Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Mi a cégünknél sok olajat elhasználunk, másra mint motor.
Kérdeztem a szállítót van-e Fuchs olaja, mivan vetté egy kawát kérdezte.
2400 Ft/L ért hozta. 10W 40 silkolene race, van telóba, láncra, légszűrőre
06209419768 az olajos száma.
Persze lehet, ez biztos! De hogy pontosan melyik a kerdeses Ninja-barat olaj , azt nem tudom es azt sem, hogy hol van mintabolt, vagy honnan lehet rendelni . Okosodni mindenesetre lehet itt. (Ez amugy ala is tamasztja, amit irtam, nevezetesen, hogy a Fuchs es a Silkolene ma mar ugyanaz es az utobbi neven fut.)
Kösz!Igen,az utolsó.2003-as,2004-ben először forgalomba helyezve.Most éppen darabokban,minimális designoláson esik át!
Ez a Silkolene kapható nálunk?
Szép a 9-esed, ez az utolsó szériás ugye?
Váljék egészségedre. Motip után áldás lesz.
Lemaradtam,lassan írok,boc..s az ismétlésért,nem volt szándékos!
Kössz, azthiszem hogy kipróbálom
A szóban forgó Valvoline láncspray kék színű dobozban van,és kifújva fehér színű,mint oly sok társa.Én így tudnám röviden jellemezni.
Valaki már említette itt, Valvoline, kék színű, szintetikus. Start autóban lehet kapni elvileg. 2000-2300 körül mozog az ára.
Igazad van tényleg tiszta dzsuva minden,Amit te használsz az pontosan milyen spré?
Érdekes téma ez az olaj meg láncspré dolog. Az én hetesemet amikor tervezték API SE vagy SF szabvány létezetett. Amit most használok 7100 Motult, az SL, JASO MA2. Nem hiszem hogy kéne neki ennél több. Amit meg a váltónál érzek hogy finomabb lesz, az mind addig tart míg megyek vele olajcsere után 5km-t, aztán ugyanolyan mint eddig. Az én 7R-em 69ekm után 6000km alatt eszik meg 3-4dl olajat, aminek a fele kb a szelepfedéltömítésen át távozik. Bizonyos olajfogyasztás megengedett persze, főleg amikor 50 fokban pesten cirkál valaki nyáron gyökkettővel.
Lánc spréről meg annyit, nekem is volt ez a Motip csoda, amit egyébként tescoban lehet fellelni. Biztos vagyok benne hogy ez is ellátja feladatát, mert igazából egy O vagy X gyűrűs láncnak semmi másért nem kell a kenés, csak azért hogy a gumitömítés ne száradjon ki és ne eressze be a koszt. A probléma vele hogy összeokádja a felnit meg benézel a lánckerékdeknihez és 5kiló vastagon áll az olajos sár, és már türemkedik kifelé, meg lóg ki alul a fos, szinte folyik kifelé, na ezt nem kultiválom. Én Valvoline-t használok, mint itt oly sokan, mert nem szórja tele a környezetét. Amúgy régen jó volt a castrol is, csak kurva dárga, de a mostani az hoki.
Amilor megvettem a motort az üllés alatt repsol matrica volt feltéve a km álással,ezért én is repsolt tettem bele és semmi gondom nem volt eddig,még olaj fogyást se tapasztaltam.
Hali.Nekem IGOL olaj van a gépben 10w50-es és naaagyon jó. Bár azt mondják hogy 7-esnek érzékenyebb a kuplungja!
Az IGOL is Kawa támogató volt,vagy még mindig az?!De én ezeket csak nevenincs olajoknak hívom!Amelyik maga nem finomít,az nálam nem az igazi!Nem rajongok a kereskedőkért!
Ezzel nem ertek egyet, mert igenis vannak minosegbeli elteresek. Nagyon jol emlekszem meg a 2T korszakbol, hogy az AROL 2T-tol beszakallasodott a gyertya, egy kozeparu asvanyi olajtol csak kormos lett a dugattyu,(Valvoline), egy kozeparu szintetikus olajtol (pl. Valvoline Syn) csak barna lett a dugattyu, a MOTUL 800-tol pedig femtiszta maradt... Ugyanigy nem volt mindegy, hogy a blokkba milyen olajat tettunk, kb. azonos uzemora utan az egyik ugy jott ki, mint a gepzsir, a masik (Motorex) pedig meg az uzemora lejartakor is villantott valamit a rozsaszin vagy zold szinezekbol, nem volt megegve.

Az viszont igaz, hogy a Fuchs is Kawa olaj, de tudtommal csak volt mert ma Silkolene-nak hivjak, Fuchs asszem nem is letezik mar. Emiatt nem emlitettem, mert en igy tudom. De lehet rosszul tudom. Letezik ma olyan olajmarka, hogy Fuchs?
Szia FIGU! Nem, sajnos nem lett meg. Benne vagyok a 99 szazalekban....
A fantázia nevek csak szépen hangzanak.N álunk is vannak dynamic,gold,transit nevek de egy olajat az adalékok határoznak meg.Azok nélkül csak szekír kenyőnek lehet használni.6000km-n 1/2 liter az szinte semmi.Majdnem minden gépjárműnél megad a gyártó egy minimális olajfogyasztást ami teljesen elfogadott.A félszintetikus(semi syntetic)olajok a legjobbak.A legtöbb időjárási körülmény között használható.Az olaj márkája nem baszik egy öltést sem.A FUCHS is kawa olaj(állítólag gyári),ismerek egy-két arcot akinek megcsúszott a kuplungja tőle.Minden az adalékoláson múlik amit nem nagyon tüntetnek fel a gyártók.A MOL-nak a MOTO4T-t nyugodtan bele lehet rakni.Tökéletesen fog müködni.
Hi mindenkinek!
Sza Cápa koma, mi van a mociddal meglett
tudom 100-ból 99-et sose találnak meg, de hátha.
FIGU
ritkan szolok, de akkor nagyot
Soha ne felejtsetek el, hogy ez nem auto. A motorolajban megy a kuplung es a valto is. Azzal az olajjal valtani is tudni kell es a kuplung sem csuszhat! Vastag olajjal csuszik a kuplung, vekonnyal akad a valto. Azt kell beletolteni, ami elo van irva nem szabad varialni! 10W-40 valo a ZX-9R-be, tessek azt tolteni bele. Barmilyen adalek szigoruan tilos! Molibden-disszulfidos adalek kizarva, Metabond esetleg mehetne bele, de az is csak ujkoratol folyamatosan hasznalva er valamit es a 4T motorlolajba valo megfelelo Metabond szinte a legdragabb, nem eri meg. A homersekleti viszonyok nalunk szeles-skalan valtozhatnak, ugyhogy szintetikus, vagy resz-szintetikus olajat kell hasznalni.

A legjobb, ha Silkolene olajacskat teszunk bele. Arrol hallottam a legtobb dicseretet Kawasaki berkekben es ugyebar azt direkt Kawasakikhoz csinaltak (pontosabban a fejlesztes soran Kawasaki modelekkel teszteltek, nem veletleul az a hivatalos Kawasaki versenyolaj).

Korabban hivatalos Kawasaki versenyolaj volt a Motorex is es en is ezt hasznaltam (Minden kenoanyag Motorex, amit hasznalok a fekolajtol, a lancspren at a motorolaig.) Motorex Top Speed 4T - vel teljesen fasza volt a Ninja, bar szerintem a valtoja meg mindig gyatra volt azzal is. Valszeg Silkolene olajjal egy kicsit meg jobb lett volna... A Motorex egyebkent kivalo minosegu 95%-ban tudja, amit a legjobb markak (Mobil-1, Repsol, Motul) de olcsobb azoknal. A termek-filozofiajuk is nagyn tetszik: mindent gyartanak es teljesen egyertelmuen meg van adva, hogy mi ilyen teherbirasu, viszkozitasu stb. Szamoznak mindent, nem fantazianevekkel latjak el...
én mondjuk nyugottabb tempót képviselem ha megyek v hová akkor ritkán megyek 200 fölé..de egy 160 as tempó melett nem eszi a vékony fullszintetik olajat az nem rosz tőle...
A moccomban van több mindt 50 , de nekm a fullszintetik shellből még egy falatot sem evett 3e km alatt...10w40es..
A yamahám az ugyanilyen olajat ugy csámogta mindt a hogy csak lestem! de az ugyanolyan 10w 40 félszintetikusat meg csak nagyon forszírozott tempónál csipegette...kb 6000km max 1/2 l...
Kicsi paráztam hogy a kawa is benyalja a vékony fullsintetik olajat ,de kellemesen csalódtam, ő egy dekát sem kér semmiből
Szerintem minden erősen hajtott sport 600-as eszi az olajat.És 6000 km. alatt a közel egy liter nem is olyan vészes!Vagy tévedek?Kinél milyen tapasztalat van?
A FINIS300 ladába,skodába,kispókba meg dákóba való(nem arra a dákóra gondolok amelyik a csajok legkedvesebb barátja).