nekem is ezt károgták a telefonmba az érdeklődők. ződ ,vagy nem ződ. szép zozo 9c-je kékben,még el is gondolkoztam rajta,de egyszer már megtanultam a igét.ződ.! csak nekem a valamilyen árnyalatú ződet, fehérrel vagy kékkel kell összematekozni hogy aktraktiv legyen a 9b-m.egyszinben nem mutat a régi kilences, de a haverok teljes gőzzel nyomják a szöveget, hogy feketére a vázat!
Na! Ez kell ide (a seggem ala) keremszepen! En megprobaltam volna a Z1000 farokidmjat is attenni, mert az sokkal szebb, de a lenyeg mar igy is megvan! ma ejjel azt fogom almodni, hogy ez meg van tuningolva!
a festést nem akarom bántani mert gyári, meg anyi pénzem nem lenne de megcsinálják a matricázás egy speckó anyagból és előtte gondoltam lefesteni a vázat.Motor csere nem lessz egyenlőre mert csak kawába gondolkozom,viszont tizedesre meg nem jön össze a pénz
Magadnak csinálj motort! A legtöbb ember a szépen lefestett autókat, motorokat veszi meg. Ha szép lesz a gép, könnyű lesz eladni. Történet kicsiben. Fater vett egy 4T limuzin Trabit 60,000-ért elég sok apró problémával (rossz fék, törött rugó, kikopott váltó, sok km). Teljesen le lett hajtva, el akarta adni nem kellett senkinek. 15,000-ért le lett festve szép fehérre, ki lett cserélve az egyik küszöb (pár ezer) és elment 115,000-ért, az első vevő elvitte . Aztán kellett egy másik "áldozat", egy nagyobb-jobban pakolható kombi 4T Trabant. Műszakilag hibátlan volt egy 15,000Ft-os Romet Kadett-re lett elcserélve. Még most is jó, csak kellene már valami más autó. Nem tudja a fater eladni, mert nem néz jól ki, pedig sokkal jobb, mint a régi volt 2 éve! Tavasszal festés után biztosan elviszik.
Ha a kawát el akarod adni, csak egy titka van: Zöldre kell festeni. Nem baj, ha nincs rajta matrica, csörög-zörög, csak zöld legyen. Meghirdettem a kilencest a legtöbb telefonáló csak azt kérdezte ZŐD?
sedu most feladtad a leckét mert leakarom festeni a vázat de ha egyszer eladnám akkor lehet hogy belekötnek majd pedig ez a matricázás lesz rajta és azt gondoltam hogy fekete vázzal jó lenne
Nekem egy Corradóm volt amit rossz motorral vettem.Motorgenerál után több olajat evett,mint előtte.Jól ment,NEM FÜSTÖLT,nem folyt el az olaj,de ezrenként megkívánt egy lityi olajat.Egy talány marad számomra örökre az az autó! El is adtam.Mivel bagóért,így nem szólhat egy szót sem az új gazdája!/akkori piaci ár feléért/
Hali! Nem sok eladó fogja megengedni -még jó állapotú motornál sem- hogy szétbontsd a vasat. Az hogy nem füstöl kéket még nem jelent semmit. Volt olyan BMW nálam ami 1 tank benzinhez 1 liter olajat evett, és nem füstölt, ha volt az olajban FINISH!
Nálam az alap, hogy ne legyen a váz festve, kerékben itt-ott az évjáratok azonosak legyenek. Ha üresben a kuplungot behúzod ne változzon a motor hangja, inkább legyen enyhén karcos, mint karcmentes egy több éves motor stb.
Legtöbbet a váltó kulissza holtjátéka árul el egy gépről (mennyi km van benne)!
Olyan motort, amiben mph van nem vennék!
A gumi fog érdekelni, csak egy kis idő kell még, amíg pénz áll a házhoz. Nem tudtok eladó CB750-et?
Ha a kawát el akarod adni, csak egy titka van: Zöldre kell festeni. Nem baj, ha nincs rajta matrica, csörög-zörög, csak zöld legyen. Meghirdettem a kilencest a legtöbb telefonáló csak azt kérdezte ZŐD?
Nálam az alap, hogy ne legyen a váz festve, kerékben itt-ott az évjáratok azonosak legyenek. Ha üresben a kuplungot behúzod ne változzon a motor hangja, inkább legyen enyhén karcos, mint karcmentes egy több éves motor stb.
Legtöbbet a váltó kulissza holtjátéka árul el egy gépről (mennyi km van benne)!
Olyan motort, amiben mph van nem vennék!
A gumi fog érdekelni, csak egy kis idő kell még, amíg pénz áll a házhoz. Nem tudtok eladó CB750-et?