miatt sírtam, hanem az átverések miatt. Ráadásul én se 10 km-ről mentem a motorért...
mert a két kereket is olyanra akarom varázsolni
és azt hogy is kell
ja.azért huzza az elsőféket koppig mi?
Hali!
Szinterezéssel.
az biza füstöcske, már elég szar a guma minden héten kap egy kicsit! egy kis téli bohockodás
hogy lehet lefesteni az oldaldekniket oan szép rücsisre
az gumifüst,nem olajfüst
Mennék én,de darabokban a jármű!
kakasdon fekete 12es 2004 6500 km 2dik tulajtol fejidom már törött volt és még ki tudja mi 2000000 pöngö alku nélkül a yamaha kereskedésből! szoval van sok gyökér az országban
áá velem el akarta cserélni kunmadarason az enyémet egy 12 re! szörbe ! olaszbol jött a 12 es paripa
magyar papir egy deka se rajta majd én intézem saját magamnak mondták ,szite minden porcikája össze lehetett törve . csak két vödör csavar és alkatrész hiányzott róla . mondtam nekik még eggyet aloszom rá és elmegyek a kreskedésükbe de leszophatnak a csabai gyökerek
Zárszónak tökéletes a hozzászólásod mostmár mehetünk gurulni
Száz szónak is egy a vége:meg kell nézni alaposan,hogy mit vesz meg az ember.Sokaknál az a baj,hogy megveszik az első útjukba esőt,mert már annyira rá vannak izgulva a motorozásra.Ez hiba!Lehet az eladó és a motor akármilyen,a vevőn múlik,hogy mit visz haza!
Tugya valaki mikor lessz 25fok már mennék motorozni Mi lessz így addig?Inkább megyek és szétszedem a vasat egy kis optikai tuningra, Így fog kinézni csak fekete vázzal.