Az újabb kilencest nem dobtam el, a másikat egyszer álló helyben letámasztottam, akkor 1 lábtartóval 4.-ben mentem haza. Ott kezdtem el tisztelni a motort. Gyakorlatilag 1 fokozatban 0-200-ig simán elment.
Ha ismered az utat a 35-ös főúton Görbeháza után Miskolc felé van néhány kanyar szalagkorláttal. Ott a 200 pont ideális, de a kilences libikóka több íves kanyarvétel (1 és 2 személlyel is), előttem a srác 929-el meg egy íven szépen karcolt. A Z ugyanott 180-nál szintén stabil a javított futóművel. Aztán próbáltam ki a 929-et Pirelli -mintás- Slick gumikkal, egy álom volt. Úgy éreztem soha nem fog leérni a lábtartó, mintha odaragasztották volna az útra!
Ja, ez valoban nagyon szepen megy. Bar szerintem a Kawa is tudja ezt az idot, csak kicsit rodeosabban. Igaz nem nagy temponal, de le tudtam rakni a labtartot rajta, az mar nagyon a vege. Nem tudok objektiven itelkezni, mert nagyon keves ilyesmi motorral mentem es igazan csak a sajatjaimat hajtottam meg.
Már írtad. Vannak nagyon erős 2T hószán motorok szerválj be egyet.
Más: ezt a végtelen stabilitást hiányoltam a kilences futóművéből: http://sportmotor.hu/motoros_v...
Ahh, egy 2T sosem lep meg! Annal mindig tudom, hogy vigyazni kell, mert nincs Isten... ! Egyszer epitek egy 3 hengeres 900-as 2T-t. (Mielott barki jo otleteket ad, nem a 200 tonnas Wartburg motortombot kivanom keresztbe rakni a vazba. Egyebkent egy esztergomi urge ezt mar megcsinalta valami takolmanykent. )
Ez a bajunk nekunk bakker en is igy gondolkodom. Egy Z1000, vagy egy CB1000R egy olyan aggressziv vadallat kellene legyen (ahogy a promofilmek sugalljak), hogy 10 ev rutin alatt kozelebe menni se merjen az ember. Bezzeg a jo kis YZ 450F! 17 ev motorozas utan is meg tudott lepni, ugy foldhoz vagott, hogy csak nyekkentem. Ahh, fasza gep! (Nade az versenyomtor....! )
A lényeget nem érted barátom. Ha ezres motort veszek az menjen is (érdekes még az 1000F is tépett hajdanán). Érdekes a régi Z1K gázra kerekezik, az új meg nem?! Kezdők ne vegyenek még 600-ast se, mert az is mehet 250-nel. Én csak álló helyben ültem rajta, mert még nem volt 1000km a tesztmotorban, de az nem esett jól. Még az FZ1-től is keményebb volt a sámli.
Ha valaki jó motort akar, lassan csak a ZX9-ből faraghat
Bocsi hogy beleugatok, én mentem CB1000el (egy zx9r után, ami igaz h nem Z).
A küllem az ízlés kérdése, nekem valami mocsok mód tetszik a CB, jól néz ki a félkarú lengővilla, meg a felni is (szerintem!).
Az igaz hogy már szinte túl kezes. Engem sem rémített meg igazán, de őszintén szólva nagyon jól ment. Érződik hogy van erő, csak túl simán adja le. Viszont annak aki ilyet vesz, direkt ez a jó (az egyenletes leadás). Nem rémíti meg a kezdőket sem, nagyon kezes, barátságos, és könnyű terelgetni az egész motort. A fékei is elég jók, illetve olyan a CB mintha érzésre csak kb. 150kilós lenne az egész. Ja és nem utolsó sorban baromi kényelmes.
Sajna Z-vel nem mentem még, ahhoz nem tudom hasonlítani. De a Zx9r az kurva ász volt, ment mint a veszedelem :)
Igazad van, ezért van az első szériás Z-ből az utolsó évjáratom. Ez még jól néz ki és harapós /lett/. Nem mentem még a CB-vel, de a haver szerint (600-as Hornetje van) alig megy jobban mint egy 600-as tanulómotor. Annyira lágyan veszi a gázt, hogy gyengének tűnik. Egy ilyen kinézetű motortól nem ezt kell elvárni. Állítólag annyi pozitívuma van, hogy jól fogyaszt(5,5), így érthető hogy nem megy
A cross egy munkagép, a traktorok is egyformán néznek ki De itt annyi lehetőség lett volna (lásd Triumph). A H fejidoma csúnya, a kipu ronda, viszont élőben nekem a kerekek bejöttek. Ami biztos rettentő kemény az ülése! A futóművét nem tudom, de nem a CBR1000-ét kapta, ahogy a Z se a ZX10-ét sajnos!
Csak poén volt, de ha valamit tudsz akkor a pzozo@szarvasnet.hu címen elérsz.Megyek elteszem magam holnapra mert nagy nap lessz.Le ápolom a motort télire ezzel lezárom az idei évet. Ahoz már öreg vagyok hogy ilyenkor motorozzak.
Más: ezt a végtelen stabilitást hiányoltam a kilences futóművéből:
http://sportmotor.hu/motoros_v...
L
egalább a kawa erősebb
A kép érdekessége hogy ez egy Triumph
Ha valaki jó motort akar, lassan csak a ZX9-ből faraghat
A küllem az ízlés kérdése, nekem valami mocsok mód tetszik a CB, jól néz ki a félkarú lengővilla, meg a felni is (szerintem!).
Az igaz hogy már szinte túl kezes. Engem sem rémített meg igazán, de őszintén szólva nagyon jól ment. Érződik hogy van erő, csak túl simán adja le. Viszont annak aki ilyet vesz, direkt ez a jó (az egyenletes leadás). Nem rémíti meg a kezdőket sem, nagyon kezes, barátságos, és könnyű terelgetni az egész motort. A fékei is elég jók, illetve olyan a CB mintha érzésre csak kb. 150kilós lenne az egész. Ja és nem utolsó sorban baromi kényelmes.
Sajna Z-vel nem mentem még, ahhoz nem tudom hasonlítani. De a Zx9r az kurva ász volt, ment mint a veszedelem :)
A cross egy munkagép, a traktorok is egyformán néznek ki De itt annyi lehetőség lett volna (lásd Triumph). A H fejidoma csúnya, a kipu ronda, viszont élőben nekem a kerekek bejöttek. Ami biztos rettentő kemény az ülése! A futóművét nem tudom, de nem a CBR1000-ét kapta, ahogy a Z se a ZX10-ét sajnos!
Az enyém:himizoli@citromail.hu
Van E-mail cimed?