En 125 ezerert vettem hasznaltan. Itt volt meghirdetve az oldalon. Debreceni koma adta el nekem, ugyanolyan 9-ese volt, mint Neked. Az uj ara nagyon magas, mert amerikabol mire ideer mindenfele plusz koltsegek felsrofoljak, ezt most arra az esetre ertem, ha valaki ujat rendel a gyartotol. Ebay mas.
Hali. Meghato, oszinte vallomas kovetkezik. Van egy teljes rendszerem a 2000-2003 Ninjara. Hangolt leomlocsovel, polirozott pillekonnyu aluminium dobbal. Muzzy. Nem adom el senkinek, mert titkon azt remelem, hogy egyszer meg lesz egy 9-esem, amire fel tudom tenni....
Viszont adok mereteket rola, ha kell. Pontosan megmerem a leomlocsovek atmerojet, hosszat, kialakitasat. Ugyes fiu vagy Te, otthon is meg tudod csinalni, ha kell. En megvettem. Azert a titancso titancso....
Az is csak 2 személyes, lassabban gyorsul, többet fogyaszt, kevesebbet megy végre, ugyanúgy ázol rajta, az is csak 2 személyes, és ráadásul a kanyarban rossz irányba dől!
Mi a baj vele? Egyébként nagyon könnyű csinálni is, régebben már írtam méreteket is. Tetszőlegesen megtömheted. Nincs nagy különbség a dobok között, főleg teljesítményben nem. kb. 20 éve ugyanarra a perforált csőre épül mind
Ha gondolod segíthetek átalakítani a mostanit, vagy újat készíteni. Mik az elképzelések? Csendesebb/hangosabb/mélyebb hang?
szevasztok kawások.Nekem egy 2001-es zx-9-em van.hJó sport dobot vennék a vasra most egy Finister dob van rajza de nem igazán jön be.Ha valaki tud azt megköszönném.
Láttam én is azt a robogó vs Busa gyorsulást.És igen,szerintem is abban rejlik a 9-es jó gyorsulása,amiket leírtál!Nem mindig előny a rengeteg paci.Mondhatnánk azt is,hogy a kilencesben éppen elegendő van.Ami kezelhető,irányítható.És szerintem jó a váltó áttételezése is.Nem 180-nál van vége az egyesnek,mint az új 1000-eknek!Rövidebb távon ez is előny!Én csak utcán motorozok,ezért nem is kellene ettől erősebb sportmotor.Ezért is vettem újból kilencest!
Volt egy videó fenn ahol robogó is verte rövid távon, de jól kellene menniük alapból. A ZX14 is közelít a 10 másodperchez szériában. A kilencessel könnyű gyorsulni. A kerék sem forog el annyira a nyomatéktól, a súlya miatt nem emelkedik annyira az eleje és pörög, mint egy villanymotor
A dragok 3.-ban startolnak (legalábbis ezt mondták). Én a kilencessel biztosan 1.-be indulnék, sőt hátra még nagyobb lánckereket is tennék fel. Gumi leenged, első teló bekeményít, hátsó puhít, szolid ültetés aztán hadd szóljon. Szerintem 11 másodperc esélyes lenne.
Viszont adok mereteket rola, ha kell. Pontosan megmerem a leomlocsovek atmerojet, hosszat, kialakitasat. Ugyes fiu vagy Te, otthon is meg tudod csinalni, ha kell. En megvettem. Azert a titancso titancso....
Van valakinek olcsón 9-es kipufogó rendszer eladó? A dob nem fontos. 2000 évj.-hoz kellene.
Cafe racer
meg kell nÉzni!
Ha gondolod segíthetek átalakítani a mostanit, vagy újat készíteni. Mik az elképzelések? Csendesebb/hangosabb/mélyebb hang?
Örülök, hogy tetszenek a képek.
Motogp festésű Z1000: