Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már elég lessz rá.Ja ha tudsz valami asztalos munkát akkor szólj,és én is cserélem az enyémet Jó lenne fiatalabra cserélni de most kevesebb a meló,és szar a maszek világ.
Meloztam egész héten,pedig szivesen megnéztem volna a gépet.
Majd jövő tavasszal jön össze a lóvé,addig csak nézegetem őket,és csorgatom a nyálam.
Olyan 1-1,1-et szánok rá.
Motorilag hogy állsz?Multhéten voltam Orosházán bőkövér gázzal mentem hogy egy kicsit cukkoljalak
Locsi-fecsi!
?
Az LFP-be szoktam a többi idiotával dumálni
Hát igen,ritkán van beszélgetés a ZX 9 topicba,de ha van,akkor nagyon megy!
Én a 2000 előtti hondákra gondoltam,nekem az jönne be/98-99/ha nem volna a ZX 9R
Na ezt szépen leírtam
Ne az ie lőtiekre gondolj.Amúgy miujság. Régen nem voltál itt.
Hello zozo!A hondához nehezebb gumit kapni.16"
Roppant egyszerű a képlet, nincsolyan hogy mindenkinek ugyan az a motor tetszen. Sajnos azt viszont el kell ismerni hogy a hondának van a legjobb futóműve,és ezzel veri az utcai gépek terén a legtöbbet. Viszont a kawa az összhatás terén előrébb tart(egyéni véleményem).A lórő terén meg nagyon kicsi a különbség.Ezért szerintem mindenki olyan motort vegyen ami neki tetszik,mert a különbséget ha csak nem tesztelő az ember, nem veszi észre.
Igen, ertem mire celzol. Egyebkent a videodon felbuzdulva, elkezdtem utananezni annak, hogy a ket gep kozul parametereiben melyik jobb. A Kawasaki kicsit erosebb, minden masban a Honda jobb. Persze konnyen lehet, hogy a 3 loval gyengebb blokk ellenere a karakterisztikaja is a Hondanak jobb (elvegre 45 ccm elonye van). Mindennek ellenere, a Honda olcsobb is. Tetezik a bajt a Kawasakisok azzal hogy, a Z szeria a odabaszos totemallatkent robbant be 2003-ban, amiota sikerult jol visszafejleszteni. Mikor megtudtam, hogy a masodik generacios Z gyengebb (a regi sem volt eros) es nehezebb a reginel, majdnem sirva fakadtam! Az uj szerintem csunyabb is, de meg igy is pofasabb a CB1000R-nel (hanyok az egykaru villaktol es nem tetszik a CB felnije sem).

Gondolkodtam, hogy ismerek-e a motorkeszitesben hasonlo "lopast" es bizony nem. Bar abban is van igazsag, hogy egy adott celfeladatra csak egy idealis forma letezik es valo igaz, hogy pl. a crossmotorok mind egyformak.
A téli motorozás egyáltalán nem jó akármilyen plusz van,mert nem a minusz hanem a szél fujja át az ember.Sajnos annak idején még nem volt pénzünk ilyen cuccokra és azóta érzem az időjárás változást.Ezért inkább most már kibírom mert az izületekkel nem érdemes játszani
Nem láttam semmi értelmét hogy fenn hagyjam a videót a sok hondabuzinak. Jött mindegyik azzal, hogy photoshop, meg layerek, a lényeget nem vették észre, a lopást.
A motort beindítom-nem indítom lassan vallási vita lesz. Én jobban szeretek tavasszal mindent megcsinálni, télen meg had pihenjen. Nem javaslom a téli -főleg nagysebességű- motorozást. Egyrészt a gumik nagyon csúsznak, másrészt az izületek tönkremennek. Ha + fok van még a városi tötyögés beleférhet, de mínuszokban csak annak aki nem félti az egészségét!
Ahogyan én is a mai nap
A 2-3 hetenkenti beinditas legnagyobb veszelye megis az, hogy ilyenkor az ember nem bir magaval es megy is egy kort. Ami nem egeszseges a minuszokban. Sapka, sal.
A téli tároláshoz annyit tennék hozzá hogy nyugodtan lecserélhető az olaj.A használt olajban sok savas hatású cucc van,ami nem tesz jót a szimeringeknek és a tömítésnek.Ha viszonylag nem meleg helyen van tárolva és nagy a hőingadozás(10-15c)akkor mindegy hogy friss vagy fáradt.Páralescapódás képződik és mindkét olaj megköti a vizet.Ettől korrodálódik a blokk belűlről.Ha kéthetente be van indítva,akkor nem elég járatni.Ha eléri az üzemi hőfokot akkor utána egy kicsit magasabb fordulaton kell járatni.Kb.:2500-3000-s fordulaton,mert a sima járatástól a kipuffanóban is lecsapódik a pára és leállítás után ez visszafolyik a gyűjtőig,így az is korrodálódik belűlről.A magasabb fordulaton járatás pár percig azért is lehet jó,mert ha nincs kivéve az akksi és töltőre rakva,a generátor csak magasabb fordulaton tölt eleget vissza az akksinak.A karbiból érdemes kiengedni a naftát mert rövid távon is sokat párolog a benzin az aromásítók miatt is.A benzin is tartalmaz vizet a sok lefejtés miatt a kutakon,mert sokat mozog az anyag és a földalatti tartályban más a hőmérséklet mint a tankerban ami az anyagot hozza.Amiért még érdemes kiengedni a karbit az a benzinhez hozzá adott bio adalék amit már 3 éve tartalmaz minden nafta.Amikor ez kicsapódik egy ragacsos trutyi képződik a felületen ami beszűkíti a fuvókákat és az nem tesz jót a motornak magasabb fordulaton,mivel az üzemanyag is kenőanyag.
Latom seducertt leszedted a Z kontra CB videot. Gondolom lattad, hogy nincs ertelme, annyi okos hozzaszolas erkezett.
A ZX10R kényelmes motor, mert mindig a levegőben van az első kerék, ergo nincs a csuklódon súly
Mi van itt rajtam kívül senki nem ment még ZX-10R-el? A K4 750 egy kényelmes túramoci volt hozzá képest.
Most nézem csak milyen vasad volt ezelőtt. A hangvillához képest tényleg keményebb. Nem puhányoztalak, csak nekem mások a tapasztalataim.
puhány vagyok...megkaptam...sajna nem lehet mindenki kőkemény...ennyit ér hitvány életem
Végre egy kemény motoros! 5*****
ha motorozasrol van szo, nem faj soha semmi.