En is mentem kb.150 kilométert,szuper volt.Nem tudom nektek hogy bír ki 8-9000-ret a gumi.Nekem 5000-től még soha nem bírt ki többet a zsír új.De a nagyon puha csak 3000-ret.
hello ez minek a telója meg menyi lene ez huf-ba ?
neked volt ez a kilencesbe ha jó árban van akor lehet érdekel majd február fele
esetleg ha tudolmég felteni ojan képet amin bene van a motorba az jó volna
Seducertt!
12-ért jó a slick,bár az tuti ,h 6-7 000 km-nél többet nem fog kibírni. nekem is volt,jól tapad,bár inkább pályára való,hideg időben rohadt gyorsan kopik és esőben is észnél kell lenni vele!
Cső
ez benne van a pakliba de azért jó érzés a pályán menni, igaz egyenlőre csak szeretek de gyakorlással majd tudni is fog az ember. egyenlőre kecsón és ha az megy akkor megyünk örkénybe
ezért kell olyan motor amit nemsajnál az ember, A ZÚZÁS MEG SZERINTEM SOKKALTA KÖNYEBB A KÖZÚTON ANYI A SOK SZEMÉT AUTÓS AKIK BETARTANAK, a pályán meg ha esel az meg csak a saját hibálya az embernek
Idén voltam egypárszor kecskeméten és elég gázos a kanyar vétel,de még utcán is érzek egy kis remegést nagysebességnél.Jövőre már nemszeretnék vele pályára menni inkább valami papírnélküli gépet szerzek és azt szadizom,ez elég nagy böhöm arra a pici pályára
Nem baj,eljön az én időm is,aztán jajj nektek ,mindenki huzodjon előlem!
Hol tudom megnézni a motort, vagy egy kicsit részletesebb leírást kapni róla mert érdekelne.
A festés meg tényleg 20-ból kijönne?
neked volt ez a kilencesbe ha jó árban van akor lehet érdekel majd február fele
esetleg ha tudolmég felteni ojan képet amin bene van a motorba az jó volna
12-ért jó a slick,bár az tuti ,h 6-7 000 km-nél többet nem fog kibírni. nekem is volt,jól tapad,bár inkább pályára való,hideg időben rohadt gyorsan kopik és esőben is észnél kell lenni vele!
Cső