Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát szerintem az enyém is aluból van úgy néztem,és ha minden igaz akkor elvileg a laposvas (most néztem,van itthon nem gyenge 50mm széles X 5 mm vastagságú-hossza adja majd magát) is van olyan merev és erős mint az aluminium.Vagy nem igaz ez így?Ja igen,többször használom 2 személlyel is tehát van rajta súly azért többször,de 1 kerék,stoppie soha sincs-nem is tudok .De a lényeg hogy biztonságos maradjon a vas.Köszi az segítséget,ha valaki még tud írni erre a kérdésre (lehet e laposvasbol kutyacsontot és mennyit szabadna ültetni,és mennyivel legyen hosszabb a kutyacsont kb 4-5 cm ültetéshez)kiváncsi vagyok a véleményekre.Köszönöm szépen.
http://www.biker-world.hu/kate...(ZX900EE)&hivo_cat_id=3
1&h_hivoszint_id=4&h_cat_id=31
Remélem tudtam segíteni
Imi biztos azon is egykerekezett
A mostani kutyacsontom -gyári gsxr- kb. 4 mm vastag aluból van.
Mindenképpen húzott laposvasból csináld ! Ne melegen hengereltből!
El fogja bírni! hogy pontosan milyen hosszú kell azt ki kell kísérletezni magadnak!
Sziasztok.Tudtok segíteni hogy kutyacsontot a moci ültetéséhez milyen anyagból lehetne csinálni,vagy csináltatni?Nem igazán találtam eladót és ami volt 1-2 db azt meg drágán adták .Mondjuk valami combosabb laposvasból jól pontosan és szépen megmunkálva (X mm hosszúságú 30-40 mm szélességű és 4-5 mm vastagságú anyagból jó lenne?Elbírja a mocit-megrogyhat stb?.Ja és ha így ok,akkor kb mennyivel kellene hosszabb kb 4-5 cm ültetéshez(vagy az már sok lenne?).És ha ennyit ültetem lehet e gond valami utána (beleér valami valamibe,instabil lesz e a futása stb?).Ha valaki tudja adjon tanácsot légyszi .Több kérdés nincs-kérem kapcsolja ki Köszönöm.
hi! de engem már másodjára vezetett meg. forgalomba nem helyezhető motort kerestünk pályára, apró hiba nem akadály! a motort igy hozták ki sorrendben a mühelyből kb: elsővillák, kábelkóc,tank, kipufogódob, törött váz, váz számnélkül,lengővilla,hátsó sárvédő, összetört ülés,fél kormánycsutka, apró kóc-móc. a blokk a sarokban figyelt a légszűrőházzal és karbival egyetemben.kipufogó gyüjtősor, vagy csavarok egyáltalán nem is voltak. szerintem annyira hozzászoktak ,hogy állapotra kurva mindegy milyen a motor amit eladnak, mert sokan egy kanyi vas, 0ft -juk nincs motorra ,annyival mennek hozzá motort venni és inkább örömmel kitolnak egy full hiteles, önerő,cascó,munkáltatói,kezes nélküli verdát ,mint normális feltételekkel, megbizhatóbb korrekt helyről vegyenek motort. több ismerősöm a munkáltatói ig. mellé nem tudott kezest előhuzni a cilinderből, hitelt sem kapott a banktól. iminek ez profin megy, ez a tudomány ma nálunk angliában. én 2001-es kilencest akartam nála venni, csak az átirást kellett volna kp kipengetnem, az önerő meg a többi sallang ment volna a hitelbe,kb 26e körüli törlesztővel havonta. döntöttem, inkább nézegetem a 95-os kawám törzskönyvét és forgalmiját-és kopasz vázát- mint a befizető csekkek halmazát+ a negyedéves kamatkülönbözetet hozó postást. az meg hogy 81000km-rel a háta mögött beindul, és " mukodj" a lom vfr-em, csak hab a tortán. kawaszeki
Végre valaki egyetért velem Imi-vel kapcsolatban!
Amikor odamentem hozzá motort venni, az egyik oldalt sérült motor már mindkét oldalon sérült lett (1 nap alatt), a zárlatos akkura azt mondta lemerült, stb.
hali! elolvastam a tudományt. én a moto-marketnél egy xtz 660-at néztem meg magamnak, de ujhelyi imi arra sem méltatott, hogy kihozza és beinditsa a motort.egy tdm 850 mellé volt letámasztva az xtz, körbenéztem a tdm-et is mint alternativát túraenduronak, de idomok hiányoztak,csepegett a hengerfejböl a fagyi, a motorblokk alján olajsáros volt minden, arra nem volt képes a segédje, hogy normálisan lemossa az eladó verdát. szerintem most azt a zizit amit néztél s o s kulcsolják hogy szombatra jó legyen, nem lehet égbekiáltó baja,szerintem a vezérlés körül lehet gubanc. de azt a mühelyt ahol a motorokat kulcsolják-szerelik- szerintem ne akard megnézni. amikor elvitt a mühelyhez, megkérdeztem tőle ,hol is van itt a mühely? nemrég nyiregyházán jártam, betértem egy kereskedésbe.nézegettem egy 98-as vfr800-ast. a kereskedés tulaja odajött hozzám, miután látta hogy érdekel a motor, hozta rögtön a motor papirjait, kulcsait .vette le az ülést , inditotta be, mondta milyen tulajé volt,elmondott mindent amit tudni akartam, bocs.ujhelyi imi megakart hivni ebédelni,aztán dumálni keveset,de a motort kihozni, beindítani,azt már nem. vgyázz a zizivel amit árul, ha nincs kész szombatra akkor komolyabb hiba áll fent. az a vfr800 is csak addig volt nagyon hibátlan mig elnem értünk a grandemotóhoz kazincbarcikára, mikor odaértünk mindjárt behorpadt a tank, kilyukadt az idom, leesett róla a magasitott plexi, sbk kormány,fokozatkijelző,stb. az 1.1 xx-en kivolt kötve a dual-cbs, elhányta magát a zárlatos akku-naná hogy a nem belevaló savas- a lengővillára, az ülészárnak csak a bowdenje volt meg zár sehol. figyelmes vásárlást!
Lacika a te kis s.katanád még ahoz is gyenge
hello ha valakit érdkel eladó a kilencesem több infó az érdeklődőknek tel : 06704256712
Én voltam megnézni, meg is vettem volna, a többit olvasd el a fehérvári topikban...
üdv! valakit nem érdekel zx900b és zx900c hez jó állapotu első féktárcsa párban. 25e ft a b-hez és a c-hez is.+ 46mm felső telószár 1db 25eft. basi,nem válaszoltál az üléspuppal kapcsolatban. és hol tartasz a motorral? valakinek ajánlottam a moto-marketnél egy zizi 1.1-est. megnéztem személyesen is, 36e km-rel nagyon szép gyári állapotban van, és még nem vitte el senki? a grandénél lévő 1.1 xx viszont ütősen szar állapotban van, a barátommal elhoztuk tőlük a 02-es vfr800-ast,ha az xx-et is hoztuk volna 500e ft-ba ideadják. kawaszeki
6 dugós féknyereghez! Ez lemaradt!
Valakit nem érdekel új szinter fékbetét előre? Komplett szett (2pár) 12 ezer HUF!
tuti hogy az tartja a fejidomot
Ha 5cm-l rövidebb a kutyacsont,az még befér a helyére?
Megnézem,köszöntem!
Nem tudom milehet,talán a javító festék. Találtam még pár gépet,de ha felmész a www.uponone.com oldalra találsz még a képek között néhányat.Nem sok időm volt csak 400 képet néztem meg.Sok custom gép van az oldalon.A legtöbb amcsi vas.Talán van rá zseléjük elég.
Igen,ez elég egyedi!
Érdekes, de mi az a kis "vödör"?
Talán ez elég egyedi fényezés?!
Én 6 liter alatt jártam -sportosan- a kilencessel...
Esetleg még valakinek valami egyedi festésű kilencesről képe van-e?Az eddigieket pedig köszönöm!
az a baj hogy csak az olajat harapja
Aha én a jelegzetes Kwasaki düh kitörésre gondolok mentem már 636-os al az 7000-nél indult + mentem régi ZX10-esel az + 3000-nél lódult meg