Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engedd meg, hogy ismertessem Veled az amator kaszkadormotorosok elso parancsolatat:
"Soha ne egykerekezz teli buszmegallo elott!"
Erdemes megfogadni. A multkorjaban en egy vasuti megallotol nem messze csinaltam, elbujva egy szervizuton epuletek mogott. De egy arva csaj csak varta a vonatot es oda is latott. Eszembe jutott a fenti aranyszabal, de gondoltam magamban "egy csaj nem tetel, csak nem lesz baj!". Lett.
eggyetértek veled a micisvideóval kapocsban. nem azt mondom nem csináltam suttyó koromban:)- nem mindha már olyan öreg lennék- de álltalában mindig a "menőzésemből" volt a baj
szitu: 20éves vagyok dec 24 hó karácsony...persze kicsit mennem kell mert nem bírom...látom fasza csirke az útszélén, kövér gáz, aztán egykis elsőőfék a kanyarba...moci csúszik, recseg ropog, szikrázik, nekicsapódik a patkának, énmeg utána...csaj még odase jött még rámse nézett pedig hatalmasat szólt!eredménny: letörtek az órák, elhajott a kipu, , bukócső, indexek ,elgörbült a villa,,horpadás a tankon, fényezés sárvédő eltört..stb... megérte
magyarázza már el valki, hogy ez a szelepesdi hogyan van? sokszor hallotam egyébként is ezt a szelepes dolgot, hogy beesik azt szétcsesz mindent. a szelep működésével meg a műszaki dolgokkal ugy naggyábol tisztában vagyok..de hogyan történhet z ? gondolom a szelepszár eltörhet mert elvan használódva, vagy a szelep annyira elkopik hogy bebbesik? vagy annyira nem vágom hogy ez hogyan lehet ,de gondolom kopásból elhasználódásból adódik és nem egy tipushiba...köze van ennek a szelephézagállításhoz, gondolom igen , mert ha nincs jól beállítva akkor csattog és szétverődik...gondolom..vagy hogy is van ez?
MOTOROZNI AKAROK
A hátsó gumi 5000-ért?
mi pézz a 180-as gumó?
system on! elkészült a blokkom! mostmár csak össze kellene raknom, mint a legó játékot . csak az a gondolkodás tárgya hogy leesik-e a szelep,vagy hogy mikor esik le a szelep? egy kecskemét közeli kawásnak kb 3 hete esett le a szelep ugy 130-as tempónál.zx 900b a motorkód! ki tud valami okosat erről. ma eladtam a bőrruhámat, részben elcseréltem. 2db metzeler racetec k1 180,és 190 est és csipet lóvét kaptam cserkóba.a két gumát eladnám, mert bizonytalan a motor ősszerakásának ideje.középen a 180-as 5mm, a 190-es 4.8mm, és van egy 120-as m1 sportec 3mm mintával. megkérlek benneteket ne fikázzátok, ha kell valakinek az jelez.
Eppen akkor pillantok a forumra, mikor ezt a dalt hallgatom eppen. Bar tudtomal a dal meg a nagy nap elott szuletett, talan megsem veltlen... 2006 okt. 23.-an mindennel nagyobb lehetoseg volt tenni ellene. Aki ott volt, megis erezhette: ez meg keves. Meg mindig tul jol elunk ahoz, hogy elegendo ember gondoljja ugy, hogy ennyi eleg volt, nincs tovabb, ez ellen mar tenni kell! Akkor nem sikerult, mert keves legeny volt a gaton es nem volt koztuk se egy Dozsa Gyorgy, se egy Rakoczi. De azota meg rosszabb minden es ha nem javul, egyszer el fog jonni az a nap...
Na de tudod,addig jár a korsó a kútra,míg ....!Az ő száját is elhúzza egyszer valaki! Hátha holnap már "egyszer" napja lesz!
nem akarok bunkó lenni, de 2 lehetőség van:
1. vagy teszel ellene valamit
2. vagy te is ezt csinálod

beszélni könnyű róla, és ezt most nem Neked mondom, hanem általánosságban.
A volt főnököm "csak" 8 millió eu-t sikkasztott, de legalább egyből kirúgták. Ez hetente megcsinálja ugyanezt, mégse tesz ellene senki semmit.
Lennék a zárkatársa vagy két hétre!Azért csak ily rövid időre,mert az is elég lenne,hogy megbánja evilági szereplését!
Eleinte válaszoltam én is a kis hülye gyerekeknek akiknek még talán biciklijük sincs, nemhogy motorjuk, aztán leszartam őket. Csak így ezt a jó kis motoros oldalt lehúzzák.
Na ez fasza.... A felesleges gyilkolastol az en zsebemben is kinyilik a bicska. A motorostalalkozokon a durrogtatokat, leszabalyzosokat, tiltason maxeloket szivesen dunaba lonem. Sohasem elveztem ilyesmit, meg igazabol nem is ertem az egeszet. A baj nem azzal van, hogy valaki gyilkolja a motort. Tegye, azert van! De ne ertelmetlenul tegye! Csinalja ugy, hogy kozben valamit tanul, gyakorol, vagy eppen versenye. Tisztelje meg a gepet azzal, hogy a motorozas es/vagy a versenyszellem oltaran aldozza fel, nem pedig a hulyeseg oltaran! Marpedig a gumifustoles eleg ertelmetlen, ha valaki ugy csinalja, hogy nyelezi a motort a haverjai meg forgatjak korbe, mikozben totyog mellette, mint egy kacsa. Nem nagy szam, oreganyam is megcsinalja. Vagy maxelunk felrakott labbal (es akkor tanulunk, vagy tudunk valamit), vagy mi a f...nak? Sportmotorral gumit fustolni kb. akkora feladat, mint fakanallal dobolni a fazek aljan. Mindenki ugy szuletik, hogy meg tudja csinalni. Akinek meg ez sem megy, az adja el a motorjat es vegyen az arabol egy csocsasztalt. Nagyon profikat lehet kapni. De meg az elott adja el, hogy szeb....sza!
Engem leoltott egy 15 éves hülyegyerek, amikor egy videó kapcsán megjegyeztem, hogy ezért nem veszek itthon használtmotort. /eltekintve attól hogy ez német videó/. Véleménye szerint ez inkább "rendeltetésszerű használat", mint mondjuk pályán motorozni vele. Ott kiakadtam hangyányit.
gondolom ezért repül szét 20,000 alatt a sportgép:
9 tiltáson
Köszönöm de már meg van. Galfer.
Ha kell fém fékcső egy tizesért viheted. Van hátsó is.
Hát nem mostanában fogom lecserélni az biztos. Télen megkapja a magáét, hogy jövőre jobban merjem kenni neki. Rusnya lesz szegény mert bepályásítom (gyári lámpa ugrik), új lánc, -1,+2 fogaskerék, fém fékcső (nem mint ha kéne de hát ha már lúd legyen kövér), talán verseny lábtartók aztán még amit bír a pénztárcám.
Na azt tudjuk, hogy a te kawádnál nincs jobb az univerzumban. Örök darab lesz nálad. Soha sem lesz semmi baja. Nem vágysz egy MV-re?
Hát éppenséggel tudnék invitálni ide K5 600 tulajt akinek 50 000km volt a mocijában és abból vagy 6000 a pályakilóméter. A blokk bontatlan volt. Se kuplung, se váltó, se féktárcsacsere. És az emberke 2:00 közelében ment a végén tehát nem a kímélő életmód az oka. A Tizedessel tavaly 25 pályanapon voltam és a váltóban ugyan érezni a rengeteg kuplung nélküli váltást, de amúgy pont olyan a gép mint amikor vettem. A Z nem pályára való. Ennyi.
A titánium rendszer senkit nem érdekel (9R)? Vigyem a MÉH-be?
Szerintem egy régebbi széria 900-as CBR-rel R1-gyel nyugodtan lehetett pályázni, persze akkor szinte minden verseny után olajcsere. A mostani túramotorok (pl. FZ6S) olyan erősek, mint régebben egy sport (CBR600F2), és még tovább is pörögnek az újak, jobban le vannak könnyítve. Az olajos gsxr1100 is kinyírhatatlan volt (próbáltuk).

A szaki nem szólt, hogy esedékes a váltófelújítás (Suzukinál)?
Szerintem bamely sportmotort, sportmotorosan hasznalva (ahogy kell) mindegyik szetrepul 20-25000 alatt. A kereskedelemben kaphato sportgepek csak azert birjak 40-50-70-e km-ig, mert kozuti forgalomban vannak hasznalva. En az Z750-el csak 2 palyanapon voltam kinnt, ugy mentem ahogy meg van irva: valtasok 8000 es 12000 kozott oda vissza, motorfeknel is gazzal rasegitve, hogy ne kaszaljon a motor. Gazfroccsozes, kutyafasza. Es mar 2 nap utan lehetett erezni, hogy mar nem ugy fog az a kuplung, ahogy eddig, mar nem ugy valt az a valto, ahogy eddig, mar nem ugy huz, ahogy eddig. 2 ev alatt mentem 20e km-t ebbol csak 2 palyanap volt es igazabol azert adtam el, mer ereztem, hogy ki fog fekudni... Nincs kinyirhatatlan sportmotor. Csak joszivu tulajdonosok vannak.
Hát persze,többek közt szerintem az a jó a motorozásban hogy ha találkozol idegen motorossal légyen az bármilyen géppel,akkor is köszönsz neki és néha még lehet dumálni is. Az autósoknál nincs ilyen.Bár azért köztünk is vannak sötét alakok. A motor meg akármilyen lehet cak kétkerékkel rendelkezzen.