Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök,hogy egyetértesz
Na látod ez egy korrekt vélemény
Úgy gondolom,nincs olyan,hogy "A" motor,imádom az összeset,bár a csoppereket már nem annyira
jogos
Hát ha nem szólt akkor nem lehetett fontos mert azóta beleugrott még 10 000 a mociba.
Mivan mindenki megkukult?
Mert szerinted melyika motor?
Azért,hogy lássátok,mennyivel jobb alternativák is lehetnek,ha motort vesz az ember
Igaz,nem túl nagy teszttáv,de azért lehet ennyiből is következtetni dolgokra,a szaki a szervizen meg azért nem szólt,mert sajnálta volna,ha fölgyújtod a Gixxert
Hali, ddt te indultál a zx kupán. Nem tudod hogy hol lehet olvasni a neten a jövőévi versenykiírást
Csak egy kérdés!Miért hasonlítgattok Ti itt egy motort/Kawa/ minden máshoz?!?
Én csak annyit mondanék, hogy a 25 000km az nem teszt táv. Már mint az én olvasatomban. Ha 25 000 alatt bármi szétmegy normál használatban egy motoron az kurva gáz. Pl. teszt hyosungok 5000km után blokkcsere leszakadt szelep miatt stb. Vagy az 1098-as 25 000-es szétszedésén az elrepedt hajtókar. De ha a 24 000-es gixeres szervízen azt mondta volna a szaki, hogy nagygenerál hát ott gyújtottam volna fel egyből a motort.
De persze erre semmi okom nem volt.
Olvastam én is,ha a Motorrevüs tesztről beszélsz,bár a 25ezres teszt R6 sem volt szétkopva:)
Szét kellett szedni az Fz blokkját?Mennyi km volt benne?
Az én R6-om csak 278-at megy(óra szerint),de nem is az a lényeg.
Tolómérő, és 1 tized holtjáték biztosn van a gyári kutyacsontnál is. Igazad van a versenyzőknek bevált.
Az 50,000-res tesztnél (gyilkolt tesztmotor) még kopás sem volt a blokkon belül (Z1000)! ZX10-ből is csak olyat találnál amiben feljebb vitték a tiltás határt és a generátor szétrobbant.
Az FZ6S-t akkor adtam el, amikor láttam néhány berágott hajtókarcsapágyat. Amúgy megvoltam elégedve a Yamahákkal.
Jó az R6, volt nekem is. Szinte magától fordul. Egy picit sokat csal az órája (286/250*0.9).
Peace
Ennel fosnek, hogy nem tudom pontosan azonos hosszura allitani a kettot. Holott szazadmilimeteren mulik, hogy a csapagyazas ket veget utana egyforman fesziti-e. Ha nem, akkor ajjaj.... szerintem. Oli a csapagyat, csavarja a haromszoget, a kettobol csak egyet huz meg a vegen elszakad (ugyanis en mar olyat is lattam). Aztan lehet, hogy ehez kepest ezt palyazok ezrei sikerrel hasznaljak '971 ota.
Az enyém már túl van a 40000 km-n,ebből is látszik,hogy a fasza,kiforrott 2005-ből érdemes venni,nem az új pályagépekből,vagy az ócska,2003 előttiekből... ---közben próbálok a google-n motorhibás z1000-t keresni...hát,Te nyertél
http://www.r6messagenet.com/fo..." target="_blank">újra
lehet, hogy ezzel nem könyökölne ki 30,000km után, mint a gyárival (R6)
http://www.r6messagenet.com/fo..." target="_blank">óvakodj az R6-tól.
Esetleg állitható hajtókar?
Ez kutyacsont akar lenni, csak állítható?
Barkácsolóknak egy tuti magasság állítási lehetőség. Neten drága, de esztergályos 2000-ből megcsinálja. Segítség képen az egyik menet balos, a másik jobbos.
Ugyanitt Yoshi R1 (esetleg Fazer) rendszer: 70K polírozva.
Azért kérdeztem, mert van nekem egy eladó 4:1 titánium Hindle rendszerem (Akra kategória) dob nélkül. S.O.S eladó ezért 45,000 az ára. Tehát 4könyök, gyűjtő, összekötőcső. Rugós csatlakozású, minden elem szétszedhető, nagyon könnyű. Sérülésmentes. Ha polírozva kell 50 körül vihető.