üdv basi! igaz hogy mi kemencében nem hütöttük, de a hegesztő srác szerint magnéziummal dúsítot aluminium "töltőpálcával" meglehet heggeszteni,csak nincs most olyan neki. titánium töltőpálcát hamarabb veszek a kereskedelemben.amikor a titánium kipufogómat heggesztette egy másik ember, ingyen megheggesztette csak adjak neki 20cm a töltőpálcából. a deknin még gyakorolhat az embered, de a sárvédőmet ne add el. kérdés hozzád és a fórumosokhoz, 1986 körüli gpz 900r hez keresek gyári légszürőházat,jót, beépíthetőt.
Az nem kihívás, és kevesebbe is lenne. Egyébként megkapta a gép a 636 futóművet, féket, könnyebb kerekeket, stb.
Így ha ránéznek egy acélvázas gép jelenik meg, nem egy lecsupaszított sportgép. Meg ha ezt eldobja, legalább nem kell másik vázat vennie
Amúgy a vas 2007-2008-as és a gyári blokknak -a kispolszki effektuson kívül (gyenge)- nem volt baja.
A következő projectje egy zx14 fighter lesz, szerintem sokkal rosszabb kezelhetőséggel.
Nem rossz! Bar ennel jobb eredmenyt adna, ha a 2004-es ZX-10R-t ruhaznank fel 2004 Z1000 fejidommal, kormannyal es 2004 ZX-636R farokidommal (ami pont olyan, mint a Z1000 farokidom, csak alukonzolra megy). Ugy nezne ki, mint a Z1000, de ZX-10R lenne a blokk, a vaz, a futomu, fekek, kerekek. Tehat minden uberfasza lehetne! Az attetelt le kene roviditeni ugy, hogy 220 korul menjen a gep. Ezaltal a ZX-10R nyomatekszegenysegenek hatasa minimalizalodna, teljesen hasznalhatova valna kozeptartomanyban, a 8000 korul megjovo ero viszont.... Ebbe most bele se nagyon merek gondolni....
Úgy néz ki Angliából hoznak nekem Cobra építőszettet. Műanyagok, futómű, stb. Ahhoz lehet hogy lesz egy FZS1000 blokkom. Vagány lenne vele úgy csapatni nyáron, mint más a hóban
Bár 2T, de anno 92-ben, mikor az NSR500-on előszőr alkalmazták a nagybummot, végeredményben EGYHENGERES karakterisztikára hajazó teljesítményleadás megvalósítása volt a cél. Ahogy már leírták az egy (vagy akár két) hengeres motoroknál (értelemszerűen) \"pulzálóbb\" a teljesítményleadás a hátsó keréken, nem annyira folyamatos mint a 4 hengeresnél és ezen \"szünetek\" miatt kedvezőbb a trakció. Az egyenletes 90 fokonkénti gyújtás helyett, szűk 66 fokos forgattyússzögtartományban történt gyújtás, majd a következő 294 fokban néma csend honolt Pesze a traktor-fíling miatt itt-ott meg kellett erősíteni az alkatrészeket, de ez benne volt a pakliban De bejött a mutatvány, mert lelkesen másolták a megoldást a vetélytársak is
Vaaa, nagyon zsivany gepek! Egyszer egy ilyet is epitenem kell! Nem maradhat ki! Igazabol az R110 kasztniba almodtam bele a hayabugri blokkot. De gondolom ezt az elkepzelest mar lekottaztad magadban Te is!
Így ha ránéznek egy acélvázas gép jelenik meg, nem egy lecsupaszított sportgép. Meg ha ezt eldobja, legalább nem kell másik vázat vennie
Amúgy a vas 2007-2008-as és a gyári blokknak -a kispolszki effektuson kívül (gyenge)- nem volt baja.
A következő projectje egy zx14 fighter lesz, szerintem sokkal rosszabb kezelhetőséggel.
http://www.riderforums.com/sho...
http://www.ri
derforums.com/sho...
http://revver.com/video/706851...
kispók screamer