A fejidom-lámpa kérdésben tudok olcsón segíteni. Feltéve ha tetszik a GPZ900 youngtimer stílus. Van egy ilyen fejidomom tartóval, lámpával és 2 oldalidommal! Összesen megvan egy huszasból. Gondolkodtam, hogy a Z-re feltegyem-e, de a mostani eleje nagyon bejön.
Köszönöm! Szerintem jól sikerült (a vidit se pontozták le a robogósok), lehet, hogy nem is lesz felpolírozva. Annyi a gondom vele, hogy egy picit hangos lett, de még mindig csendesebb, mint a legtöbb V2 sportgép. Én is úgy gondoltam, hogy egyedi, de ahogy kész lett másnap már nagyon sok hasonlót láttam, majd szétvetett az ideg.
helló
hát sokba!nekem volt egy fejidomom,most kelt el,40000ft volt,de a bontókban még többért is árulják,ez eredeti volt,pici hibával!a lápa még huzósabb,alig van,én 50000-ért vettem anno!az ebayon is mindig felverik az árát,tehát ott se tudsz olcsóbban venni!a kettőre egy 100-ast elkülönithetsz,és ha olcsóbban találsz,akkor a maradékot idd el az örömére!
a cimbinek kész a vázjavítás, festés, miegymás. a vázat 55e ft-ért igazították vissza a gyári méretre,és felkerült a fejidom is,csak kicsit szellős még. lámpát ,hasidomot,ekebélést keres még hozzá. a csomagot feladtam úton van hozzád.
ha egy elektronikus modul ez, a motorkerékpárok termelési csökkentése a szigorú engedélyező szabályozások miatt emelkedik kormányzást sok országban illesztenek be.
A teljesítményviselkedés a motorod az alacsonyabb és középső sebességterületben levő gyorsulásfázisok alatti sajátságban drasztikusan javul. Néhány modellel 300 kilométer/h akadály szintén emelik. Ha egy helyre akarja állítani az általános államot az g kazalszükségeket távolítanak el csak megint.
Már szerintem volt róla szó. Ez a vacak a környezetvédelmi tiltást távolítaná el, de szerintem a kilencesben nincs, legalábbis az enyémben nem volt. Egy modernebb lambdaszondás-injektoros motornál még működhet is (B-Kingesek istenítik). Dynojet fúvókakitt (vagy panelfúró) esetleg sportszűrő, nyitott dob, és a legfontosabb: a beállítás elég kell legyen. Gyerekek alapból 300-at megy a moci. 180 EU-ért inkább vegyetek rá gumit!
Vigyázzatok a döglött macskákkal, mert a fagyos úton nagyon csúszik!
Üdvözletem az uraknak!
Végigolvastam a fórumot-megérte!Köszi mindenkinek, sok hasznos infót találtam.
Egy kis segítség azért még elkéne.
Erről mi a véleményetek?
(kerestem róla magyar nyelvű leirást,elakadtam)
Amit itt leirtak az hmm,elég szegényes. http://show-bikes.com/product_...
Rendben. Kérdd meg az asszonyt, hogy vegye meg neked karácsonyra!
Kész lettek az ágyúcsövek. Olyan hangosak, hogy alig mertem vele hazajönni a 10km-re lévő műhelytől. Remélem ha a tömítést és a bilincseket kicserélem csendesebb lesz. Most alapjáraton olyan hangos, mint eddig 8000-nél. Nagyon sakál: hörög-durrog-üvölt, szórja a lángot. Sajna nem érzem hogy jobban menne, de jobban húzom neki
Jah, Yamamoto volt a ludas. Elejtettem a kuplungot rosszkor. Erdekel a lampicsek, vegulis most ez az egyetlen motorom, de nincs rajta lampa ezert nem tudom este hasznalni. De utana kell jarnom annak, hogy mit kell az elektronikaban atalakitani. Gondolom vilagitotekercs kell bele, nem hiszem, hogy gyarilag benne van. De mint mindig most is turelmedet kerem, mert a kocsival is karamboloztam, ma kell kibeleznem, megy kasztnishoz. Fajos testtel fasza lesz, ulni alig birok. Ez nem az en evem....
Mentem már hetessel, a régi R6-om is jobban ment nála, és könnyebben borítható volt. Ráadásul a hetes kényelmetlen. Este csinálok képet a csizmám orráról. 2 hegyi menet után vehetek rá koptatót, pedig még ki is van emelve.
Azért kell az erősítés, mert előtte erősebb motorom volt, sokat megyünk kettesben, és tudom, hogy ott van benne egy ninja!
Készülnek a dobok, már megvan minden darabja, csak össze kell hegeszteni.
hi! sajnos de lett egy kis gond, a mai guruláson nyirbátorban a körforgóban kis sebességgel ,de elcsuszott és a padka adta a nagyobbik pofont. letörte a bal hátsó utas lábtartó konzolt és karcos lett a bal oldali idom itt-ott, mikor mi ért le, de az aluminium bukógomba sokat mentett a helyzeten és nem törte ki a vázból az idomtartó fület. a motor a bukógombán pörgött,és libikókázott. ennyi. a srácnak a meglepin kívül nem lett semmi baja. a kesztyüje szakadt el. nézegette is az ujonnan felszerelt conti road attakot ,hogy a gumi szélén mi is a helyzet , de ugy látszik a gumán, hogy a formaleválasztó már lekopott ,szerinte túl mélyre döntötte és az első gumi nem adta ki a "lendületet. ha valakinek van eladó 02"-es 636-hoz bal hátsó utas lábtartó konzol az üzenjen a srácot érdekelné. segitségképp a 98-03 közötti zx9r -é ugyan az!
hát sokba!nekem volt egy fejidomom,most kelt el,40000ft volt,de a bontókban még többért is árulják,ez eredeti volt,pici hibával!a lápa még huzósabb,alig van,én 50000-ért vettem anno!az ebayon is mindig felverik az árát,tehát ott se tudsz olcsóbban venni!a kettőre egy 100-ast elkülönithetsz,és ha olcsóbban találsz,akkor a maradékot idd el az örömére!
Ha valakit érdekel kép azt is teszek fel!
Kawasaki Joe Rocket Bőrdzseki
A teljesítményviselkedés a motorod az alacsonyabb és középső sebességterületben levő gyorsulásfázisok alatti sajátságban drasztikusan javul. Néhány modellel 300 kilométer/h akadály szintén emelik. Ha egy helyre akarja állítani az általános államot az g kazalszükségeket távolítanak el csak megint.
Már szerintem volt róla szó. Ez a vacak a környezetvédelmi tiltást távolítaná el, de szerintem a kilencesben nincs, legalábbis az enyémben nem volt. Egy modernebb lambdaszondás-injektoros motornál még működhet is (B-Kingesek istenítik). Dynojet fúvókakitt (vagy panelfúró) esetleg sportszűrő, nyitott dob, és a legfontosabb: a beállítás elég kell legyen. Gyerekek alapból 300-at megy a moci. 180 EU-ért inkább vegyetek rá gumit!
Vigyázzatok a döglött macskákkal, mert a fagyos úton nagyon csúszik!
Végigolvastam a fórumot-megérte!Köszi mindenkinek, sok hasznos infót találtam.
Egy kis segítség azért még elkéne.
Erről mi a véleményetek?
(kerestem róla magyar nyelvű leirást,elakadtam)
Amit itt leirtak az hmm,elég szegényes.
http://show-bikes.com/product_...
Kész lettek az ágyúcsövek. Olyan hangosak, hogy alig mertem vele hazajönni a 10km-re lévő műhelytől. Remélem ha a tömítést és a bilincseket kicserélem csendesebb lesz. Most alapjáraton olyan hangos, mint eddig 8000-nél. Nagyon sakál: hörög-durrog-üvölt, szórja a lángot. Sajna nem érzem hogy jobban menne, de jobban húzom neki
Nézd meg a nagyvason ott 3990 a garnitúra és házhoz szálítják
Azért kell az erősítés, mert előtte erősebb motorom volt, sokat megyünk kettesben, és tudom, hogy ott van benne egy ninja!
Készülnek a dobok, már megvan minden darabja, csak össze kell hegeszteni.
Vegyetek inkább egy hetest és döntsétek amig csak lehet kanyargós utakon :)
Van valakinek 97-es zx9-hez idon csavarja?
A gumisanya kéne 8-10 db.
Köszi