Hát szerintem az enyém is aluból van úgy néztem,és ha minden igaz akkor elvileg a laposvas (most néztem,van itthon nem gyenge 50mm széles X 5 mm vastagságú-hossza adja majd magát) is van olyan merev és erős mint az aluminium.Vagy nem igaz ez így?Ja igen,többször használom 2 személlyel is tehát van rajta súly azért többször,de 1 kerék,stoppie soha sincs-nem is tudok .De a lényeg hogy biztonságos maradjon a vas.Köszi az segítséget,ha valaki még tud írni erre a kérdésre (lehet e laposvasbol kutyacsontot és mennyit szabadna ültetni,és mennyivel legyen hosszabb a kutyacsont kb 4-5 cm ültetéshez)kiváncsi vagyok a véleményekre.Köszönöm szépen.
Sziasztok.Tudtok segíteni hogy kutyacsontot a moci ültetéséhez milyen anyagból lehetne csinálni,vagy csináltatni?Nem igazán találtam eladót és ami volt 1-2 db azt meg drágán adták .Mondjuk valami combosabb laposvasból jól pontosan és szépen megmunkálva (X mm hosszúságú 30-40 mm szélességű és 4-5 mm vastagságú anyagból jó lenne?Elbírja a mocit-megrogyhat stb?.Ja és ha így ok,akkor kb mennyivel kellene hosszabb kb 4-5 cm ültetéshez(vagy az már sok lenne?).És ha ennyit ültetem lehet e gond valami utána (beleér valami valamibe,instabil lesz e a futása stb?).Ha valaki tudja adjon tanácsot légyszi .Több kérdés nincs-kérem kapcsolja ki Köszönöm.
hi! de engem már másodjára vezetett meg. forgalomba nem helyezhető motort kerestünk pályára, apró hiba nem akadály! a motort igy hozták ki sorrendben a mühelyből kb: elsővillák, kábelkóc,tank, kipufogódob, törött váz, váz számnélkül,lengővilla,hátsó sárvédő, összetört ülés,fél kormánycsutka, apró kóc-móc. a blokk a sarokban figyelt a légszűrőházzal és karbival egyetemben.kipufogó gyüjtősor, vagy csavarok egyáltalán nem is voltak. szerintem annyira hozzászoktak ,hogy állapotra kurva mindegy milyen a motor amit eladnak, mert sokan egy kanyi vas, 0ft -juk nincs motorra ,annyival mennek hozzá motort venni és inkább örömmel kitolnak egy full hiteles, önerő,cascó,munkáltatói,kezes nélküli verdát ,mint normális feltételekkel, megbizhatóbb korrekt helyről vegyenek motort. több ismerősöm a munkáltatói ig. mellé nem tudott kezest előhuzni a cilinderből, hitelt sem kapott a banktól. iminek ez profin megy, ez a tudomány ma nálunk angliában. én 2001-es kilencest akartam nála venni, csak az átirást kellett volna kp kipengetnem, az önerő meg a többi sallang ment volna a hitelbe,kb 26e körüli törlesztővel havonta. döntöttem, inkább nézegetem a 95-os kawám törzskönyvét és forgalmiját-és kopasz vázát- mint a befizető csekkek halmazát+ a negyedéves kamatkülönbözetet hozó postást. az meg hogy 81000km-rel a háta mögött beindul, és " mukodj" a lom vfr-em, csak hab a tortán. kawaszeki
Végre valaki egyetért velem Imi-vel kapcsolatban!
Amikor odamentem hozzá motort venni, az egyik oldalt sérült motor már mindkét oldalon sérült lett (1 nap alatt), a zárlatos akkura azt mondta lemerült, stb.
hali! elolvastam a tudományt. én a moto-marketnél egy xtz 660-at néztem meg magamnak, de ujhelyi imi arra sem méltatott, hogy kihozza és beinditsa a motort.egy tdm 850 mellé volt letámasztva az xtz, körbenéztem a tdm-et is mint alternativát túraenduronak, de idomok hiányoztak,csepegett a hengerfejböl a fagyi, a motorblokk alján olajsáros volt minden, arra nem volt képes a segédje, hogy normálisan lemossa az eladó verdát. szerintem most azt a zizit amit néztél s o s kulcsolják hogy szombatra jó legyen, nem lehet égbekiáltó baja,szerintem a vezérlés körül lehet gubanc. de azt a mühelyt ahol a motorokat kulcsolják-szerelik- szerintem ne akard megnézni. amikor elvitt a mühelyhez, megkérdeztem tőle ,hol is van itt a mühely? nemrég nyiregyházán jártam, betértem egy kereskedésbe.nézegettem egy 98-as vfr800-ast. a kereskedés tulaja odajött hozzám, miután látta hogy érdekel a motor, hozta rögtön a motor papirjait, kulcsait .vette le az ülést , inditotta be, mondta milyen tulajé volt,elmondott mindent amit tudni akartam, bocs.ujhelyi imi megakart hivni ebédelni,aztán dumálni keveset,de a motort kihozni, beindítani,azt már nem. vgyázz a zizivel amit árul, ha nincs kész szombatra akkor komolyabb hiba áll fent. az a vfr800 is csak addig volt nagyon hibátlan mig elnem értünk a grandemotóhoz kazincbarcikára, mikor odaértünk mindjárt behorpadt a tank, kilyukadt az idom, leesett róla a magasitott plexi, sbk kormány,fokozatkijelző,stb. az 1.1 xx-en kivolt kötve a dual-cbs, elhányta magát a zárlatos akku-naná hogy a nem belevaló savas- a lengővillára, az ülészárnak csak a bowdenje volt meg zár sehol. figyelmes vásárlást!
üdv! valakit nem érdekel zx900b és zx900c hez jó állapotu első féktárcsa párban. 25e ft a b-hez és a c-hez is.+ 46mm felső telószár 1db 25eft. basi,nem válaszoltál az üléspuppal kapcsolatban. és hol tartasz a motorral? valakinek ajánlottam a moto-marketnél egy zizi 1.1-est. megnéztem személyesen is, 36e km-rel nagyon szép gyári állapotban van, és még nem vitte el senki? a grandénél lévő 1.1 xx viszont ütősen szar állapotban van, a barátommal elhoztuk tőlük a 02-es vfr800-ast,ha az xx-et is hoztuk volna 500e ft-ba ideadják. kawaszeki
Nem tudom milehet,talán a javító festék. Találtam még pár gépet,de ha felmész a www.uponone.com oldalra találsz még a képek között néhányat.Nem sok időm volt csak 400 képet néztem meg.Sok custom gép van az oldalon.A legtöbb amcsi vas.Talán van rá zseléjük elég.
1&h_hivoszint_id=4&h_cat_id=31
Remélem tudtam segíteni
A mostani kutyacsontom -gyári gsxr- kb. 4 mm vastag aluból van.
El fogja bírni! hogy pontosan milyen hosszú kell azt ki kell kísérletezni magadnak!
Amikor odamentem hozzá motort venni, az egyik oldalt sérült motor már mindkét oldalon sérült lett (1 nap alatt), a zárlatos akkura azt mondta lemerült, stb.