Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.Hát erre én is kiváncsi vagyok,ki hogy csinálja .Bár szoktam járni nézelődni oda,még nem indultam gyorsulásin de most hogy van esélyes mocim most talán próbálkozni fogok.Kategóriák hogy vannak?Nem emlékszem.Köszi a segítséget a téli tároláshoz-természetesen megfogadom a tanácsokat-jól jöttek
Na ebben adjatok vmi okos tanácsot! Én azt is hallottam 2.ban kell rajtolni akkor nem emeli el az elejét, nem pörög a hátúlja Hát nem tom. Nem régóta moccozom még csak 4 éve 2év 6r most 9.
Na ezért megjutalmazlak!
Ott a PONT!
Meghat a Z750 az 750-es, az R6-os meg 600-as. De meg ennel is jelentosebb kulonbseg, hogy az R6-os az Yamaha, a Z750 pedig KAWASAKIIIIII!
Persze, 20 kg az rengeteget jelent, meg a pilóták közötti súlykülönbség is.
Asszem 2004-es. Tudom,azok még nem annyira durvák,de azért az a 20 kilo,akkor is 20 kilo
Kingmidas!

Hanyas évjáratú R6 volt?
Ez tavasszal történt ! Haverral mentem 1et. Az volt életem első gyorsulása a kis Zvel, csak egy kicsit rövidebb áttétel volt rajta. Havernek R6osa van, erősebb és sokkal könnyebb,min 20 kiló. A bal oszlop volt az én eredményem. Szal elvertem a Z-vel az R6-ot.
És Igen,mitsem ér az erő,ha nem tudják uralni,irányítani !
Tavasszal jön vki gyorsulgatni,csiszolni kéne az időn kicsit,11-alá kéne menni meg alázni a sok f@szkalapot
a régi gixerből gyönyörű vasakat lehet csinálni, láttam is élőben pár példányt...szép masina...
Az R1-et nem csodálom, hogy elkalapálta, de a busát?!
Egy jó pilóta egy jól eltalált áttétellel egy majdnem széria motorral is "csodákra" képes még ezen a 10 mp körüli szinten versenyzők között!Nem bántani akarom őket,de a gyorsulási versenyeken sokszor sírni lenne kedvem azon,hogy sok versenyző nem ismeri a saját motorját,hogy abból hogy tudja kihozni a legjobb időt/váltás/!Húzatják szabályzásig,aztán csodálkoznak,hogy rossz az idejük meg elverték a szájukat!
Na jó,csak tudod Te is,hogy azon a szinten már ahhoz,hogy egy pár tizeddel jobb időt menj,ahhoz ott már nagyon bele kell nyúlni a masinába!Itt Nyíregyen nyáron a/szar/ gyorsulási versenyen is volt egy szériának tűnő 9-es,ami verte a nagyokat/R1,ZX10,Busa,GSX-R 1000!/.Egy kék színű.
Meghajlott a gyorsulastol...
Kunmadáron láttam élőben kilencest 10 másodperces idővel. Teljesen szériának nézett ki. Nem volt kompresszor, lehúzatás, ültetés, stb.
10 alatt már bármi jó!Nagyon jó!
192le keréken! 100nm feletti nm, gyári 953ccm blokk, kompresszor és nitró ami még +60-70 izmos paci. Van egy másik ilyen, azt utcán is használja a srác. Most készülnek a 220 lovas beállításra, de a kuplung nem nagyon bírja. Ehhez képest nem mennek túl jó időket 9.7.
Na ja!Láttam a YouTube -on egy ilyen mindenkit alázó Z -t valamikor.
Valaki kérdezte miért kell ez a sok paci? Ezért:
Ezek szépek!
Tulzas nelkul allithatom, hogy jol nez ki. Bar en nem szeretem az ennyire futurisztikus elkepzeleseket. Az elso Z szeria szuper, a 954-es szuper, a ZXR 750 a ket lampaval ket legbeomlovel szuper!
kettő lett maradhat?
Gondoltam tetszeni fog, mert hajaz az MZ-dre.

Na itt egy vagányabb szétesixer:
Ne tartsátok vissza a véleményeiteket!
Nem rossz ez sem, bar nekem a Z jobban tetszik eredeti verzioban! Persze 4-1 rendszerrel azert...