Csavarozd le a teljes oldalidomot, ha kikeverték a festéket csepegtessetek egy kicsit az idomra. Miután megszáradt látni fogod, hogy jó-e a szín. Szinte bármelyik dob jól fog szólni. Ami az enyémen volt az már annyira hangos volt, hogy néhány hét után le kellett szedni. Erre most ideköltözött egy Ukrán srác. Vett egy 400-as Zizit ami úgy szól, hogy reggelente 200 ember ébred fel rá... Szóltam neki, hogy legalább ne túráztassa, de így is kiabálnak az emeltről, de azt nem érti
Dobot 10-15-ért szerintem tudsz csináltatni savállóból. Fejből a méretek: 60-90-120-500 (perforált cső, csavar osztás 120 fok, külső átmérő, teljes hossz). A legjobb az lenne, ha vennél rá egy gyári dobot és azt alakíttatnád át. Ócsó-jó, németben nem büntetnek érte.
Lassan készül az enyémre is, csak erre ugye kettő kell. Ilyen lesz:
Vélemények? Belül háromszög vagy kör alakú legyen a perforált cső?
Na helo King! Latom megtalaltad a helyed a vilagban, udv a 9-es forumon. Ex Z-s utan ex 9-es lettem, de sebaj! A forumot ma is szivesen olvasgatom es ecce eljon meg az en idom! Szeretnek ujra egy Ninjat, de ha seducertt sokaig srofolja az agyam, akkor veszek melle egy Z1000-t is. Rohadt jo motorok ezek...! Maig nem tudom eldonteni melyiket szeretnem jobban. A Z1000 egy ordogi kanyarvadasz, amit ugy lehet leb.....ni az ivre, hogy a kormany vege firkal, a ZX-9 pedig egy szuperbombazo: ero, dinamika, feszesseg! A farkam felall mindkettotol!
Sajn os a nyáron, nekem is megtörtént a baj... belesüllyedt a nem egyenletes talajba a motor
Most miután a Kedvesem annyira megszerette és kérte , hogy ne adjam el, amit fájó szívvel tettem volna ...
Első körben érdekelne, hogy valahollehet-e kapni kawazöld javítófestéket....
amúgy bitang jó mind az alsó,mind a felső 9-es kék szine. amikor árultam a 9-est ,egy tag felhivott hogy milyen a motorom szine. kérdeztem tőle hogy más nem érdekli, csak a szine. mire ő. csak a szinét mond. lövöm neki,kék! erre ő: nem kell! ennyit a kékről
üdv! holnap reggel kereslek .én sem tüntem el,csak egy zx10 hátsó idomra hajazok rettenettel.eljött az építés ideje,egy cimbim már le is vágta az 1.1 gixer hátulját,már postán van a vfr fél lengőkar amit befarag a hátuljába.
A fordított villának jobb a megvezetése, modernebb konstrukció. A régi kilences telók már elég sokat láttak. Nézzél bele fiatalabb motorét: pl 636, vagy pl. Ducati van nálam is eladó.
Érdekel a PowerCommander privátban: 70/520-4856. Tudnék a vasadhoz egy tuti hátsó lengővillát! Végre más is kicserélte rajtam kívül a Z lábait. Üdv, Tamás
1-2 tipp, csak hogy ne aludjál nyugodtan:
Dobot 10-15-ért szerintem tudsz csináltatni savállóból. Fejből a méretek: 60-90-120-500 (perforált cső, csavar osztás 120 fok, külső átmérő, teljes hossz). A legjobb az lenne, ha vennél rá egy gyári dobot és azt alakíttatnád át. Ócsó-jó, németben nem büntetnek érte.
Lassan készül az enyémre is, csak erre ugye kettő kell. Ilyen lesz:
Vélemények? Belül háromszög vagy kör alakú legyen a perforált cső?
ugyan ehhez a típushoz bal tükör (fekete).
hmmmm sajnos tudok lehántolni egy kis mintát
Köszi, ez igazán biztató hír Valakinek van tapasztalata, hogyan hangzik Devil dob ZX-9-en... Tavasszal lenne esedékes a felszerelése...
Hmmm.... úgy várom már
sorry
u.i.: annyira szeretem a Zx-9-et, hogy az már szerelem
üdv:leo
Sajn os a nyáron, nekem is megtörtént a baj... belesüllyedt a nem egyenletes talajba a motor
Most miután a Kedvesem annyira megszerette és kérte , hogy ne adjam el, amit fájó szívvel tettem volna ...
Első körben érdekelne, hogy valahollehet-e kapni kawazöld javítófestéket....
Előre is köszönöm
Üdv:leo
98 előtti ZX9 dugattyúkat keresek (73-as átmérőjű) Ha tud vki,akkor sikítson!