egyik haver vett onnét egy mocit...nagyon "szépen" nézett ki, nem hozzáértőknekegy élmény ésmég nem is volt "
"drága". szokásos pályagép visszarakva a gyári idom, szépen letakarított megnyúlott lánc, a fejidomrésze lógott valósínű bukás miatt, cserés gumik illetve fékbetétek, furcsa kuplunk , szar vízgoba.és kicsit fuuri hang...mindazonáltal nem volt olyan szar vétel még igysem, igaz rálehet durrantani kapásból 150e de valószínű hogy nem lesz velle baj...
azért ezért az árért lehetett volna jobb gépet is venni...
a másik meg az hogy te vetted meg, megnézted kipróbáltad, a kereskedő sem tudja mik voltak a bajai. mondjuk az eladónak kötelessége beszámolni a hibáiról...
énis megszívtam már mikor a yamahám vettem, de lényegében nem volt vele komolyab bajom...
szóval ja...érdekes dolgok ezek..
Amit én vettem tőle azt is visszavette volna annyiért (de közben rávertem 300,000 Ft-ot). Nem vagyok hülye, valamennyit értek a vasakhoz, de ha azt mondják, hogy le van merülve az akku és nincs töltő hogy ellenőrződ le?! Persze zárlatos volt...
Szerencsére motorikusan nem volt vele baj, az nem zavart, hogy nem adta ide a karbon sárvédőt, kipufogót középen nem fogta semmi, fék gondok, törött idom is javítható stb.
Azóta viszont egy picit feljebb mentek a motorok árai nála.
crazyJoe a hozzászólásod módosítanám amelett hogy nem álok senkinek a pártján .Szerintem az a hülye aki hagya magát bepalizni,ugyanis én ott vettem a motort de velem korrektek voltak akit meg átvertek az magára vessen.Sőt a haver becserélte a motorját náluk amit 3 hónapja vett és többér számolták be mint a volt vételára.Az viszont igaz hogy előttem is bepalizott egy gyerkőcöt,őnála szarul számolt.Mondom ez csak az én véleményem de csak azt lehet átverni aki hagya magát.
Két ember megy a vásárba. Az egyik okos, a másik nem. Akkor ügyesebb volt, mint én, most nem tőle vettem motort. Ha legelőször elmondja az őszintét, szerintem akkor is megvettem volna tőle a motort, mert nagyon bele voltam hullva (még utána 2 évvel is) a motorba, de akkor lehet, hogy később is hozzá mentem volna motort venni. Én tudom, hogy 300 km után is szarrá lehet törni a motort, de télen ki lehet fogni olcsóbbakat is jó állapotban. A V-MAX-ot csak fanatikusoknak ajánlom, az átlagember egy szezon után eladja. Nagy fogyasztás, hurka fék, futómű, 0 kanyarsebesség, lehetetlen hátsógumi méret stb.
A kilences jó motor, csak nem szabad érte sokat adni, mert nem keresett motor. A mai helyzetben a CBR-eket is az R1-eket is nehéz eladni. 1,2 milláért horpadt tankos magyar R1 (2006) is van eladó...
Gyakorlatilag amit leírtatok imivel kapcsolatban én azt egy motornál együtt tapasztaltam. Akku kuka, törés a nem fényképezett oldalon, telefonban csodás állapotú motor, helyszínen már törött-hiányos, más motor volt lefényképezve, stb. de ezeket már itt régebben leírtam, érdemes visszaolvasni. A papírmunkára én is sokat vártam, de akkor mégis megérte, mert jobbak voltak az árai. A gravírozott simoncelli racing team táblát megtartottam...
Ezen felül kellett még neki a motorról a racet. K2 GUMI (lecseréltük gagyibbra) és még a cserét is majdnem nekem kellett kicsengetni. Kupec. Engem még nem hívott fel, nincs is miért csak az igazat mondtam el!
Én még biciglit se vennék onnan.
Hogy miért?
A motor fényképét megnéztem a neten. kérdeztem tőle telefonon,hogy jó állapotban van? erre ő:szinte hibátlan.
250km-ről odamentem megnézni. késtek a nyitással 1 órát.. a motor nem fényképezett oldala csúszott, törött volt.
erre ő:válasszak egy másikat. az összes törött volt....
250km -megint haza...
tehát:átb@szott, utaztam 500km, elpocskoltam 50liter gázolajat, elb@sztam 1 szombatot, -hogy lássak egy halom lomot.
lenne eladó zx9c -hez (98-99) és talán még a 00-01- es hez is jó undertail, vagy mifene, hajnali 4 felé már kicsit zavaros , nos, a hátsó idom allatti sárvédő rendszámtartó komplexum helyére illik a gyári lámpával egyetemben kompatibilis.fu ez kemény ! mármint a fáradság! szóval alant a képek magukért beszélnek. jó hajnalig aludni.
csacsi ragyi a kis seggrakéta! vagány bukógomba,egyedi festés ,egyedi ülések,fittipaldi kormány,és a sarki csehóig járhattak vele. pikk -pakk. a leendő tulajnak már csak annyit kell mondania hogy: hol kell ezt kifizetni?
a v max! meg hááát! egy csákó megmondta a valót az olasz motorokról. az olasznak van robogója, endurója, krosszmotorja,pályamotorja,ingázómotorja, meg egy segge.igy sztán mindegyiket ott használja ahová való. az angolnak,svábnak van egy db de azt mindenhol,és mindenhová használja. ennyi!
a kilences bitang szép,naná! 14e km rel a hátamögött még kavicsfelverődés is alig van rajta. az egyik első féktárcsa közepén lévő festék van csak megkopva, de lehet hogy sürün használt a volt tulaj tárcsazárat, vagy sodronyzárat. nálunk itt az alföldön a v max hamarabb gazdára talál. egy kereskedésben próbáltam érdeklődni egy zx 10 es után, mire a szervizből kikiabált egy hang: miiiii! a gyilokmotort keresed! nem kell csodálkozni az árakon cbr 954-et is hirdetnek még 1.570-ért, az nem soooookkkkkk.
a lejjebb megfogalmazottakat ugy irtam le, hogy ujhelyi imivel a kisujszállási motoros találkozón eggyütt söröztünk ,és civilben normális emberi hozzáállása van az emberekhez,én ezt is tapasztaltam. azt hogy a kereskedő és az ügyfél között nincs meg a közös konszenzus és kapcsolat az üzleti ügyekben ,az valamelyik fél hibája. én csak azt tudnám ajánlani hogy 06-30/606 7771 ,kicsörög.valószínű hogy felveszi ,és nekiszegezed a palinak a mondandodat , de úgy konkrétan ! lessz krumpli vagy nem lessz krumpli! ha hadovál , terel, és ígérget akkor ne sajnáld saját magad és kérdezz vissza egyenesen: te ezt amit mondtál elhinnéd! ez a mondat egy két emberen már egyenesitet egy keveset.
üdv mindenkinek! már megint a moto-market a sztár! pár hete egy hozzászólásomban leirtam mit tapasztaltam a moto-markettel kapcsolatban .másnap reggel 5db nemfogadott hívásom volt a moto-market főnökétől ujhelyi imrétől. aztán amikor aznap ujra felhivott telefonon és személyesen beszéltünk rákérdezett hogy milyen okból és indittatásból FIKÁZOM én a moto-marketet a fórumon, meg hogy felhivták hogy milyen helyen adom a világ tudtára a FIKÁZÁST. szóval mielőtt bárki billentyüzetet ragadna a moto-markethez füződő jó, avagy negativ észrevételeinek a világ tudtára adni,jó ha tudja hogy vannak olyan fórum LÁTOGATOK is az oldalon akik ahelyett hogy billentüzetet ragadva megirnák saját egyéni ellenvéleményüket, inkább telefont ragadnak és DEDÓ 1 -es szinten befujnak az ÓVÓNÉNINEK. tehát én személyesen semmilyen hátsó indittatásból eredően megbeszéltem imrével hogy legközelebb találkozásunkor egy vagy több korsó sör mellett megbeszéljük a kettönk közötti vélemény különbséget. üzenem DEDÓ 1-nek hogy ujra megint nem én hoztam fel a moto-marketet! imrével történt személyes beszélgetésünk során kiderült hogy én kawaszeki SZAR kereskedő lennék,ezt belátom. de ha én tartanék fenn egy kereskedést , és beállitanám a saját motorjaimat eladásra nem lenne képem olyan motort kiállitani ami itt folyik ott csepeg,zörög. mert ha betéved egy vevőjelölt akár még HÓT részegen is ,csak is az fog megmaradni benne amit kifogásolt vagy rossznak ítélt, jót ritkán hallani, de biztos van olyan is. továbbá ha ismeretlen helyről hoznak ismeretlen állapotú motort be az országba ,nekem az lenne az első dolgom hogy a kopott törött dolgokat lecseréljem ,és teljesen átnézve ha kell megjavitva állitsam ki az eladandó motorokat. igaz igy elmaradna a vétel előtti szokásos cigánykodás, de én a lecserélt és kijavitott hibákról alkatrészekről tályékoztatnám a vevő jelöltet ott a helyszinen, ja és még valami ami kibaszottul bassza az iq biztositékot a fejemben az az, ha egy eladó motorba szar az akku és pont akkor nem indit amikor pont te akarod megvenni, és be kell bikázni . na ekkor vesz elő a hányinger ,ha pedig az eladó azt nyögi ki kisfius zavarában hogy toljuk be közös erővel mert akkor biztos beindul, ekkor szoktam köpni eggyet és mondom hozzá a kísérőt, húzd a faszod a lomodba . aki már régi motoros a szakmában az átélt ilyet. amikor elvisznek megnézni egy motort , igy szoktam kezdeni ha haver ha idegen ha nincs a nevén a motor az eladónak és az első indításkor küllőre indul akkor kereskedő, ha nem indul akkor kupec. ennyire egyszerű. egy jó kereskedőnek számit hogy mit ad el és te elégedetten távozz, az ellentétje csak annyit sziszeg a fogai között hogy vigyed mááááááá oszt öntözd kapáld . az első cordura dzsekimet yamaha-máthénál néztem ki,mikor döntöttem és viritottam a zsét, máthé bepötyögte a számologépjébe a dzseki árát,osztott -szorzott majd felém foditotta a tudományt. kb -15%-kal kevesebb árat nyögöt a kütyü ,az én arcomon is látszott a meglepi,mire ő csak ezt tette hozzá: ez számlás ár. fordultam a sarkamon egy hirtelen 360 fokot és a kabát mellé tettem egy pár odavaló kesztyüt.mondtam neki akkor maradjon az eredeti ár,mire ő kereskedő szemlélettel megjegyezte : te egy terméket akartál nálam vásárolni , de én két terméket adtam el neked. megfontolandó a gondolata! még azt szeretném jelezni ezuton hogy a moto-marketnek hamarosan megnyilik a saját különbejáratú szervize két vizsgázott szerelővel ,korrekt körülmények között létrehozott helyen, ujhelyi imre nyilatkozta személyesen.
Régebben volt már itt szó erről a kereskedésről,és hát nem mindenki áradozott róluk!Hogy törött,tákolt motorok is vannak náluk szép számmal,meg most nem érnek rá megmutatni,most nem lehet kipróbálni,ilyesmikre emlékszem.De nekem nincs személyes tapasztalatom róluk,mert én anno csak telefonon beszéltem velük egyszer-kétszer.
"drága". szokásos pályagép visszarakva a gyári idom, szépen letakarított megnyúlott lánc, a fejidomrésze lógott valósínű bukás miatt, cserés gumik illetve fékbetétek, furcsa kuplunk , szar vízgoba.és kicsit fuuri hang...mindazonáltal nem volt olyan szar vétel még igysem, igaz rálehet durrantani kapásból 150e de valószínű hogy nem lesz velle baj...
azért ezért az árért lehetett volna jobb gépet is venni...
a másik meg az hogy te vetted meg, megnézted kipróbáltad, a kereskedő sem tudja mik voltak a bajai. mondjuk az eladónak kötelessége beszámolni a hibáiról...
énis megszívtam már mikor a yamahám vettem, de lényegében nem volt vele komolyab bajom...
szóval ja...érdekes dolgok ezek..
Amit én vettem tőle azt is visszavette volna annyiért (de közben rávertem 300,000 Ft-ot). Nem vagyok hülye, valamennyit értek a vasakhoz, de ha azt mondják, hogy le van merülve az akku és nincs töltő hogy ellenőrződ le?! Persze zárlatos volt...
Szerencsére motorikusan nem volt vele baj, az nem zavart, hogy nem adta ide a karbon sárvédőt, kipufogót középen nem fogta semmi, fék gondok, törött idom is javítható stb.
Azóta viszont egy picit feljebb mentek a motorok árai nála.
A kilences jó motor, csak nem szabad érte sokat adni, mert nem keresett motor. A mai helyzetben a CBR-eket is az R1-eket is nehéz eladni. 1,2 milláért horpadt tankos magyar R1 (2006) is van eladó...
Ezen felül kellett még neki a motorról a racet. K2 GUMI (lecseréltük gagyibbra) és még a cserét is majdnem nekem kellett kicsengetni. Kupec. Engem még nem hívott fel, nincs is miért csak az igazat mondtam el!
Hogy miért?
A motor fényképét megnéztem a neten. kérdeztem tőle telefonon,hogy jó állapotban van? erre ő:szinte hibátlan.
250km-ről odamentem megnézni. késtek a nyitással 1 órát.. a motor nem fényképezett oldala csúszott, törött volt.
erre ő:válasszak egy másikat. az összes törött volt....
250km -megint haza...
tehát:átb@szott, utaztam 500km, elpocskoltam 50liter gázolajat, elb@sztam 1 szombatot, -hogy lássak egy halom lomot.