egy fiatalabra beneveznék én is de hát ez van.Inkább ha lessz egy kis zsém akkor veszek pályára valami ütni valót.
Amúgy meg majdnem cseréltem egy erigyre de inkább maradok a kis bálnánál
Ennek a hitelét már csak fizetni kell,de ha másikat szeretnék akkor a mostani hejzetben nembiztos hogy megadják.
Meg sajnos nemtudok anyit rátolni hogy látványosan fiatalítsak.A harmadik hogy kaptam jó beállításokat és kipróbálom azzal majd tavasszal.
Üdv!
Ezt a légszűrő tuningot én is megcsináltam, ill. kb 1 hónapja vettem észre mikor takarítottam a K&N szűrőt,h le van fojtva szerencsétlen.(ez a része is ugyanaz,mint az 1000-esé) ,szal én is meghekkeltem rendesen!
Van egy eladó Power Commanderem Z1000-hez,nem érdekel! Úgy lenne teljes a tuning a motorodon.
hát igen a gyári futómű az igen szutyi,meg a fék is,az ezresé sokkal jobb ,bár sztem full betekerve is még puha,próbáltam haverokét,meg igen,a hátulja sem az igazi.
Nekem elöl a 2004-es ninja , hátul a 2006-osé gátlói vannak! Nagyon szuperül működnek,iszonyatosan be lehet lőni,pályán mostmár nem hintázik,meg nem nyúlik az egész,viszont teljesen kitekerve is picit kemény utcára,de majd a télen kicserélem az olajat vmi finomabbra.
Tiszteletem!
Üdv a klubban! A pillangószelepek kitakarítására gondoltam, és az airbox mod-ra. Igaz hogy az enyém ezres, de szerintem a tiednél is működhet. Gondolom a légszűrőház hasonló.
Szerintem nem hiábavaló dolgokat vettél rá. Mennyi volt az eleje? A gyári futómű és fék -főleg a 750-esnél- kuka.
Nekem szerencsére elől már fordított teló volt gyárilag, de a hátulját néhány nap motorozás után kiszedtem belőle.
Az adatlapomon a fotógalériáknál van több kép is,ott az egyiken egészen közelről van fotózva a gátló!Az egyik "vége" a két tankrögzítő csavarral van lefogatva/ez látszik is/,a másik vége pedig a kormánytengely?/vagy hogy hívják!/ nagy anyája alá.
Mire gondolsz konkrétan? visszaolvastam,de nem találtam semmit, vagy ennyire béna lennék?
Meg látom,más is észrevette,h ebben a topikban tényleg motorrol megy a téma,meg műszaki csemegéről,tapasztalatokról,s vannak jópáran,aki kicsit komolyabban is ért a motorhoz!
És ugye van itt pár "ex-Z" tulaj
Nem akarok senkit megbántani,de a Z-topik már nagyon messze van a régi topiktól,átcsapott az egész csetes hangulatú dumcsizásba,motorról pedig már szinte szó sem esik, nemhogy műszaki dolgokról!
Ha nem bánjátok én is átcsapódom ide,bár nem 9-esem van,ismerem a motort,csináltunk már párat,és valóban jó motor(persze gazda függő,bár melyik nem az) és sztem a kategóriája legkényelmesebje! az ereje meg bőven elég,sztem
Az én Z-m már nagyon messze van a szériától,mind külsőleg,mind belsőleg! Igazából értelme nem sok van,ha ésszerűen belegondolok,h kb 4 kilót költöttem rá,mert akkor vettem volna inkább vagy 1000-est vagy ninját,de nem tudtam volna jól kiszállni a kis Z-ből,meg sosem volt 1misim,h megtoldjam,ezért inkább szép apránként ezt azt megcsináltam rajta! Minden télen felkerült rá vmi
ÁÁ,nekem amugy is kékben jobban tetszik.
Nemtoom,de mindenki meg van hülyülve,hogy csak zőőőd,zőőd.
Amúgy meg majdnem cseréltem egy erigyre de inkább maradok a kis bálnánál
Meg sajnos nemtudok anyit rátolni hogy látványosan fiatalítsak.A harmadik hogy kaptam jó beállításokat és kipróbálom azzal majd tavasszal.
Nem még csabán van iminél.De szerintem a héten hozom haza.
Csak azt szeretném megtudni hogy a fordított telósnak jobb volt e a futóműve,vagy csak látszatra mentek?
Ezt a légszűrő tuningot én is megcsináltam, ill. kb 1 hónapja vettem észre mikor takarítottam a K&N szűrőt,h le van fojtva szerencsétlen.(ez a része is ugyanaz,mint az 1000-esé) ,szal én is meghekkeltem rendesen!
Van egy eladó Power Commanderem Z1000-hez,nem érdekel! Úgy lenne teljes a tuning a motorodon.
hát igen a gyári futómű az igen szutyi,meg a fék is,az ezresé sokkal jobb ,bár sztem full betekerve is még puha,próbáltam haverokét,meg igen,a hátulja sem az igazi.
Nekem elöl a 2004-es ninja , hátul a 2006-osé gátlói vannak! Nagyon szuperül működnek,iszonyatosan be lehet lőni,pályán mostmár nem hintázik,meg nem nyúlik az egész,viszont teljesen kitekerve is picit kemény utcára,de majd a télen kicserélem az olajat vmi finomabbra.
Tiszteletem!
Szerintem nem hiábavaló dolgokat vettél rá. Mennyi volt az eleje? A gyári futómű és fék -főleg a 750-esnél- kuka.
Nekem szerencsére elől már fordított teló volt gyárilag, de a hátulját néhány nap motorozás után kiszedtem belőle.
fordítot telóra gondolnék
Meg látom,más is észrevette,h ebben a topikban tényleg motorrol megy a téma,meg műszaki csemegéről,tapasztalatokról,s vannak jópáran,aki kicsit komolyabban is ért a motorhoz!
És ugye van itt pár "ex-Z" tulaj
Nem akarok senkit megbántani,de a Z-topik már nagyon messze van a régi topiktól,átcsapott az egész csetes hangulatú dumcsizásba,motorról pedig már szinte szó sem esik, nemhogy műszaki dolgokról!
Ha nem bánjátok én is átcsapódom ide,bár nem 9-esem van,ismerem a motort,csináltunk már párat,és valóban jó motor(persze gazda függő,bár melyik nem az) és sztem a kategóriája legkényelmesebje! az ereje meg bőven elég,sztem
Az én Z-m már nagyon messze van a szériától,mind külsőleg,mind belsőleg! Igazából értelme nem sok van,ha ésszerűen belegondolok,h kb 4 kilót költöttem rá,mert akkor vettem volna inkább vagy 1000-est vagy ninját,de nem tudtam volna jól kiszállni a kis Z-ből,meg sosem volt 1misim,h megtoldjam,ezért inkább szép apránként ezt azt megcsináltam rajta! Minden télen felkerült rá vmi